ja maar op zijn plat is da Belgisch hier alle, maar er wordt ook waals gesproken goe gezien slimmeke! Zo nu ga ik toch echt weer over op het NL, kan het toch echt niet zoals Annabel/Taschke die zijn de echte Belgen onder ons
vanmiddag met gierende banden richting Zeeman Thanx! Heb al wel iets, maar kijken of het misschien toch net even iets anders is kan altijd Dientje, wat een knap mannetje! Hij's behoorlijk gegroeid he! Prdm, ik zelf zou persoonlijk denk ik het erbij laten wat die arts betreft. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Wel zou ik, als ik jou was, hulp zoeken als je er zo mee blijft zitten. Maar ook dat heeft denk ik tijd nodig om langzaam een plekje te krijgen. Misschien kun je het nog even aankijken hoe het gaat de komende tijd.
Goeiemorgen! Ow euh middag alweer! De kraamhulp is nu weg. Heel toevallig hadden we het vannochtend nog over die snottentrekker Ze zei dat je heel voorzichtig ermee moet doen omdat je anders zowat de hersenen eruit zuigt Dus je moest heel zachtjes knijpen volgens haar. Loeki,wat een leuke foto zeg! Ze staat er gewoon perfect op! Dat gezichtje,zo lief!
Wij hebben hem dus van de week wel gebruikt die snottetrekker. Ze heeft allemaal van dat taaie slijm in haar neusje en gaat er ook door snurken. Maar goed niet meer doen dus.
Maar heeft het geholpen, want Annika heeft er ook enorm last van, ze ligt soms echt te gieren en ik denk ook dat ze daarom zo'n moeite heeft met aanleggen. Ze krijgt gewoon geen lucht door haar neusje.
Ja, we hebben het snotje uit haar neus gekegen. Het snotje kwam meer naar buiten en daardoor konden we hem met een tissues puntje naar buiten halen.
JA ik zit nu te wachten tot ze gaat niezen en dat het er dan ver genoeg uit komt op er met een watje of tisseu uit te halen, maar het zit nog zo diep en vast, gewoon zielig voor d'r.
Ik krijg het er dus echt niet uit met een watje. Hoe doen jullie dat toch. Ik pak nu een zachte tissue en daar blijft het beter aan hangen ( lekker praatje zo rond lunchtijd, hihi)
Goedemorgen meiden, Nou Joshua woog vanochtend 4050gram, ben helemaal trots. Maar ik heb wel even een vraagje aan jullie. Ik geef nutrilon omneo, volgens dat pak moet je vanaf 4 kilo 165cc gaan geven. Hij krijgt nu 135, ik vond dit te veel, dus gerben heeft even met het cb overlegt. Zij zeggen dat een baby van 4 weken maar 90cc mag hebben en hij dus nu al te veel krijgt en we voorlopig maar even op de 135cc moeten blijven. In mijn beleving is 90cc veel te weinig. Wat geven jullie de kleintjes?
Wij geven gewoon hoeveel ons meisje wilt drinken. Maar als ze genoeg heeft stopt ze vanzelf wel. Nu is het met bv dat je niet kan overvoeden. Met de fles bv mogen wij 165 cc geven, maar ze drinkt maar ca110cc.
tascha, ik heb er dan wel geen verstand van, maar ik zou gewoon blijven geven wat je nu geeft. Als hij daar tevreden mee is. Denk dat het vooral ook belangrijk is om op je eigen gevoel af te gaan. Heb iig van veel mensen gehoord dat het cb ook niet alles juist spreekt....
Nee dat begreep ik ook meliske en hij heeft op dit moment genoeg aan die 135 en de 90 zou te weinig zijn, dus ik blijf lekker hier op zitten en dan zie ik bij mijn volgende afspraak wel hoe of wat.
Nee idd. Zo wisten ze hier niet eens hoe het zat met de D en K druppels. Toch raar voor een cb. En gister vroegen ze of ze frummel op mochten meten. NEE, ze heeft mss een heupdysplasie. Dan mag je niet meten Dombo's.
Wat raar Janne, en dat zijn dan de mensen die jij zou moeten vertrouwen wat betreft je baby. Ik heb ook wel gelijk gehoord van mensen dat je soms je eigen gevoel moet volgen en niet naar het cb moet luisteren. Maar goed, ik ga even een was ophangen en een boterham eten, ik spreek jullie later wel weer.