Nienke, balen van de workshop. Waar gaat de workshop eigenlijk over? Wel leuk vind ik altijd. Simon heeft best een leuke klus gehad. Die mensen zijn hele goede klanten uit Londen en hele aardige mensen. Hij is samen met een jongen gegaan die stage loopt. Ze waren 01.45 thuis. Om 10 uur was hij alweer op zijn werk de volgende dag. ja het werk gaat natuurlijk door. Hij heeft een leuke deal gekregen van de baas,
Leuk, Wij hadden vroeger op de basisschool ook eens een filmproject en we mochten een tekenfilm maken. Mogen de leerlingen ook gaan acteren?
Geinig Dat zijn de leuke dingen op een opleiding. Gister zijn we er achter gekomen dat Isabella ook twee nationaliteiten heeft. Ze is zowel nederlands als italiaans. Dat heeft ze van mij geerft. We dachten eerst dat alleen mijn broer het aan zijn kinderen kon geven, maar dat is dus niet zo. Ik kan het ook. Haar kinderen dus later ook weer. Het heeft trouwens meer een sentimentele waarde dan dat het waarschijnlijk voordelen oplevert. Vind het erg leuk, zo heeft mijn vader in zijn korte leven toch iets leuks achter gelaten,
Tja, dat had mijn moeder geregeld voor mij. Ik ben namelijk met de Italiaanse nationaliteit geboren. Toen was er in 1985 even een wet aangenomen waar kinderen met een buitenlandse ouder en een nederlandse ouder ook nederlandse konden worden. Heeft mijn moeder gelijk geregeld en nu heb ik er dus twee, En verder alle kinderen en kleinkinderen enz ook, Sonja, hoe is het vandaag gegaan?
hallo! Nienke en Sonja, bedankt voor jullie kaartjes! Ik heb weinig tijd om mee te lezen, is best druk zo met 2 kids Gelukkig gaat alles goed, bv loopt goed, wel weer een opluchting! Ilana is wel wat van slag, wil 's avonds maar moeilijk gaan slapen, gaat echt staan krijsen in bed, wil dan alleen maar bij mama zitten (of papa). Hebben al een paar avonden met haar beneden gezeten tot 21:00, pfff. Tygo slaapt nu gelukkig wel goed, ik baker hem in 's avonds, overdag gaat het goed zonder. Ben zelf ook nog wel erg moe, is wel weer wennen hoor die gebroken nachten! Van Fenna ook nog niks gehoord, wel spannend! Volgens mij is ze volgende week of die week er na uitgerekend.
Vinden jullie je kids ook al zo groot worden? Ilana is zo wijs in eens. Zingt hele liedjes mee, telt tot 10, geeft ons opdrachten en is erg ondeugend aan het worden. Allemaal zo leuk
Hé Cilia, fijn dat alles zo goed gaat. Geef Ilana ook maar lekker de aandacht, die zal er ook wel aan moeten wennen. Ik weet van Fenna dat ze nog niet bevallen is heeft een vogeltje mij net ingefluisterd.
Ja Annika is sinds een dag of drie ook driftig aan het tellen, dat gaat zo 6,6,6,6,6,6,7,6,...,10 Ze kent alleen de zes, de zeven en de tien en de negen zegt ze niet. Opdrachten geven doet ze niet hoor, hoe moet ik me dat voorstellen?
Cilia, fijn dat alles goed is. Ik neem aan dat je mijn kaartje nog niet hebt gehad? Ja en dat tellen is hier ook in. 1,2,3 en dan houdt het op En alles is blauw. Ze heeft een blauw speentje en die is blauw. Maar verder is bijna elke kleur blauw. Ja soms goen ( groen, ) Spannend voor Fenna,
ze loopt naar de keuken en zegt dan 'mama dinke pakke' of ' melkje aarbei' dan wil ze melk met siroop. ook vraagt ze om fruit, is ze helemaal weg van. Ook pakt ze de afstandsbediening en zegt dan 'bumba kijken' Ze was vanavond snel in slaap gevallen, maar nu al 1,5 uur weer aan het huilen, troosten helpt niet tips?
Annika wordt alleen stil als ze bij mij in bed mag slapen omdat het niet veel voor komt mag dat van ons, maar het moet geen gewoonte worden.
Ik kan je er niet echt mee helpen Cilia. Dat gebeurt hier eigenlijk nooit. Isabella vindt in haar eigen bedje slapen heerlijk. En als ze een keer niet wil houd ik gewoon vol en kom een tweede keer bij haar boven en zeg dat ze moet gaan slapen en loop gewoon weer naar beneden. Dan houdt ze ook altijd op met huilen. ( ik kijk wel of er misschien iets is) Laatst moest ze ook erg huilen. Dus meteen naar boven en toen zat ze met haar vinger vast tussen een baby speeltje. Nooit gedacht dat dit kon bij het speeltje, omdat het dus voor hele kleine kinderen is. Gelukkig was ze zo bevrijd en kon ze verder slapen ( speeltje hangt aan de spijlen van haar bed al vanaf dat ze heel klein was) Ik ga straks Isabella naar mijn schoonmoeder brengen en dan boodschappen doen. Daarna studeren.
Uiteindelijk is ze om 23:00 inj slaap gevallen Had haar een pcm gegeven voor het geval het door de kiezen zou komen. Ze heeft nu tot 9:30 geslpaen en is weer helemaal vrolijk. Ben benieuwd wat ze vanavond doet, dit duurt al een dag of 4 dat ze niet wil slapen. Bo; studeer ze