April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Goedemorgen allemaal,

pffff wel vermoeiend hoor, borstvoeding. Het enige geluk dat ik heb is dat Isabella haar lange slaap van 12 tot 5.30 heeft, :p

Kolven ga ik vandaag proberen. Mijn borsten staan echt op springen na een nachtje slapen.

tascha, fijn dat elena zich nu beter voelt, reflux lijkt me ook niet prettig

Loeki: mij vinden ze ook bleek. Nou ja, ik zit toch al een twee weken binnen, geen make up ( ;) ) en een pittige bevalling. Ik denk dat het wel logisch is.

Dizzy, geweldig dat je zo bent afgevallen en lekker in je vel zit. Heerlijk. Ik kan niet wachten totdat ik op gewicht ben.

meliske: hoe voel je je? alweer echt zwanger?

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zorra, idd als je hem lekker ziet groeien, dan is het toch een teken dat hij genoeg binnen krijgt he.

bosi, Fijn zeg dat isabella zo lang slaapt, kunnen jullie ternminste ook een goede nacht maken.
    Ik voel me op het moment echt op en top zwanger, hromoontjes gieren door me lijf, en er wordt hard gewerkt in mijn buik, heb het de vorige keer nog niet zo gevoelt als nu, maar er is duidelijk activiteit daarbinnen ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik zag net je buik bij de januari 2008 mama's.
    Dat is al een aardige buik hoor.
    Leuk dat je zoveel voelt. Ik weet nog dat wij altijd minder voelden of veel later van onze kindjes.
    Isabella begon pas echt te schoppen bij 30 weken.

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja dat weet ik ook nog wel ja. Iedereen voelde het heel goed, al rond de 20 weken, en wij niet.

Ik begon pas zo rond de 23 weken ofzow hele zachte schopjes te voelen en ik denk rond 26 weken een flinke trap, en daarna nooit meer...
    Dus ben maar wat blij met activiteit nu :)

hoe is het nou om mama te zijn?
    Lijkt me zo leuk als je met de kinderwagen ergens loopt en mensen die willen kijken, zou zo trots zijn.

5. Niet meer actief

Meliske ja waar gaat dat heen nou dat kan ik je vertellen :) je wordt een mooie echte zwangere vrouw die trots met haar buik door de stad loopt en na 9 maanden een pracht van een beeb op de wereld zet. en ach die extra kilo die je nog kwijt wilde kan volgend jaar ook nog, belangrijkste is dat je je goed voelt.

Ja zorra ik had ook liever zwaarder geweest en geen misselijkheid en zo gehad maar ja nu is het wel fijn. Ik ga nog even doorzetten want ik wil perse onder 70 wegen. Normaal heb ik die discipline niet maar nu ben ik zo goed op weg die 2 kilo lukt ook wel.

Bosi ik denk idd dat je borsten echt op springen staan na een nacht slapen alhoewel ik er dus geen ervaring mee heb. zo zie je maar Meliske ik zever ook gewoon mee terwijl ik er ook geen ervaring mee heb ;)

ben aan het strijken en meet me voet de wipper aan het laten wippen :) heeft wel resultaat want ze sukkelt ervan n slaap. en ik heb zo de strijk klaar :D

6. Niet meer actief

[quote="Loeki2@ Janne en Zorra, als ze de hele nacht doorslapen op FV, staan jullie borsten dan niet op springen 's morgens?

[/quote]

:) :) Ja zeker de eerste week. Ik wisselde dan 's nachts ook nog de pads, maar toch was mijn bed nat.
    Maar dat schijnt ook weer door moeder natuur geregeld te zijn, want nu heb ik daar geen last meer van. Terwijl ik toch 250ml per borst kolf.

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    haha :)

Ja das wel hendig zeg, heb je tenminste nog iets kunne doen vandaag.

8. Niet meer actief

1 uur is toch nacht?

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wow 250 ml per borst. Janne, dat is veel. Ik kom niet verder dan 50 ml. Hoezo overprouctie :(

Mooie buik Meliske.

Moet nu even iets anders doen.

10. Niet meer actief

Jep ze waren hier in de straat en zagen de ooievaar.
    Leuke doos, maar idd veel verkoop spullen.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    meliske: ik ben nog niet buiten geweest. Maar moeder zijn is toch wel echt wennen hoor. Maar het houden van en verschrikkelijk verliefd zijn op je kindje was er bij mij direct. Wat een onbeschrijvelijk gevoel.

Nu ook, ligt ze lekker bij me in het grote bed. Lief te slapen. Ik moet eigenlijk douchen en actief worden. Maar het ligt zo lekker zo.

Janne: ik ben ook altijd helemaal nat in de ochtend. Allemaal melk, :)

12. Niet meer actief

Meliske! Wat een mooie buik al! Gaaf hoor.
    Maar verbergen voor mensen lukt niet meer of wel?

Bosi ik ben nu niet nat meer hoor 's ochtends. het went schijnbaar.

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja dat geloof ik bosi, kan me voorstellen dat het moeilijk is om je er toe te zetten om iets te gaan doen.

janne, nee ik wilde het eigenlijk tot ongeveer 15 weken stil houden, maar dat gaat never nooit lukken denk ik.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Janne ik baal er een beetje van dat de kraam en VK dachten dat in overproductie had en nu met kolven kan ik nauwelijks aan de vraag van mijn meisje voldoen.

Hoe lang kolf jij?

Bosi, lekker toch in bed blijven liggen, ik kan dat 's morgens helemaal niet.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, Meliske, ik denk dat je het toch eerder moet gaan vertellen.

16. Niet meer actief

Hoe lang ik kolf per borst? Tot ze leeg zijn. Ik ben ongeveer een half uurtje bezig.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Bosi, wij hebben het mooie weer van vorige week moeten missen en van dit weer worden we niet bruin hè ;)

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee das wel jammer zeg, nu kun je amper naar buiten met jullie kindjes, rotweer :(

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Maar hoe weet je zeker dat ze leeg zijn, ik vind dat erg moeilijk te bepalen.

20. Niet meer actief

ja maar geen voeding hoeven geven, ik had bezoek tot 23 uur en daarna opruimen en nog tv gekeken vandaag dat ik laat in bed lag ;)

idd jammer ik vond het zo leuk om buiten te zijn met Jasmine na 4 dagen en iedereen kijken en ik trots zijn :D

Deel Deze Pagina