April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    IK heb een foto van Annika gemaild, die uit mijn onderschrift. Een van de weinige foto's waar ze niet op lacht, maar ze staat er zo mooi op.

Oh ik ga donderdag staken :( nog nooit gedaan, wordt nu wel 50 euro op mijn salaris gekort, maar dat is dan neit anders.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Ja erg mooie foto, :D ben benieuwd of ze wordt gekozen.

Staken heb ik ook nog nooit gedaan, of hoeven doen. Ik zou zeker mee staken in jou geval. En 50 euro minder, tja niet echt leuk, maar het is niet anders.

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bah, ik ben ook ziek :cry:

Cilia, gefeliciteerd! Alles goed gegaan?

Nienke, succes met staken. Hopelijk helpt het.

Hoi Pientje.

Bo, hoe bevalt het studerende leven?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Beterschap Sonja. Ik ga zo voor de tweede keer naar BodyBalance, hopelijk deze keer minder spierpijn.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Het gaat nu vast al beter Nienke. Veel plezier.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
  7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Vervelend sonja, beterschap meid!

Bah nienke, in de brandlucht.

Hoe was body balance?

Sonja, mijn studerende leven bevalt me erg goed. Ik kan veel doen en dat doe ik ook braaf.

Wij gaan zo even een stukje fietsen. Isabella zit al de hele tijd op mijn schoot. Ze is het zandkasteel aan het kijken.

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nienke, lekker :( Hopelijk zit je niet te lang in de rook.
    Hoest met de spierpijn vandaag?

Bo, fijn dat je zoveel kan doen. Veel plezier met fietsen. Kleed Isabella maar dik aan, want het is koud.

Hier gaat het weer een stukje beter gelukkig. Dylan was gister ook niet helemaal lekker. We had ook last van diaree. Gelukkig niet overgeven. Maar echt lekker was het niet. Je wordt er wel slap van hoor.

Hajo heeft gister gebeld. Volgens kantoor had hij verlof tot 5 december. Foutje dus :rolleyes: Vanaf volgende week nemen ze hem mee in de planning, dus we weten nog steeds niks. Now we wait. Again :(

Vandaag is m'n schoonmoeder jarig, dus daar gaan we vanmiddag heen. Blijven we lekker eten. Ik heb begrepen dat ze snert heeft.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hoe gaat het aanpassen aan de wintertijd bij jullie? Volgens mij krijgt Dylan het aardig door dat de tijd een uurtje verschoven is. Hij werd vanmorgen iig weer op de normale tijd wakker.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Ja was inderdaad wel lekker fris. Maar ze had een dikke broek aan met malliot eronder. Een dikke sjaal en jas.

Ze is wel erg vervelend trouwens vandaag, :x zeuren en huilen.

Sonja, dus ze hebben een fout gemaakt met het verlof van Hajo. Ja ik dacht gister nog, wanneer gaat Hajo weg. Dat zou toch al een paar weken geleden.

Het uurtje terug is hier gelijk de eerste dag al goed gegaan. Isabella is een uitslaper, dus als ik haar niet rond 8.15 a 8.20 eruit haal blijft ze lekker liggen en douzelen.

Fijn dat Dylan er ook niet zoveel problemen mee heeft.

Morgen heb ik met een vriendin afgesproken die ik eigenlijk niet zo leuk meer vind. Dus geen zin in.

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja, Hajo zit al ongeveer een maand te lang thuis.
    Isabella wordt toch ook niet ziek? Dylan was gister ook niet echt te genieten.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Gister ging Hajo boodschappen doen, met ons huisgenootje. Ik vroeg of ze een pak luiers mee wilden nemen. Pampers, paars nummer 4. Komen ze terug met Pampers babydry (dus groen) 4+ :rolleyes:. Ligt het aan mij of hebben zij gewoon niet zitten opletten? Zo moeilijk was de "opdracht" toch niet?

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Nee lijkt mij niet een hele moeilijke opdracht, :)

Paars:groen, hmmm
    4 of 4+ is misschien nog een beetje verwarrend, :)

Nou ik hoop dat ze niet ziek wordt. Mevrouw is een driftige hoor, pfff. Ze heeft zelfs onze hond geslagen! :confused:

Waar haalt ze dat nou vandaan, dat slaan? Wij slaan nooit, haar niet, elkaar niet ( ;) ) en ook de hond niet.

Zou ze dat van haar nichtje hebben gezien? Ik zou anders niet weten hoe ze dat heeft kunnen leren. Ik baal er ook heel erg van. Ik ben ook echt boos als ze het wil doen. Nu zeg ik boos nee als ze aanstalten maakt om te slaan, en dan geeft ze een kusje, :eek:

Gekke meid.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Da's dan wel weer lief, dat kusje :)

Maar volgens mij is het gewoon een automatisch iets, slaan. Ik denk niet dat het komt omdat ze het ergens heeft gezien. Ze hebben ook niet door dat het pijn doet, denk ik.

We waren afgelopen zaterdag bij mijn ouders en Dylan liep de hele tijd iedereen (opa en oma, Hajo en mij) af om een kusje te geven. Zo lief. Dat had ie nog nooit gedaan :D

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Wat lief!

Dat betekent toch echt dat hij jullie allemaal echt leuk vindt.

Schattige leeftijd vind ik. Isabella kan soms zo lief doen.

En je hebt misschien wel gelijk dat ze het automatisch doen, maar Isabella doet het echt omdat ze boos is. Dus een boos gezichtje en dan slaan.

Oja, Isabella hoeft met 18 maanden niet naar het CB, maar pas met 22 maanden weer. Dat is overal anders zeiden ze. Nou prima, het gaat ook wel goed. Ik had misschien wel even het gewicht willen weten.

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Is er geen inloop spreekuur waar je alleen even kan wegen? Ik kan iedere donderdag middag terecht, als ik dat wil.

18. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Na een heftige bevalling is maandag 27 oktober om 18:35 Tygo Ryan geboren, hij was 3525 gram en is 51 cm!
    Hij is nog een beetje ziek van de vacuumpomp maar verder doet hij het goed!
    Nu lekker genieten!

's morgens om 3:30 begonnen licht de weeen, maar om een uur of 8 werden ze wat minder, had ook nig maar 2 cm ontsluiting om 12 uur.
    Om 13:00 werden ze veel sterker en regelmatiger maar deden nog niet zoveel, om 16:00 nog steeds 2/2,5 cm. Toen lekker onder de douche gegaan en toen werden de weeen zo heftig dat ik ze niet meer op kon vangen, om 16:30 de verloskundige gebeld dat we naar het z'huis wilden voor een ruggenprik. De rit naar het z'huis was vreselijk en heftig door de vele weeen. In het z'huis aan de monitor gelegd om te kijken hoe Tygo het had, om 17:30 kwam er eindelijk iemand om te kijken wat ze me konden geven, maar.... toen kocht ik ineens gaan persen, volledige ontsluiting! (binnen een uur van 2 naar 10 cm!) Na een uur persen is Tygo met de vacuumpomp geboren, hij lag namelijk met zijn hoofd omhoog ipv naar beneden.
    Toen nog even hechten en daarna genieten!
    De kinderarts kwam nog even en hij werd helemaal goedgekeurd Very Happy

voor we gister naar huis konden is nog Tygo's maagje leeggezogen, hij had bloed en vruchtwater binnengekregen en moest daardoor veel spugen. Nu is hij nog steeds niet zo lekker door de vacuumpomp, maar dat trekt snel bij. De bv is ook nog niet op gang daardoor, maar dat was bij Ilana net zo, komt wel goed

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Wat een verhaal Cilia, :eek:

Van harte gefeliciteerd meid met je tweede wondertje. :p

Ik had een hele andere naam verwacht, ;)

Ik weet het topic nog op het aprilforum waar we mochten raden :p

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou zeg, ben ik een keer druk, zitten jullie hier gezellig te kletsen :p

Vandaag ouderavond, dus kom net thuis, lange dag.

Heb ik een kaartje voor Cilia gekocht, heb ik haar adres niet (meer) :( iemand die me een PBtje kan sturen zodat hij ook op de post kan?

Dus nog vrij tot 5 december, nou geniet er van, Sinterklaas komt vroeg dit jaar ;)

Ik vind 4 en 4+ luiers ook verwarrend. Annika heeft nu maat 5, omdat Huggies geen 4+ heeft.
    Ze hoeft nu geen prikje, misschien dat ze daarom nog niet hoeft. Als Isabella goed groeit zou ik me niet ongerust maken.

Annika is nu 11 kg en 81 cm, kleintje dus, maar wel een heel lief kleintje. Ze is zo lief, sprongetje is weer genomen denk ik

Vandaag geen spierpijn gelukkig ;) BodyBalance is echt leuk.

Deel Deze Pagina