April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dik worden was ik niet weer van plan. Iig niet zoals de vorige keer. Ik ben wel bang dat Hajo weer last van mijn hormonen krijgt. Maar dat heb ik er wel weer voor over. Dubbel zo druk denk ik niet dat helemaal opgaat. Als ik zie wat Dylan nu al allemaal zelf doet. Dat zal eerst meer worden.

Bij ons houdt het verbouwen een 2e uk tegen.

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nienke, heb je nog wat van Prenatal gehoord?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja werken :(

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    The story of my life.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    nope :(

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is letterlijk kut.

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    1 voordeel, voorlopig word ik toch niet zwanger :D

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee de komende maanden zit dat er niet in ;)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij weten trouwens nog altijd niets over het salaris van Jaap. Op dat ene mailtje na dat de uitbetaling niet klopte horen we er niets meer over :evil: en ik wil het zo graag voor het einde van dit jaar rond en afbetaald hebben. Ik heb geen zin om in 2009 nog met de sorres van 2007 te zitten :evil: snappen die mensen dan werkelijk niet dat dit me niet alleen geld, maar ook heel veel slapeloze nachten kost.

Ik snap nu waarom mensen zo'n hekel hebben aan die blauwe brieven van de belastingdienst. Ik hoop dat die van ons ook nog even weg blijft, want ze zitten aardig in onze nek te hijgen dat de aangifte niet klopt. Ik kijk iig niet uit naar de postbode dezer dagen :( terwijl ik het over het algemeen erg leuk vind om post te krijgen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ik ben vanmorgen met mijn neefje naar het CB geweest, dat monstertje weegt al 8 kg :confused: dat was Annika pas met 8 maanden. Die CB arts gelijk "Wat krijgt hij allemaal?" "Nou BV." "Niets meer? Hoeveel voedingen krijgt hij per dag?" "4 of 5" Ja toen was ze stil. Feit blijft dat hij echt zwaar is en niet eens zo heel groot 62 cm. Zelfs voor een BV kindje zit hij ver boven de curve en deze maand ging die curve nog meer om hoog dan de vorige twee maanden. Hij hoort nu minder snel te stijgen, maar bij mijn neefje stijgt het lijntje alleen maar harder :(

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Sonja, nee zwanger worden van hajo zit er nu even niet in. :) :) :)

Nienke, wat vervelend dat je nog steeds niks hebt gehoord ( ik druk me nu fatsoenlijk uit). :evil:
    Wat duurt dat lang.

Het regent hier trouwens heel hard. Dus of we vanavond gaan lopen weet ik niet.

Ik vind de keus om voor een tweede kindje te gaan erg moeilijk. Ik denk dat we in maart maar eens moeten bekijken hoe ik er dan over denk.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik denk dat je, zolang je twijfeld er niet aam moet beginnen Bo. Dus wij vrijen ook nog steeds beschermd. Ik ben wel redelijk over het trauma heen merk ik. Ik zie nu andere bezwaren dan alleen de medische. We hebben het nu goed, ik weet niet of ik een tweede wil. Financieel zou het moeten lukken, al wordt het wel weer iets krapper allemaal. In huis is ook ruimte genoeg, maar het zijn meer de praktische bezwaren. Nu kan ik nog tijd voor mezelf vrijmaken, dat wordt dan gewoon moeilijker en wil ik dat wel. Verlies ik mezelf dan niet te veel in het mama zijn.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik had zelf binnen 3 dagen al uitgerekend hoeveel er ongeveer terug betaald moet worden. In totaal gaat het om zo'n 5000 euro en ik wil dat gewoon rond hebben, met de werkgever en met de belastingdienst.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ja inderdaad. 5000 euro is te overzien, maar dan moet iedereen ook opschieten en meewerken. Afwachten is mijn sterkste punt in elk geval niet.

Dat we een tweede willen staat vast, alleen inderdaad de praktische dingen vind ik lastig.
    Ik wil eigenlijk pas als Isabella 3 is. Dan is ze als het goed is uit de luiers als er een tweede zou komen. Alleen zit je dan weer met school.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wat een gezeur Nienke. Waarom moet dit nou weer zo lang duren. Iedereen snapt toch dat je zo snel mogelijk wilt weten waar je aan toe bent. Stelletje prutsers...

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bo, als je volgend jaar zwanger zou worden is Isabella toch ook bijna 3 als de baby geboren wordt.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil volgende week dus even langs "De zoete inval" graag bij daglicht. Zullen we volgende week na de lunch daar even langs gaan en daarna gaan wandelen? Redden we dat?

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    We moeten iig niet te laat het bos in gaan. Het is al best vroeg donker. Dus als je niet uren werk hebt, moet dat lukken lijkt me.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee hoeft geen uren te duren toch, we zorgen gewoon dat we op tijd op weg gaan. Jaap gaat om 8 uur de deur uit, als ik rond dezelfde tijd weg ga, dan ben ik voor 9 uur in Sneek (moet ik je in Sneek ophalen Bo?) en dan zijn we tegen 10.30 uur in Putten denk ik.

Ik kan dus ook voor de lunch gaan, samen met Bo, als je dat geen bezwaar vind Bo.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Volgens mij moet het ook na de lunch wel kunnen, maar als jullie er eerst heen gaan is ook best.

Dylan gaf vanavond voor het eerst antwoord op de vraag of hij z'n broek vol had. Het antwoord was volmondig "Ja" met een hoop gegiegel.

Deel Deze Pagina