April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Misschien heb je een te dure smaak?

Ik koop echt heel veel bij de Aldi. Ook wel bij de AH, maar dan nog vaak euroshopper merk.

En altijd maar 3 soorten fruit. Nu appels, mandarijnen en bananen.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Misschien wel ja, ik koop ook wel veel bij de Aldi hoor, maar het brood daar vind ik echt niet te eten. Ook de yoghurt lust ik echt niet. Ook koffie haal ik niet bij de Aldi (altijd een dure grap). Fruit heb ik al in mijn biologisch pakket, daar koop ik niet veel bij. Vlees alleen wat in de aanbieding is. Ik had echt niet bijzonder veel, maar het gaat dan toch wel weer hard.

Kattenvoer, grote zak moesappels, 2 netjes mandarijntjes, 2 broden, pond kipfilet, 6 liter zuivel, komkommer, paprika, champignons, smeerworst en kalkoenfilet voor op brood, koffiepads.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Eten is gewoon best duur.

Ik vind trouwens de yoghurt en vla bij de aldi ook niet lekker. Fruit ook niet, brood wel, maar veel groente ook niet echt.

Weet je waar je eens kunt kijken. Dat is een club, supergoedkope recepten. Er is ook een forum bij.
    Echt geweldig lekkere en erg goedkope recepten.

De link: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=386684

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hihihi wat een reacties in mijn topic over Otto.

Ja eten is idd duur.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Ja, grappig inderdaad.

Ik dacht ook dat flientje er misschien wel zou werken, :)

Ach het is gewoon een erg aso manier van met je klanten omgaan.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Nou eindelijk weet ik waar mijn onderbuik gevoel over dit huis vandaan kwam.

Vanaf dat we hier woonden had ik al het gevoel dat er hier iets niet klopte.

Immers iemand naar de kachel wezen kijken. Daar was wel iets met de afstelling gevonden, maar niet veel verontrustends. Nog steeds bleef dat gevoel. Gister mensen van de woningbouw laten komen. Het tocht hier heel erg en ik krijg stroom schokken door de kraan in de keuken.

Vandaag kwamen ze dat stroom door kraan probleem aanpakken. Vindt die beste man een gaslek in onze meterkast.

Dus door de erge tocht hebben we het waarschijnlijk nooit geroken.

Ik vond dat we ook al veel hadden verbruikt, :confused:

Morgen komen ze de tocht verhelpen.

Nu in de kou wachten op essent die de kast komt vervangen. De gaskraan is dicht, dus het is niet onveilig. Ik hoop dat ze snel komen.

Koud hier, brrrrr

Gelukkig luister ik goed naar mijn stem in mijn hoofd, ;)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dat is schrikken Bo. Ik heb 2x een gaslek gehad en 2x werd ik door de monteur voor gek verklaard. Heb net zo lang met Essent gebeld tot ze alles doorgemeten hebben en idd een lek vonden :evil: Gevaarlijk hoor, gelukkig hebben jullie het gevonden.

Ik kreeg vanmorgen een Wij Jonge Ouders op de mat. Voel m ineens enorm depri hier door. Weet niet waarom ik nu ineens na 7 maanden weer een WJO krijg, maar leuk vind ik het niet.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Nou het is allemaal weer in orde. Maar ik ga de woningbouw hier allemaal op aan spreken. Ze hebben ons een best gevaarlijk huis afgeleverd. Stroom door de kraan heen, lekke gasleiding, tochtige deuren. :x

Als wij een huis kochten controleerden we dit altijd, maar nu moeten we er maar vanuit g aan dat zij dat dus goed doen.

Bah, wat een gedoe.

Nienke, WJO? weet je zeker dat je niet ineens aan een abbo vast zit?

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bah Bo, wat een ellende. Gelukkig is het goed afgelopen.

Nienke, boodschappen doen is echt niet leuk. Heb net gehaald. Nog geen 2 fietstassen vol, maar wel ruim € 20,-- lichter :(

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Mijn zus komt zo op visitie. Heb er zin in :D

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Gezellig.

:D

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou nee, misschien en ziek grapje van iemand, maar het is volgens mij gewoon promotie voor de BlijeDoos. Heb alleen helemaal geen behoefte aan zwanger en bevallingsverhalen :evil: :evil: :evil: Ik heb een aboo op de Ouders van Nu en we hebben toch allemaal de WJO gehad, maar dat liep af toen de kids 1 jaar werden. Heb dat niet verlengd.

Ja boodschappen zijn leuk hè NOT. Tanken wordt daar en tegen wel steeds leuker :D

Heb nu een studiemiddag, komen mijn schoonouders helemaal vanuit Apeldoorn om op te passen ... heeft die workshopmuts een lekkeband ergens in de polder :evil: :evil: :evil:

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Lekker! :rolleyes:

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Veel plezier met je zus Sonja,

ja ik wacht nog een uurtje en is ze er dan niet dan ga ik maar naar huis denk ik. Donderdagmiddag ben ik VRIJ en dat komt mij echt SUPER GOED UIT, kan ik taarten bakken en koekjes en zo en de boodschappen voor zaterdag doen.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Was het gezellig sonja?

Nou lekker nienke, een dagje vrij.

Simon is vrijdag vrij, dus ik kan lekker ook even weg. ;)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou vrij, mijn schoonouders zijn speciaal hier heen gekomen om vanmiddag op te passen, met als gevolg dat ik vannacht op de bank slaap omdat mijn schoonmoeder in mijn bed ligt.

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Da's fijn....

Nienke waar blijft je foto?

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bo, 't was gezellig. Ze heeft een leuke disney puzzel voor Dylan mee genomen. Die is er helemaal blij mee.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Op de bank?

Heb je geen logeerbed of extra matras? :confused:

Op een bank kan ik echt niet liggen. En dan ben ik nog klein ook, :)

Leuk een disneypuzzel, :p Kan Dylan ook al goed puzzels maken?

Isabella is zo schattig, ze spreekt met twee woorden, heel netjes.
    Dan vraag ik haar iets en dan zegt ze: Ja mama.
    Zo lief, :D :D :D :D
    Of nee mama. Dat kan ook.

En ze zegt nu ook de woorden echt goe. Eerst was het bijvoorbeeld Paaa en nu is het Paardttt. Met echt de nadruk op de T op het eind.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Leuk Sonja, sinterklaas komt vroeg voor Dylan.

Zozo 2 woorden, dat zit er bij Annika echt nog niet in.

Ik ben kapot meiden, ik zit er echt doorheen, nog een paar dagen volhouden dan mag ik hopelijk een beetje rustiger aan doen.

Deel Deze Pagina