Cilia, het is wel te begrijpen dat Ilana wat van slag is natuurlijk. Het is ook niet niks om een broertje erbij te hebben en de aandacht van papa en mama ineens te moeten delen. Wel lastig voor jullie natuurlijk. Misschien moet je haar niet 's ochtends niet zo lang laten uitslapen. Dan is ze 's avonds wat meer moe, en misschien gaat ze dan wel op tijd slapen. Bo, succes met studeren. Nienke, ik zou er niet aan toegeven om Annika bij je in bed te laten slapen, als je dit normaal ook niet wilt. (of is ze ziek en heb ik dat gemist?) Voor je het weet slaapt ze elke nacht in je bed. M'n nichtje van bijna 6 slaapt nu eindelijk in haar eigen bed. Haar plek in het grote bed is over genomen door haar broertje van 2. Met als gevolg dat papa dus in het bed van dochter, respectievelijk zoon slaapt. (hoe stom kan je zijn ) Hier alles goed. Gister om kwart voor 5 op gestaan. Om kwart voor 6 zijn we gaan rijden. Kwart over 7 waren we op Schiphol, het was druk op de weg. Hajo is gaan inchecken, daarna hebben we nog even een bakkie gedaan. Toen was het tijd om te vertrekken. Dylan heeft er tot nu toe nog niet echt moeite mee. Al roept hij wel de hele tijd papa, maar dat deed hij anders ook. Onze vriendin moet nog 4 weken wachten tot ze terecht kan in het herstellingsoord. Die blijft iig tot die tijd nog bij mij in huis. Gister middag is ze naar een vriendin gegaan en is daar blijven slapen. Ik had dus sinds lange tijd heerlijk een avond voor mezelf. Ze is nog niet terug en Dylan ligt in bed en het is hier heerlijk rustig! Da's genieten zeg.....
Dylan is nog niet aan de wintertijd gewent hoor. Hij vind regelmatig dat voor 5 uur al dag is. Vanmorgen was het kwart voor 6, later dan half 7 is het de laatste tijd niet geweest. Ik denk dat ik z'n bedtijd maar weer verplaats naar 20.00. Misschien dat het dan beter gaat.
Annika slaapt nooit bij ons in bed. Ook niet als ze ziek is, dus als ze een keer naar gedroomt heeft en even de zekerheid van mama nodig heeft om weer rustig te worden mag ze gewoon bij ons in bed. Geloof me, Annika komt echt niet bij ons in bed als er niets aan de hand is. Vannacht heeft ze weer heerlijk in haar eigen bed geslapen, zonder een kick te geven. Ik zie hoe het bij mijn neefje gegaan is, die moet nog leren in zijn eigen bed te slapen en die is nu ruim 4. Als hij nu een week in zijn eigen bed slaapt krijgt hij als beloning een autootje nou weetb je ook waar al dat speelgoed vandaan komt. Ik hoop dat het nooit nodig is dat ik Annika iets af moet leren door een dergelijke beloning. Het is voor Ilana natuurlijk wel een hele veranderring en ik zou haar lekker even de aandacht geven 's avonds. Ze moet idd ineesn de aandacht delen en ik zie bij mijn zusje ook dat de jongste dan toch vaak de meste aandacht krijgt, al is het maar omdat BV geven e.d. gewoon tijd kost. Hajo dus weer op reis. Wanneer komt hij weer terug? Dat Dylan steeds om zijn papa roept is niet vreemd, dat doet Annika ook als papa een paar dagen niet aanwezig is. Bo studeer ze.
Sonja, ik zou inderdaad de tijd veranderen. Isabella gaat om 19.30 naar bed en dan slaapt ze tot 8 uur. Dat vind ik een prima tijd. Cilia, fijn dat Ilana toch nog lekker is gaan slapen. Ik denk dat het ook wel door de verandering kan komen. Hoe vindt ze trouwens haar kleine broertje? Isabella heeft het constant over baby's. Zelfs die griezelige bassie baby van die reclame noemt ze een baby, Nienke, ik denk niet dat Annika een kind is die veel eisend is. Tenminste zo leek ze me helemaal niet als ik haar zag. Juist lekker rustig en meegaand. Kijk maar uit voor de pubertijd, Ik ga weer verder. Ik ben weer bedrijven aan het aanschrijven. Tot nu toe 300 een email gestuurd en slechts 17 reacties. Maar goed, ik wil er ongeveer nog 8 a 13 ( 25 of 30) en dan ben ik tevreden. Oja, ik heb lekker witte thee gekocht. Ik wist niet dat het zo lekker was. Geen bitter smaakje. Heerlijk.
