April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Vergeet je dit niet te doen sonja, :)

En ik ben benieuwd naar de foto's van Dylan. Ik hoop dat het lukt om ze digitaal te krijgen.

Nienke, ja gelukkig had je alles voor annika al gehaald. Ach, en straks gaat het jullie weer goed.

Ik heb alle pakjes ingepakt. Een kooktoestelletje met accesoires, twee boekjes ( sesamstraat en een leerboek), een muziekding ( weet niet hoe het heet), puzzel, en een mega mindy beker. En met het laatste is ze denk ik het meest blij, :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja simpele dingen zijn het leukste. Hier wordt het een trein met blokken, een aquaplay set met bootjes en autootjes (dus op het pakje staat voor Jaap en Annika), een kerstal van LP, een houten puzzel, en waarschijnlijk een piratenboot van Duplo (omdat mama die zo mooi vind).

Nou ik laat trouwens NEVER NOOIT MEER MIJN HAAR BLEKEN, ik heb er een beetje op gereageerd, man wat heb ik een jeuk. Ik moest toch naar de HA vanmorgen, want mijn hoest is niet te stoppen. Ik heb op de bank geslapen en ben 3x over mijn nek gegaan vannacht. Toen heb ik gelijk even naar mijn hoofd laten kijken, ik verga van de jeuk en ik was bang voor hoofdluis. Dat is het gelukkig niet, maar moet nu wel 2x daags smeren met een of andere lotion.

Vandaag verder een redelijk rustige dag gelukkig, nog 2 uur lesgeven en dan nog wat administratie doen en dan is het WEEKEND. Zondag lekker naar de sauna.

Oh Annika heeft haar schoentje gezet, ze snapt het niet, maar vanmorgen pakjes uit pakken snapt ze best :D ze heeft een boekje van Eric Carle gekregen.

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wat mij eraan herinnerd FOTO !:)!:)!

Bo, ik heb geen vlag, maar ik zou er haast speciaal voor de gelegenheid een kopen :D Ze gaat vanmiddag de sleutel ophalen \:D/

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    :) fijn he sonja. Maar je hebt haar wel goed geholpen en daarvoor heb je wel een pluim verdiend! ;)

Nienke, de schoen zetten snappen ze inderdaad nog niet, :D

Ik ben vandaag even alleen thuis. Isabella is naar Beppe en ik heb net een stuk kunnen schrijven voor mijn scriptie.

Ik ga nu boven opruimen. Was opvouwen en stofzuigen. Daarna nog even lekker de stad in en boodschappen doen.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bo, lekker een dagje voor jezelf.
    Ik vind niet dat ik een pluim verdien hoor. M'n huis weer voor mezelf na al die weken zou voldoende zijn.

Schoen zetten doen we nog niet. Zou ook niet weten waar ik hem neer zou moeten zetten :(

Ligt Dylan net de slapen beginnen ze GVD van de gemeente met zo'n trilplaat over de stoep te gaan :evil:

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    MIJN HUIS IS WEER VAN MIJ JOEHOE!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gefeliciteerd meid, geniet van je rust.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Sonja,

SUPER FIJN VOOR JE!

Nienke, ik heb het even gelezen ( het topic waar je een discussie had). Ik snap dat je er boos om was. Maar het is uitgesproken zag ik. Gelukkig!

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja het is uitgesproken hoor, maar wat kunnen mensen toch bot zijn op een forum.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja dat is zo. Vooral als het gaat om iets wat jou heel erg raakt en waar de ander niks van af weet.

Daarom is face to face communiceren zoveel prettiger als het om gevoelige dingen gaat. Je kunt je dan beter uitdrukken.

Ik denk dat dat ook een reden is geweest dat het andere april forum voor sommige mensen gewoon niet werkte. Voor mij was dat in elk geval ook een issue.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gelukkig hebben we het uitgepraat, ze snapt wel waarom ik zo reageerde. Idd daarom gingen we ook op de fles denk ik. Ik mis het niet hoor.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Nee ik absoluut ook niet, ;) Eerder een opluchting ( natuurlijk met uitzonderingen)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ^&&^*&%&^%&^%(*&^%$^&* ik krijg wat van Ziggo.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja ik las net je andere topic.

:x

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gister konden we voor Annika een schoentje ophalen bij de C1000. Daar zaten van die chocolade muizen en kikkers in. Nu lusten Jaap en ik dat absoluut niet en bij mijn zusje thuis lust ook niemand ze ... maar Annika ... :pale: die eet gewoon door tot ze er kots en kots misselijk van wordt geloof ik. Terwijl alles in haar omgeving onder de chocolade komt te zitten propt ze een kikker geheel naar binnen. Geen gezicht :) wordt al misselijk bij het idee, ik vind die dingen zo verschrikkelijk vies.

Ik heb deze week eens 100 euro gepint en gekeken of ik er mee uit kwam .. ik hield 41 cent over en dan heb ik er alles van betaald ook de hh-hulp. Vond het heel knap van mezelf. Deze week gaat het natuurlijk nooit lukken, want we gaan uit eten, een weekend weg, enz. Maar ik hoop toch dat ik met 100 euro in de week boodschappen kan doen. Het is wel heel duidelijk hoeveel ik uit geef. Duidelijker dan wanneer ik pin. Ik heb liever geen cash op zak, maar met pin vliegt het geld er echt uit.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ECHOOOOOOO

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    O O O o o o

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nienke, goed dat je alles hebt kunnen betalen van je gepinde geld.
    Annika heeft gewoon smaak :)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jij lust die dingen wel :pale: ik vind ze altij zo smerig, nou mag ze er deze week nog van genieten, maar dan gaat ieder kikker die over is de vuilnisbak in BLAGH

Vandaag lekker met mijn nichtje naar de sauna geweest, heerlijk even mijn verstand op 0, heb ik wel even nodig want de komende week wordt het mega druk.

Deel Deze Pagina