Wat een schatje, hahaha, als ik Annika vraag of ze een schone leuier wil is het antwoord altijd JA maar ze komt nu ook zelf wel eens met een schone luier aanlopen.
Ik ben helemaal kapot. Sint-Maarten met Annika was erg leuk, maar ik heb de sportschool vanavond maar eens overgeslagen. We waren te laat terug om nog op tijd te zijn voor de les. Annika kan dan wel niet zingen, ze voerde voor de deuren gewoon een dansje op als wij zongen. Jammer dat ik geen videocamera mee had genomen.
Nou dat valt mee, 2 mandarijntjes, 8 candybars en 1,10 euro maar dat doet er niet zo veel toe, ze vond het gewoon geweldig en al die bejaarden (zijn alleen in het bejaardentehuis geweest) wilden haar op de foto, ze stal weer de show, zoals gewoonlijk.
Nienke, ik lees net pas dat je met je neefje naar het CB bent geweest. Wat een groot kind zeg. Is hij zo dik dan?
Ja wat denk jij dan. Iemand zij tegen mijn neefje dat hij zo'n lief zusje had. Had ik echt moeite om niet te roepen ZE IS NIET Z'N ZUSJE, ZE IS VAN MIJ
Ik heb geen idee hoe lang hij was. Maar mijn kleine neefje is echt een enorme beer. Maar op de BV-curve zit hij nog onder de 2+ dus nog helemaal niet te zwaar.
Wat een groot kindje inderdaad. Of in elk geval zwaar. Leuk he die kleintjes met sint maarten. Isabella vond het ook echt heel leuk. We zijn met een groep gegaan met kindjes tot 4 jaar. En de snoepjes krijgt papa. Isabella mocht een spekje, mandarijnen en de koekjes houden. Verder vind ik haar nog iets te klein voor echt snoep. Nienke, lijkt me gezellig om te gaan. Maar is het voor jou niet omrijden om mij op te halen. Natuurlijk wil ik dat, maar het moet voor jou ook kunnen.
Niks kunnen vinden. Trouwens wisten jullie dat Mo666( ik noem haar maar even zo) ook zwanger was toen ik "daar" weg ging? Vraag me af of dat goed is gegaan.
volgens mij is dat goed gegaan. Ik heb geloof ik op de hyves van Pientje iets van haar gelezen. Of het was van Natanya.