Nienke, ik zeg ook niet dat je het verkeerd doet, maar we weten dus allebei waar het op uit kan draaien als je je kind bij je in bed neemt. En natuurlijk als ze naar gedroomd heeft moet je haar troosten en dan mag dat zeker wel even lekker bij mama in bed. Als het goed is (lees als Hajo verstandig is.....) is Hajo net voor Dylan zijn verjaardag weer thuis. Dylan was vandaag een en al opstandig. Echt een driftkikker. Volgens mij is hij toch wel van slag dat papa er niet is. Bo, ik heb ff wat gemist denk ik. Waarom ben je bedrijven aan het aanschrijven? Toch niet om te solliciteren? Afgelopen dinsdag zijn we bij de keukenboer geweest. We hebben de laatste wijzigingen doorgesproken. Nu dinsdag komen ze inmeten en als het goed is de wordt de keuken de 3e week van januari geplaatst.
Voor mijn scriptie. Ik heb zowel voor vrouwen als van werkgevers een enquete. Dus februari feestje bij jou sonja?
Je mag best komen in februari, maar dan is de keuken nog niet klaar hoor. Het keukenblok is dan geplaatst, maar er moet dan nog getegeld worden. En ik mag van Hajo niks gebruiken tot het helemaal klaar is
Meiden ff snel jullie advies. Vandaag kreeg ik een uitnodiging voor een personeelsetentje. Dat zou op kosten van school gaan, dus ik had gezegd mee te gaan. Nu blijkt dat ik zelf 32,50 euro voor het eten moet betalen. Dit vind ik te gek voor alleen het eten en drinken (ik drink hoogstens een glas spa of appelsap). Ik heb dus afgezegd. Ben ik nou te krenterig? Ik vind 32,50 euro zo veel, daar kan ik veel leukere dingen voor doen, zelf wel met z'n drieën wokken of zo. Eigenlijk is het meer een principekwestie. Mijn zeer goed verdiende collega zoekt een leuke locatie uit en verwacht dat iedereen dat wel even op hoest, ik vind 25 euro al erg veel voor eten en drinken. Jaap en ik kunnen samen uit eten voor 40 euro.
Ik kreeg vanmorgen ineens het gevoel dat ik oud word Toen wij hier kwamen wonen zaten de kinderen van de overburen nog op de basisschool. Nu staat er een lesauto op de oprit ... ik word oud.
Nienke, ik vind 32,50 veel geld voor een het eten inderdaad. Ja kleine kinderen worden groot, Ik dacht laatst nog, K3 bestaat nu alweer 10 jaar. Dus veel tieners van nu 16 a 17 jaar zijn eigenlijk met K3 opgegroeid. Ja we worden inderdaad oud. Of dat ze op TMF nu classics draaien uit de jaren 90 in plaats van de jaren 80.
Ja en dan komt er natuurlijk ook nog parkeergeld bij want het is in het centrum, dus dan ben ik voor een avondje al snel meer dan 40 euro kwijt. Ik snap echt niet dat iemand het uberhaupt voorsteld met een air van "Dat is toch niks, als ik uit eten ga met mijn vrouw zijn we nooit onder de 100 euro klaar" daar kan ik voor minstens 4 man van eten. Oud besje
Die drinken er dan waarschijnlijk een paar flessen wijn bij, Nee 40 euro voor zo even een avondje weg vind ik veel. Wij hadden laatst een personeelsfeestje van simon zijn werk. Eten en drinken was gewoon voor de baas. Maar als je nou 12,50 zou moeten bijdragen zou het iets redelijker zijn. 40 euro kun je heel veel andere dingen mee doen.
Ja, ik kan dat, want ik kan dan nog steeds de oude keuken gebruiken (als hij niet helemaal is ingestort). Voor op kosten van de baas vind ik 32,50 wel erg veel ja. Ik zou dan niet meegaan. Nou ga ik ook nooit mee met personeelsuitjes, gewoon omdat daar geen r**t aan is. En gelukkig worden we oud(er)!
Ik vind altijd iets snel gezellig. Als er koffie is of wijn vermaak ik me altijd prima, Maar voor dat geld, tja, als je echt heel graag wil. En heb je geverfd? Mooi geworden?
Nee voor zo'n bedrag vind ik het niet leuk meer, vooral ook omdat het eigenlijk een werkbijeenkomst is, daar betaald de school maar voor en anders houden ze de werkbijeenkomst maar zonder mij. Ik heb er inmiddels voor bedankt.
Mooi, weer een zorg minder nienke, Hier een rustige ochtend. Simon slaapt nog en Isabella is Dora aan het kijken en door de kamer aan het rennen, spelen en af en toe puzzelen ( ze kunnen alles tegelijk) Ik wil zo eigenlijk wel even het bos in.
Lekker ff wandelen, heelrijk. Annika ligt in bed. Tv kijken doen we met haar eigenlijk nooit. We hebben 3 DVD's met Nijntje, maar daarvan is alleen het liedje leuk. We hebben meestal gewoon de radio aan. Radio Bembem is favo, al worden papa en mama wel een gek van K3, Djumbo en Chipz (en dat zijn dan nog de minst irritante)