Dylan heeft echt nog wel nodig. Hij heeft een groeispurt gehad. Maat 86 past hem nu echt goed, en hij heeft nog maar 4 broeken. Heb er net 2 besteld en een trui.
Annika heeft deze week een broek in 86 aan gehad nou die zakt echt op haar enkels en moet ik 2x omslaan, die passen nog voor geen meter, nee ik houd het nog even bij maat 80.
Ik hoop het ook voor je. Ik slaap eigenlijk altijd goed, maar ben wel kapot. Kleine (en grotere) irritaties kosten toch veel energie merk ik nu.
Goed gedaan nienke, 100 euro en alles er mee doen. Houd dit vast ( als het kan), Arm neefje trouwens. En erg herkenbaar van het NIET altijd willen eten. De ene dag eet Isabella wel, en de andere helemaal niet. Super leuke foto's sonja. Wat een leuk joch zo. Isabella past maat 86 ook echt goed. Soms zelfs al eens maat 92. Ik ben wat ziek. Moe, hoofdoijn, koude rillingen en een beetje spierpijn, Alles blijft nu liggen, vooral de was,
ik ben ontwaakt uit een coma geloof ik Bo beterschap. Annika is vandaag een en al blijdschap en energie, waar haalt ze het vandaag. Werkse Sonja.
Goedemorgen Hier lijkt het iets beter te gaan. Vandaag ga ik lekker rustig aan doen. In elk geval de was en stofzuigen. Studeren natuurlijk. Hoe is het met de jeuk op je hoofd nienke?
Ja hier ook eentje. Maar Isabella pakt gerust zelf een mandarijn uit de schaal, pakt een bord en schilt ze zelf, Niet vragen, maar gewoon doen. Gaat ook best goed. Alleen liggen de schillen overal. Wat worden ze nu ook al echt mensjes he!. Ik kan met Isabella ook al echt overleggen, gezellig kletsen enz. Echt leuk. En nienke, probeer niet op je hoofd te krabben. Wat vervelend trouwens. Helpt het spul niet dat je van de HA hebt gekregen?
Nou tot drie dagen geleden haalde Annika haar neus op voor mandarijntjes, dus ik ben al lang blij dat ze uberhaupt fruit wil eten. Fruit en groente wordt hier echt heel slecht gegeten, komkommer en appelmoes gaan er wel in, maar de rest ... nee hoor. Met de jeuk gaat het wel iets beter, maar bij vlagen is het gekmakend hoor. Pagina 666 al weer
ik dacht hetzelfde. Twee vragen. Als jullie huis warm is ( kachel). En je zet dan de kachel uit. Hoe lang duurt het dan dat de temperatuur omlaag gaat? En, welk programma gebruiken jullie om banners te maken?
Ik heb een elektrische thermostaat, dus die slaat af bij 20 graden en weer aan als hij daar onder komt, of bedoel je hoe laat hij 's avonds af slaat? Als wij hem om 22 uur uit doen wordt het om 22.30 uur al echt (onaangenaam) kouder in de kamer, dus we laten hem nu maar tot 23 uur aan (halve uren kan niet helaas) Ik gebruik Adobe PS CS2, mag binnenkort upgraden naar CS4
Ok bedankt. Ik vind dat onze kachel erg vaak aanslaat. Ik heb het idee dat dit huis teveel tocht, waardoor de kachel steeds moet branden. Er komt zo iemand om naar de rubbers van de voordeur en achterdeur te kijken.
JA tocht is zonde van de warmte, we stoken idd niet voor de buitenlucht. Ik bedacht me ineens dat als ik de thermostaatklok gewoon een half uur achter laat lopen, dan kan hij wel van 6.30 tot 22.30 uur branden, weet dat ding veel dat het 6.30 uur is ipv 6.00 uur
Deze week ga ik het trouwens never nooit niet redden van 100 euro. vandaag al 35 euro aan boodschappen gedaan wel melk en vla voor een weer en brood en beleg, maar maar voor 1 dag avondeten en dan komt het vlees nog uit de vriezer Oh, je zal dit waarschijnlijk niet lezen maar MELISKE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER. Al weer 1 jaar.