nienke, Ja volgende week kan ik wel, alleen moet ik dan wel de auto regelen. Even over de maillots nienke, 86/92 is toch meestal de maat? 92/98 heb ik nog niet gezien eigenlijk.
Ik kreeg gister via hyves een soort geboorte kaartje, daar stond het adres op, Morgen maar even voor een leuk kaartje kijken,
Volgende week moet ik dinsdag t/m vrijdag werken, dus wordt niets denk ik, week daarop zou wel kunnen. Ik wil sowieso nog graag even naar Putten om bij die feestgelegenheid te gaan kijken. Feest komt nu wel dicht bij,dus moet me even oriënteren.
Maakt mij niet uit. Als we naar Putten gaan zou ik wel met je mee willen rijden. Als we naar Groningen gaan zal ik of de auto moeten regelen of even moeten kijken hoe ik er kom met de trein.
Aannemer is geweest en de scheuren komen waarschijnlijk door wind onder het dak hoe moet dat dan als het gaat stormen?
ok, nou dat is wel wat raar. Maar daar moet het stukwerk toch gewoon tegen kunnen? En nu? Wat adviseerde hij jullie? Nieuw dak?
ja dat lijkt me inderdaad fijn dat het nu ook echt zo is. Anders zit je er alleen maar tegenaan te hikken. Nog maar lekker genieten
Alleen jammer dat ik de terugweg in de spits zit, waarschijnlijk. Morgen middag heb ik lekker voor mezelf. Dylan gaat dan naar het kdv en ik ben vrij.
Ja dat is lekker even. Even lekker tijd voor jezelf. De spits is minder leuk. Hier staan een paar werklui zomaar op het dak. ( huur huis, ) Boren en hakken enz. Isabella slaapt dus precies waar ze bezig zijn. Nou ik ben wel een beetje verontwaardigd dat dit niet gemeld wordt. :x Wat als ik nou weg was en mijn ramen open had. Mooie bende. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze niet zo iets moeten melden.
Wens Hajo een goede reis. JA, dat is wel raar Bo. Hier druk druk druk, veel zieken vandaag op school. Ik zou vandaag een workshop doen met mijn leerlingen, gister belde mijn collega al op dat ze ziek was, vanmorgen melde een van de cursusleiders dat hij ziek was en toen de andere cursusleidster kwam zag ze er ook niet erg gezond uit. Dus ik stond er helemaal alleen voor. Gelukkig konden we de workshop een week opschuiven.