Nienke, leef je nog? Zoals het er nu uitziet gaan we a.s. woensdag naar Antwerpen. Misschien gaan we nog mee naar Rotterdam, maar verder zit er niet in helaas.
Ja heel druk is het niet. O ik zal weer even in mijn inbox kijken. Gister hebben we nog een paar pakjes gehad van sinterklaas. Mijn moeder en broer hadden voor Isabella een speeltent. [/img]
Ja was heel leuk. Jammer trouwens dat jullie zo kort mee kunnen. Heeft dat te maken met de volgende havens? Wel leuk om Hajo weer te zien zeker, Hoe lang gaan jullie?
O dat is jammer dat je niet langer kunt gaan. En kerst? Komt hij dan een paar dagen thuis? Nienke, gaat het goed?
Een weekje is ook al lekker. Hij komt niet thuis met kerst. Ook met de kerst wordt er aan boord gewoon gewerkt. Zoals het er nu uitziet is hij dan in Denemarken of Duitsland.
Ja dat was bij de Marine ook altijd. Gewoon doorwerken. Ach en eigenlijk zijn het ook gewoon twee dagen in de week, Neemt niet weg dat je niet even lekker mag eten dan. Vind je het moeilijk?
Nee hoor, ik vind het prima zo. Ik kan lekker de familie langs. Hajo vind dat toch niet leuk. En hij zit dus net zo lief aan boord. Prima oplossing. En als ze er tijd voor hebben en de kok kan er een beetje wat van hebben ze meestal wel een uitgebreide(r) kerstlunch/diner
Nou dan is het prima zo inderdaad. Hier ligt het forum er af en toe uit. Weet jij hoe het met Nienke gaat? Zullen we even smsen? Vandaag was de dag waar ze naar uitkeek toch?
hoihoi, Daar ben ik weer een keer Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed! Mijn kleine schat is alweer 1 jaar inmiddels. Wat is dat jaar snel gegaan zeg! Hoe gaat het met jullie kindjes! Allemaal al loslopen? Ik ga wederom mijn best doen om wat vaker op het forum te komen, maar ik kan het gewoon niet opbrengen. Ik wordt er iedere keer weer ellendig van als ik eraan denk dat ik een kindje had kunnen hebben van de leeftijd van jullie kindjes. Vind hete cht erg moeilijk. Maar ik blijf proberen Alvast prettige kerst en een heel gelukkig en gezond 2009! Liefs Melissa
Leuk om van je te horen meliske, Ja wat gaat dat snel inderdaad. Je kleine meid ook alweer 1 jaar. Het scheelt eigenlijk maar 7 maanden. Ja echt vreselijk dat je je eerste kindje zo verloren bent. Dat was rond deze tijd volgens mij, Januari toch?
Ja 19 januari is ze geboren En nog altijd is het niet makkelijk nee. Maarja ik ben ook heel erg gelukkig met Dayenne hoor, heb absoluut niet iedere dag verdriet, gelukkig. af en toe een keer hier op het forum komen gaat goed, dus dat ga ik nu ook proberen te doen Hier even een fotootje van mijn schat!