April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb nog wel positief nieuws. Als het goed is gaat miepie vrijdag verhuizen! \:D/

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is mooi Sonja.

Gelukkig heeft Jaap ook twee armen en een schouder om op uit te huilen. We lijden samen schipbreuk, hij is mijn rots in de branding en ik het wrak :)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Arme nienke, :(

Maar wel goed dat je weet waar je echt mee worstelt.

Sonja, goed nieuws dat miepie weg gaat. Eindelijk lekker alleen met zijn tweeën.
    Doen jullie ook aan sinterklaas?

Ik ben erg moe. Ik sport weer, en dat vind ik best vermoeiend. Ik ben gewoon een erg lui persoon misschien.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bo wat voor sport doe je?

Je weet trouwens ook niet wat je met je avatar moet hè ;)

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Meiden ik ga nog ff ergens hangen en dan mijn bedje in. Hopelijk voel ik me morgen beter.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Ha ha,

Nee dit is het logo van mijn nieuw op te starten bedrijf, dus ik bedacht me ineens dat ik zie wel kon gebruiken. ;)

Ik doe thuis zelf aan sport. De ene dag touwtje springen ( 4 x 50 keer), buikspieren ( 3 keer 15), been oefeningen ( 4 keer 10 keer) en de 5 tibetanen ( begin nu eerst elk 5 keer)

en de andere dag 15 minuten dance workout ( online, zumba) en altijd de 5 tibetanen. En 3 keer 15 buikspieren.

http://www.youtube.com/watch?v=ujEfUZ4i1Ko

En nog twee anderen, buikdansen en gewoon vrij bewegen. Erg leuk.

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nienke, gelukkig heb je een rots.

Bo, wat leuk dat je dat doet. Ik heb niet zoveel discipline om zelf te sporten hoor.

Ik probeer 3x in de week te sporten, maar ben alweer 2x niet geweest, vanwege de gladheid :(

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben blij al ik het 2x in de week haal, maar ik voel me nu zo gammel. Spierpijn van de fysio,buikspieroefeningen en vele hoesten, geen fijne combi. Jaap is ook nog ziek.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoe is het verder met iedereen?

Fenna al bevallen? Bedacht me ineens dat Dayenne maandag ook al weer 1 jaar oud is, wat gaat de tijd toch hard zeg.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Sonja, waar kan ik in Putten lekker stokbrood kopen?

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Discipline moet ik wel hebben, want de sportschool is nu te duur. Ik wil straks wel een avond gaan zwemmen.

Ja het gaat snel allemaal. Ja Fenna zal toch wel bevallen zijn? Em is geloof ik ook bijna uitgerekend. :p

Ik ben vandaag gammel. Moe en moe en moe. Ik heb vanmiddag zelfs op bed gelegen.

Moeten jullie dit eens lezen: http://www.ouders.nl/mjur2008-ekd.htm

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Bo, vervelend dat je zo moe bent, ik ken het gevoel.

Het EKD is toch al lang geen nieuws meer. WIj krijgen er als scholen ongetwijfeld ook mee te maken. Nog niet, maar het blijft vast niet alleen bij een medisch dossier.

Was Em ook al weer uitgerekend?

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Volgens mij rond 2 januari

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik koop eigenlijk altijd afbak stokbrood.
    Verder ga ik voor brood altijd naar bakkerij Van Dongen, maar AH heeft volgens mij ook kant en klaar stokbrood.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Gaat wel hard weer. Allemaal broertjes en zusjes voor de aprilbabies. En Dayenne alweer 1!

EKD heb ik gister ook iets over gehoord op tv. Kan er niet warm voor lopen....

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je hoeft er ook niet warm voor te lopen Sonja, je krijgt het toch wel, of je het wil of niet.

Annika is vandaag al weer 19 maanden, man wat gaat de tijd hard.

Ik voel me trouwens echt niet lekker. Vannacht tot 2 uur liggen hoesten en uiteindelijk van ellende in slaap gevallen. Zit nu wat te soezen op school. Even genieten van een tussenuurtje, zo weer 3 uur lang een klas voor pubers.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Alles goed bij jullie? Ik blaf nog steeds als een hond. Blegh, ben doodmoe na vannacht.

Mijn schoonouders zijn beide ziek, beter nu dan volgende week, maar ze zouden dinsdag oppassen :evil: en ik weet niet of dat gaat lukken, maar mijn ouders kunnen niet en mijn zusje zit in het ZH bij de kaakchirurg. Dan moet Jaap maar een middag vrij nemen.

Ik word helemaal gek van het plannen momenteel. Ik ben de hele dag door aan het plannen, feest, sinterklaas, schoolwerk, vergaderingen, sport, eten, enz.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Nienke, jij verdient een opkikker:

Het zijn drukke dagen inderdaad.

Hier gaat alles wel lekker. Net even met Simon en Isabella de stad in geweest ( vanmiddag, na Simons werk) en cadeautjes gehaald.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nienke beterschap. Echt weer de wet van Murphy bij je geloof ik :cry:
    Knuffel!

Bo, gezellig samen de stad in. Goed geslaagd voor de cadeautjes?

Hier gaat alles goed. Ik verheug me op het weekend *verheug verheug* want dan heb ik naar al die weken m'n huis weer voor mezelf!

Verder ook veel leuke dingen te doen. Zaterdag ga ik naar Zeeland, voor een meeting met collega zeemansvrouwen. Zondag wil ik naar m'n ouders. En morgen nog wat sinterklaasinkopen doen.

Ik heb pas nog weer foto's van Dylan laten maken. Ik heb er 2 gekocht. Echt superfoto's zijn het geworden. Ik hoop dat ik ze morgen digitaal heb dus dan zal ik ze in m'n album plaatsen.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Leuk Sonja, wij moeten ook weer eens foto's laten maken, de laatste zijn al weer van een jaar geleden.

Gezellig Bo, ik ben allang blij dat wij de inkopen gedaan hebben voor alle financiële tegenvallers kwamen, heb ik me daar iig niet in hoeven houden.

Gisteravond kwamen mijn ouders onverwacht, nou moest als een speer alles dat we voor het feest voorbereiden opruimen. Was allang blij dat ze niet bleven slapen, want dan had ik echt moeten inpakken denk ik :)

Deel Deze Pagina