Wat voor film is dat? Hier voor video ook alleen Sony hoor en gelukig mag ik op school de inkoop doen IK ben op zoek naar een Sinterklaaskostuum. Mijn schoonvader heeft er in toegestemd om op 5 december voor de kinderen voor Sinterklaas te spelen ben zo blij, nu alleen nog een goed kostuum vinden.
Verhuren ze die kostuums niet bij van die fopwinkels? Leuk hoor van je schoonvader. Bij Simon's ouders is altijd een Sint in het dorp die bij elk huis langs gaat. De film: Acht backpackers reizen feestend door Braziliƫ. Wanneer ze door een busongeluk op een afgelegen plek stranden, moeten ze te voet verder door de Braziliaanse jungle. Dan ontdekken ze een bar waar ontvoering, drugs en moord aan de orde van de dag zijn.
Oh we zijn gisteravond in Vredenburg geweest. Ik heb Wibi voor het eerst piano zien spelen, want kan die vent goed spelen zeg. Echt kippenvel. Voor 5 december hebben we in Apeldoorn een pak kunnen huren, 50 euro, en dan hebben we dus een TV-kostuum. Ik ben helemaal in de wolken dat mijn schoonvader het wil doen ik vind het ZOOOOOO LEUK
Nienke, fijn dat dat ook geregeld is. Hoe gaat het eigenlijk met de verkoop van het huis van je schoonouders? Bo, wat lees ik nou? Afhaken : Dat kan niet hoor! Wij zijn vanmorgen naar het park geweest eendjes voeren. Was weer een groot succes voor Dylan.
Leuk nienke, wibi. Lijkt me erg mooi, Sonja, lekker het park in. Heerlijk. Voert hij ze zelf of mag jij gooien ( ik moet altijd gooien van Isabella en vaak wil ze zelf het brood opeten) Gister zijn wij naar een feestje geweest van een vriendin. Lekker op de fiets, dus we konden een borreltje nemen ( Isabella was uit logeren). Heel erg gezellig. Nu moe,
Sonja, al 2 maanden geen kijkers meer gehad en weer 10.000 euro gezakt Wij zijn vanavond uit eten geweest, maar Annika was moe en daardoor echt ongelooflijk druk. We konden omdebeurt een hap nemen. Wel wat jammer, maar met een buffet is het niet zo moeilijk, het wordt iig niet koud
Jammer nienke, Ja de huizenmarkt lijkt nu even stil te liggen. Maar volgens mij komt dat straks in januari wel weer goed. Ik hoor zo of simon vrij kan krijgen. Ik hoop het.
Ik hoop het ook Ik ben bij de HA geweest, zowel het knobbeltje als de moedervlek zijn onschuldig. ik kan dus weer rustig slapen
O gelukkig nienke, super fijn. Isabella vond trouwens de intocht van de Sint niet erg boeiend. Het hele gebeuren eigenlijk nog helemaal niet. We hebben dus ook verder geen schoen gezet. Volgend jaar gaan we dat doen. En annika en dylan?
Annika heeft het niet kunnen zien helaas, op tv boeit het haar niet en live was Sint al aan toen wij in Apeldoorn kwamen. Hier gaan we al wel helemaal mee met het feest, iedere zaterdag mag ze haar schoentje zetten. Misschien nog wel een keertje extra. En dus op 5 december komt de Sint bij ons
Ik wou eerst wel naar de optocht gaan, hier in het dorp, maar ik heb besloten dat ik daar Dylan geen plezier mee doe. We hebben dus lekker thuis warme chocolademelk gedronken en pepernoten gegeten. Sint op tv heb ik niet aangezet. Dylan kijkt toch eigenlijk niet naar de tv. Jammer dat Annika moe was. Ik ben vrijdag met Dylan en m'n vriendin uit eten geweest. Dylan heeft de show gestolen * glim glim * Ik hoop dat je komt morgen Bo!
Bo weet je al iets, het zou wel fijn zijn als ik morgen in de auto stap dat ik weet waar ik heen moet rijden.
http://nl.youtube.com/watch?v=vN1V-GwCfXE http://nl.youtube.com/watch?v=3sY4pjWCVEo twee filmpjes van Annika
Sorry voor de late reactie nienke, Nee hij kon geen vrij krijgen. De volgende keer ga ik echt mee. Daar kan niks tussen komen, Ik ga nu even de filmpjes van annika zien.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH wat heb je nou aan een man die geen vrij kan krijgen kan hij neit thuis werken