Ja ook leuk, Ik heb alleen niet altijd de auto. Maar naar jou toe kan ik met nienke vast wel meerijdden ( scheelt ook in de brandstof kosten) Hier mogen jullie ook komen, alleen is dat misschien niet echt centraal.
Nou de keuken is af ... en nu zitten er drie grote scheuren in het stucwerk van de badkamer. zag ze ineens gisteravond. We hadden al scheuren ontdekt in het stucwerk beneden, maar nu dus ook boven.
Garantie? IK heb nog niet eens alles betaald en ik betaal ook niks zolang het niet gerepareerd is. Aantonen dat de scheuren in de woonkamer door het bubbelbad ontstaan zijn is enk ik niet mogelijk, maar in de badkamer mogen er natuurlijk geen scheuren zijn, Ze komen maandag of dinsdag kijken. Kijk nu ben ik heel blij dat ik het heb laten doen.
Bedacht me ineens dat we hier natuurlijk ook een aardschok gehad hebben afgelopen donderdag. Heb voor de zekerheid ook maar een schadeformulier op de site van de NAM ingevuld. Wel heel toevallig dat we de scheuren een dag na die schok aantreffen.
ECHO ! Niemand meer hier? Wat een saaie boel zeg, net zo saai als het weer. Wij gaan zo ff de stad in, Annika ligt nog te slapen, maar dan trekken we er wel even op uit. Op zoek naar passende kleding bij haar nieuwe rok van opa.
Welke stad gaan jullie op zondag naartoe? Inderdaad is er een schok geweest in Groningen. Zou zo maar kunnen. Jemig, hoe kom je daar nu achter? Wij zijn wezen koekjes bakken en er staat nu een vis in de oven. Nepvis, een recept uit de middeleeuwen. Het ruikt lekker en het ziet er lekker uit. Nu maar hopen dat het ook nog ergens naar smaakt,
Ja precies die, Dat recept inderdaad. Nou het is echt heerlijk. Echt pittig. Aha naar Grunn. Daar zul je nu intussen wel lekker aan het shoppen zijn. Ik heb even rust. Simon is met mijn broertje afwasmachines aan het omruilen. Wij krijgen een andere en mijn moeder krijgt die van haar weer terug. Isabella ligt op bed en ik ben even lekker op de bank met de laptop. Ik moet bijna ongi worden, en dat begin in te voelen. Moe moe moe.
Ja ik zoek kleertjes bij een rokje, bruin en ivoor-kleurig, nu wel geslaag met een maillot, maar maat 92-98 dus beetje groot, maar de kleur is er in bovenkleding totaal niet.
Avondeten is trouwens een drama met mevrouw. Ik denk echt dat ze al 3 of 4 weken geen fatsoenlijke hoeveelheid gegeten heeft. Maakt ook niet uit of ik haar 's middags iets te eten geef of niet. Bekend bij jullie?
Heb je al bij H&M gekeken voor die kleur? Bruin hebben ze sowieso geloof ik. Ja hier is avondeten ook bijna niks. Maar goed, dat laat ik gewoon. Als ze wil eten kan het, en anders niet. Zelfs een koekje gaat er bijna niet meer in. Wat nog wel wil zijn: Banaan Krentebol Cracottes Droog stuk bruinbrood Rozijnen Mandarijen Appel Vis Rijst Pasta zonder saus Komkommer Tomaat Olijven
Ik ben echt alles wat ik kon bedenken vandaag afgeweest. C&A Villa Happ Bristol Scapino Prenatal H&M V&D en nog een aantal plaatselijke kledingzaken. De goede kleur bruin zit er niet bij. Het zijn hele warme bruine kleuren en de mode is toch al erg weinig bruin en als er al bruin is, dan is het groenig vergeleken met het rokje en geen gezicht. Ivoorkleuren staan goed, dus echt licht bruin, zandkleuren en kaki-bruin zijn ook goed. Hebben jullie toevallig zoiets? Ik heb Dylan geloof ik ooit een kaki-kleurig jasje gegeven, die kleur moet het ongeveer hebben. Het is ongelovelijk frustrerend. De maillot die ik gekocht heb is trouwens veeeeeel te groot, die kan ze over een jaar misschien aan, maar dan zal het rokje wel te klein zijn dus weer verder zoeken en via internet iets uitzoeken is al helemaal onmogelijk omdat je de kleur vanaf een foto natuurlijk ook niet goed kunt beoordelen en er zijn zoveel kleuren bruin.
Ik houd mijn ogen voor je open. Heb je een plaatje van de kleur die je bedoelt? Ik verbaas me er trouwens over dat de maillots bij Isabella wel allemaal goed zitten. Dat was een half jaar terug wel anders. Maat 86/92 passen haar goed. Maar misschien heb ik net geluk gehad met de maillots die ik heb gekocht. Morgen ga ik weer even de stad in denk ik. Ze moet nog een paar lange broeken hebben.
Nou fijne feestdagen en een goed 2009 dan Sonja In mijn album een foto van de keuken en van het bewuste rokje.