April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

loeki waar bestel je de canvas mooi gedaan hoor met z/w en kleur.

jasmine heeft maat 1 nog 2 dagen om op te maken en heeft in de nacht maat 2 maar ik denk er ook over om over week of 1,5 als maat 2 op is naar 3 over te stappen, ze krijgt al dikkere beentjes bijna 5 kg :D

2. Niet meer actief

Ik weet een goed adres. Mijn broer heeft daar zijn foto's laten maken. En dat is heel mooi geworden.

Ik zal hem eens mailen voor het adres en dan pb ik dat wel naar je.

3. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Hee,

dat heb ik ook...het is zeg maar meer je huid/ net onder je huid, bedoel je dat? Ik kreeg het 1 week na de Ks en nu wordt het eindelijk wat minder.
    Maar het was best pijnlijk ..

Ik dacht dat het bij mij kwam van de wondontsteking die ik lang heb gehad.
    Ik heb ook 4 gaatjes (1 best groot gat) in mijn wond waar nog steeds vanalles uit lekt... :(
    Daar draag ik engels pluksel tegenaan.
    Moet vanmiddag weeeer voor controle naar de gyn om te kijken wat de vorderingen zijn...

Mijn gyn zei dat het ook gevoeligheid is, het zou ook kunnen komen door striae, heb je dat?
    Misschien bedoel je gewoon totaal iets anders.

Enne die golfslagbad is ook erg herkenbaar! Haha..het begint nu wel wat minder te worden nu mijn buik wat kleiner wordt. Nooit bij stil gestaan dat dat door de doorgesneden spieren zou komen, dacht dat het gewoon vet was..hihi.

Hoe is het herstel bij jou nu?
    Ik heb gelukkig geen pijn meer, tsja alleen die gaatjes he...jakkie

@PRDM: Ik sluit me helemaal aan bij Missy!

@Taschke: Zooo dat zijn er veel! Lekker hoor, scheelt behoorlijk in de kosten!

@Bosi: leuk om de douche! Ik wil het ook snel eens doen, maar ben zo bang dat die stralen te hard zijn..

Schattige foto's heeft iedereen hoor! Echt lieve koppies!

XX

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Evon, wij hebben idd zachte stralen in de douche. Maar misschien kunnen iets hardere stralen wel, maar dan niet op het gezichtje.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben erg tevreden over Canvascompany.

6. Niet meer actief

Evon, het is idd precies wat je schrijft.

Ik heb idd striae. Alleen zit dat links en deze pijn rechts.

Ik hol weer volop door het huis, terwijl mijn 6 weken nog niet voorbij zijn, maar ja aard van het beestje he.
    Maar ik til nog niet hoor. Alleen onze kleine meid, maar de stofzuiger is nog voor manlief.

Die gaatjes heb ik niet. Op een plaats lijkt wel een puist te zitten, dus daar moet hij maar naar kijken. Niet dat dat gaat ontsteken, want daar heb ik geen zin in. Het doet iig geen pijn.

Soms had ik ook van die steken in mijn schaambeen. Dat is nu wel over het is alleen naar boven geschoten.

Hoe vaak moet jij nog naar de gyn?

De stralen zijn niet te hard hoor ( bij ons tenminste) . Ons meisje zoekt echt de stralen op. Wij douchen al vanaf dag 8 met haar. Ze wilt zelfs niet meer in bad of de tub.

PRMD, ik sluit me ook aan bij Dizzy en Evon.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik werd vanmorgen geconfronteerd met mijn bloedverlies. De spataderen die altijd kabeldik op mijn benen liggen zijn geheel verdwenen :confused: , ze zijn nog wel blauw, maar er staat geen druk meer op. Heel griezelig eigenlijk. Nooit verwacht dat ik het verdwijnen van de spataderen eng zou vinden. :(

@ Bosi, ik kolf een borst zo goed mogelijk leeg en dat krijgt ze dan, meestal komt er zo'n 80 cc uit, soms ook maar 60 cc, dat wisseld.

@ Janne, welke kolf heb jij, ik kolf nog met de Isis Avent handmatig, maar Jaap gaat vanmiddag de IQ kopen (Avent is tegenwoordig onderdeel van Philips, dus misschien kan hij er een leuke korting op krijgen :) )

8. Niet meer actief

Ik gebruik de medela kolf.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Die heb ik in mijn kraamtijd gehad, maar ik vond hem zo hadr op mijn borsten. Dus ga nu toch de IQ proberen, ik vind de handkolf van Avent wel fijn, krijg er alleen RSI van :p

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat is nou weer een snottetrekker?

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    De wijkverpleegster van het CB vertelde mij dat het beter is als het er vanzelf uitkomt.

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    nou ben je me even kwijt :p Op haar tut te sabbelen?

13. Niet meer actief

Nou manlief heeft het schema voor de fles volledig in de war gestuurd :( geeft hij haar ipv half 1 vannacht de fles om half 2 en om 6 uur een halve fles terwijl ze om 8 uur een hele moet krijgen en dus heeft ze die maar voor een derde opgedronken nu ben ik het aan het rekken tot 11 uur zodat we dan weer in het schema kunnen, ongeveer dan. ik heb de richtlijnen van het CB los gelaten ik geef haar wat ze wil (ja niet 200 ml ofzo hoor) maar als ze 100 drink is het goed drinkt ze 130 is het ook goed ze is idd wel goed gegroeid 1 kg op 4 weken dus tekort zoals het CB zegt en dat ik meer moet geven geloof ik niet zo, ze laat vaker nog wat in de fles over. Zoals die van janne mondje stijf dicht moet ik wel om lachen dan :)

14. Niet meer actief

KLOPT!

Ik woon aan de belgische grens dus spreek alle een aardig mondje belgisch, komt ook bij dat mijn schoonzus daar aan de kust een hotel heeft. Die is niet meer te verstaan als ze dat dialect spreekt.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Is het niet Vlaams dat ze in België spreken?

16. Niet meer actief

Snottetrekker is een neuspeer.
    ( ik kom toch echt uit NL) :)

17. Niet meer actief

Jeetje meiden ik ben al vanaf 9 uur bezig om een stofdoek in mijn handen te pakken. Kga nu toch echt iets doen.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oké en wat is een neuspeer? :-k

19. Niet meer actief

20. Niet meer actief

Joepie het is in 1x gelukt!

Deel Deze Pagina