Ik vind het heel goed van je, Je goed recht natuurlijk. Het komt gewoon nooit uit als die bedrijven bellen en vaak is het ook nog helemaal niks.
Nee, maar ik ga haar van de week wel vragen om te vertrekken. Ze heeft nu een uitkering en ze heeft een huisje waar ze terecht kan. Ik zie geen noodzaak om haar onderdak te blijven bieden. Alleen jammer dat ze het zelf niet ziet. Weinig tijd, alles gauw even gelezen. Morgen meer.
Het is nog niet weer voorgekomen. Maar ze weet ook dat ik haar een volgende keer buiten laat staan. Ben er niet van gediend om 's nachts m'n nest uit te moeten om voor haar de deur open te doen.
, ja nienke, ik loop alle leuke dingen mis. Kwart voor 5? Ik had haar buiten laten staan. Ik heb al een ochtend humeur, en dan helemaal.
Nou ik heb mijn dag niet Winterbanden en velgen zijn versleten, dus ik moet nu nieuwe zomerbanden, nieuwe winterbanden én neiuwe velgen, kosten een slordige 1500 euro met dan nog de kosten voor nieuwe remmen. en ik had alleen gerekend op het vervangen van de remblokjes. We hebben geen geld meer voor nieuwe banden.
Nee financiële tegenvallers komen nooit alleen, maar van deze kale kip valt niets meer te plukken, dus nu maar nieuwe zomerbanden kopen en op zoek naar 2e hands winterbanden op velg.
Ja inderdaad. Het houdt een keer op. Vraag aan jullie. Is 1 van jullie toevallig lid van de consumentenbond?
Er is een rapport online die ik wel kan gebruiken voor mijn scriptie. Ik moet alleen lid zijn om het volledige rapport te kunnen lezen. Zou je het voor me kunnen knippen en plakken?
Helaas, ik ben alleen gewoon lid, ik kan niet online de testen bekijken, daar willen ze nog een extra bijdrage voor hebben.
Nou ik heb ruim 10 minuten bij Radar in de wacht gehangen, daar raak ik nog gefrustreerder van dan van Otto, laat maar.