Nee dat is niet echt hun smaak denk niet dat ze dat mee naar huis nemen, maar praktisch ... het is met die ribbels ook niet echt makkelijk te beschilderen. Een lekker strak wit servies werkt makkelijker.
Dank je,maar ik moet eerst nog overleggen hoeveel we er aan uit willen geven, we hebben een krap budget
Je zegt het maar. Ik heb vrijdag wel tijd om te gaan als je dat zou willen. Wij hebben hier een Xenos in het dorp.
Ja een gewoon servies is beter dan plastic. Heeft Action geen servies? Of een groothandel? Het servies van de link van MP heb ik ook. Heel mooi spul. Hele grote borden. Dat was geloof ik maar 12 euro toen. Ik koop altijd goedkoop spul omdat ik snel op dingen uitgekeken raak. Isabella sliep gister trouwens net na mijn berichtje. En inderdaad Sonja, ik ben groot en zij is klein, en dat is wel eerlijk, Ik heb er geen moeite mee om haar te laten jammeren, vooral omdat ik weet dat het beter is voor ons allebei.
Ik laat Dylan ook best wel eens piepen hoor. Maar wel fijn dat ze toch is gaan slapen. Hier een drukke dag achter de rug. Maar gelukkig is het nu weekend.
Hier ook druk en nog een werkdag voor de boeg vanmorgen voor de zoveelste keer netwerkproblemen om school. Ik zie het niet meer zitten om daar steeds weer tegen aan te lopen, maar ik kan er ook niks mee. Werkt alleen niet echt motiverend, niet voor mij en niet voor de leerlingen. Ik zal bij de Makro idd ook kijken voor een servies. Het hoeft echt geen super mooi servies te zijn, het gaat vooral om het DOEN en niet zo zeer om het servies.
Ik ben waarschijnlijk de "sjaak afhaak" , Ik kom vanmiddag online, nu moeten we snel want ik moet om 11 uur in Leeuwarden zijn. Isabella en mister afzetten bij mijn schoonmoeder. Tot later
Ach Bo, waarom nou? Dinsdag heb ik iig om 11 uur bij "De zoete inval" afgesproken en daarna kom ik sowieso naar je toe Sonja ... oh fuck, ik heb op dinsdag een afspraak bij de fysio, die moet ik even bellen om een andere afspraak te maken. Friends first Ik moet maandag naar de HA, er zit een knobbeltje onder mijn borst en dat zit me niet lekker, precies op de rand van m'n bh en het is gewoon irritant. Toch, in je achterhoofd ... weet niet zo goed hoe en of ik het tegen Jaap moet zeggen, of dat ik gewoon even het bezoek aan de HA af wacht, waarschijnlijk is het niets, ik heb al 2 van deze knobbeltjes in mijn zij en onder mijn oksel en die zijn ook volledig onschuldig, maar toch ... het knaagt aan me.
Goed dat je naar de HA gaat nienke. Het zal wel niks zijn, maar toch even voor de zekerheid. Waarom ik niet kan. Onze kachel doet het niet goed en de enige dag dat ze nog snel konden was op dinsdag. Ik baal er echt heel erg van, maar als ik het nu niet laat maken dan duurt het te lang. Hij stookt te hoog op en dat kost ons veel geld.
Kun je thermostaat dan niet gewoon wat lager zetten? die van ons slaat altijd door. Als ik hem op 21 graden zet slaat hij pas af bij 23 graden. Dus hij staat hier op 19 graden, dan is het over het algemeen een aangename 21 graden.
We hebben hem altijd op 19 staan, nooit hoger. En ook helemaal niet vaak. Nee ik vertrouw het niet en ik denk dat er wel wat mis is. Ik zou echt super graag met jullie mee gaan. Ik ga simon nog wel even vragen of hij misschien dinsdag middag vrij neemt. Dus heel misschien gaat het toch lukken. Ik zal trouwens je Sesamstraat topic niet meer vervuilen met met opmerkingen. Sorry, Ik was een beetje geprikkeld door die opmerking over de EO.
Geeft niet hoor Bo, geloof dat het al begrepen is. Zou wel SUPER zijn als je mee kan hoor. Even bij Simon op de kieën vanavond
Ik moet me om kleden om naar de sportschool te gaan. Me weer lekker in het zweet werken. Oh Bo, ik weet niet of jullie een videocamera hebben, maar bij Otto.nl hebben ze een leuke aanbieding. Een Sony-camcorder voor nog geen 80 euro. Ik heb er voor school 4 besteld
jazeker, Simon moet hem eerst goedkeuren. Het is in elk geval het goede merk ( hier komt alleen sony) dus we moeten het even afwachten. We hebben nog een ouderwetse camera, gekocht in 2002 geloof ik. Die is natuurlijk veel te oud. Gister de film Turistas gezien. Dat was best een pittige triller. ale: