April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik heb geen samenvatting voor je heb het zelf niet zo gevolgd.
    hier net jasmine in bed gaat de deurbel is ze weer wakker en helaas beetje overstuur en bezoek is inmiddels weer weg :(

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Zo, ik ben er ook weer even. Ik zit op dit moment bij mijn moeder, dus vandaar dat ik er niet zoveel ben. Vanmiddag komt Gerben mij halen en dan gaan we weer lekker naar huis.

Ik had misschien even moeten zeggen dat ik Joshua opgegeven had voor de baby van de maand verkiezing. Heb ik helemaal niet aan gedacht.
    Jopie maakt een goede kans om te winnen, het is dan ook echt een schattige foto.

Hier gaat verder alles goed. Joshua was een beetje humeurig vanochtend, maar hij klonk ook verkouden, wilde niet gaan slapen. Uiteindelijk is hij na zijn badje en zijn flesje in slaap gevallen en hij ligt nu nog heerlijk te slapen.

Hoe is het verder met iedereen?

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dank je. Ik vind het wel jammer dat we concurent zijn. Dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik heb er ook niet aangedacht, dat er ook nog andere mama's mee wilde doen :oops: Maar Joshua is, of hij nou wel of niet wint, wel heel lief!

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik ben sinds gisteravond begonnen met Dylan druppeltjes Cinababy te geven, en het lijkt te werken. In combinatie met boeren, véééél boeren, lijken de krampjes en het spugen minder te worden!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik liet net een ballon knappen ](*,) gelukkig sliep ze door. Vraag me af of die gehoortest wel klopte vorige week :p

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, dat krijgen we met allemaal April mama's Jopie. Ik heb gewoon gestemt op de leukste foto, zonder te kijken welke naam er bij stond. Dus moge de beste winnen dames.

Ik zal wel melden als ik Annika op geef voor baby van de maand :p

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai mama's

Hier weer een rustige nacht :baby: kwam weer om half 5 en daarna heb ik lekker kunnen slapen tot half 10.
    Hier in amsterdam is het mooi weer, ik heb eingelijk wel zin om even te wandelen dus ik denk dat ik dat zo maar even gaan doen.

Wauw Taschke wat lekker zeg, dat is vrij lang van 00.30 tot 07.30 geniet ervan :)

Janne We lopen wel gelijk op he, ik zal weer aan je denken :)

Mo Jij ook wakker rond half 5 :p ik ga ook aan jou denken.

Annabel Mooie banner :)

Bosi Dat is zeker lekker dat ze er nu al 6 uurtjes tussen heeft :)
    Hie kun je je opgeven voor de sprongwekker http://www.oeiikgroei.nl/paginas/sprongwekker.asp

Dizzy Missy Yasmine is flink gegroeid zeg, maar hoezo vinden ze dat ze niet genoeg krijgt dan :-k

Loeki Fijn dat je moeder je helpt :)

Tascha Wat sneu dat joshua verkouden is, over dat stemmen op de baby van de maand.
    Als jij volgende maand toch weer mee doen dan spreken we af dat we allemaal op joshua stemmen misschien is dat een idee :(:

Jopie Goed spul is dat he, hier heeft het ook erg :thumup: geholpen

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hey meiden even een vraagje. Ik wil graag een banner maken met mega upload. Nou moet alleen de foto 350X120 zijn. Hoe krijg ik deze afmetingen. Ik heb al gepuzzeld met fotoverkleinen maar het lukt niet, hebben jullie een idee?

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow sorry Tascha, wist niet dat jij ook mee had gedaan met baby van de maand.
    Ik herkende de foto van Jopie omdat ik die al eerder in haar album had gezien.
    Ik had verder niet naar de namen gekeken.
    Die afmetingen van die foto die je wilt gebruiken kan je via paint shop wijzigen.
    Als het niet lukt wil ik de foto wel voor je wijzigen.

De kans is wel groot ja dat er meerdere april baby's zijn,maar dat geeft toch niet?
    Gewoon stemmen op wat je zelf het leukst vind,misschien is dat wel geen één van onze baby's :)

Lekker dat je moeder er is om te helpen Loeki!

@Dientje,ben errug benieuwd naar je site! Enneh...krijgen wij aprilmama's dan korting? ;) 8)

@Jopie,lukt dat altijd dan? Dat veel laten boeren? Hier niet,met moeite komen er boertjes,af en toe een harde,maar echt niet bij elke voeding.

@Bosi,goh wat goed zeg van je meisje! Zolang al doorslapen! Heerlijk!

Vannacht heeft Jason voor het eerst 4 uur tussen z'n voeding zitten :)
    Al is het misschien wel éénmalig,haha.
    Ik had dit keer eerst de spanning van mijn borsten onder de douche weg gemaseert,dus kon Jason gewoon rustig drinken zonder onder gespoten te worden :)
    Maar ik werd na 2 uur al wakker omdat mijn borst op ontploffen stond! :(
    En die vieze navelstomp is eraf gevallen,gelukkig!

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Dankje pientje,maar het is al gelukt. Vind alleen het formaat niet mooi voor de foto. Ga nog even verder kijken.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het is maar goed dat mijn moeder er is, want aan de verzorgimng van Annika gaat al mijn energie op.

Hier is het ook mooi weer :)

even gemist, wat is een sprongwekker?

Annike heeft een redelijk vasr nachtritme 2 uur, 5 uur, 8 uur.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, iemand huis tuin en keukentips tegen de verkoudheid bij baby's?

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    een halve ui vlak bij het bedje van de baby...stinkt wel enorm :)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    BedanktPientje, die ken ik :D en zoutoplossing, nog meer tips?

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Volgens mij kunnen onze baby's nog niet zo heel goed tegen de weersveranderingen. Weet ook niet zo goed wat ik eraan moet doen.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika heeft het al sinds ze uit het ZH komt, maar het lijkt iedere dag erger te worden. Het belemmerd het drinken steeds meer.

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dat is niet goed, anders misschien toch even aan de dokter vragen, duurt wel lang

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vrouw van cb zei dat het niet erg was gisteren, alleen vervelend.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    oh ok, hadden zij geen tips wat je er aan kon doen?

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Bedankt dientje, ik heb me gelijk opgegeven voor de sprongwekker.

loeki, fijn dat je moeder je helpt nog. Ik heb deze week mijn vriend nog, maar volgende week ben ik helemaal alleen. Ook met de hond, dus ik hoop wel weer naar buiten te kunnen dan.
    Ik kan je verder geen tips geven tegen de verkoudheid. Mag vicks ook? Vroeger deed mijn moeder het met dampo ( dat heet nu vast anders) maar of zoiets mag tegen verkoudheid?

Het navelstompje van isabella is er ook al af gelukkig.

Vanavond gaat mijn vriend voor het eerst met haar onder de douche, :p

Ik hoor trouwens vaak dat mensen het zwanger zijn missen. Nou ik ben zo blij dat ik niet meer zwanger ben. O wat heerlijk. Lekker op de buik slapen, geen maagzuur meer, geen pijn in de benen enz.... en een prachtig kind in de wieg! 8)

Deel Deze Pagina