Omdat er dan niets meer uitkomt. Nog geen druppel. Dat kan je toch zien aan het ventiel dat in de fles hangt. Of aan dat ding wat aan je borst zit.
het lijkt wel herfst hier de bladeren waaien om het huis loeki hebben ze de hechtingen nog doorgeknipt bij jou :
Nee, die hebben ze laten zitten, ze waren niet goed zichtbaar. Felicitas is geweest, is die dames druk aan het uitleggen, staat ook de HA ineens op de deur
Voor Annika, gewoon om te kijken of alles goed gaat, maar dinsdag kreeg ik nog een telefoontje dat hij volgende week zou komen. Alles goed overigens. In de Felicitas door weer de standaard dingen, lepertjes, fopspeen, pampers, libresse, sudocreme, fruit/groentehapje, e.d. De rest moest je kopen.
Hmm mijn kraamverzorgster zei dat libresse net uit den boze is voor een bevallen vrouw aangezien daar een plasticlaagje in in verwerkt zit wat slecht is voor wonden en bacterien zouden daar weelderig op groeien brrr. Beter was kotex (geen plastic) of goedkoop huismerk recht toe recht aan.
loeki, fijn dat alles goed is met annika missy, zit wel iets van logica in ja wat je kraamhulp zei. Hier waait het ook zo allejesus hard.
Ja, maandverband is idd niet echt goed nu. Ik gebruik gewoon de Tena's, zit wel een soort plastic in maar broeidt beslist niet. Hier staat ook flink wat wind. Moet nu even gaat slapen.
Hee meiden, hier ff geen tijd om terug te lezen. Kom alleen even zeggen dat ik voorlopig wat minder online zal zijn... Voor details moet je me maar pb-en, want heb geen zin om hier mn vuile was op te hangen... Ik moet over een maand dus weer werken, dan zal ik weer meer tijd hebben om te reageren enzovoorts... Zeg niet dat ik helemaal niks meer post, maar ga niet meer ieder uur kijken of er iets gebeurd is! De meeste schaapjes zijn weer op het droge, dus ik hoef me nu niet zo schuldig te voelen. (speelt al een poosje) Dikke knuffel voor jullie allemaal, tot over een poosje en ik zal heus af en toe nog wat schrijven hoor! ! ! Ik vergeet jullie niet, hopelijk vergeten jullie mij ook niet!. Mo
He Mo, wat gaaf zeg, die lach En we zullen je natuurlijk niet vergeten hoor... Meliske: al een echt zwanger buikje, leuk hoor! Maar denk idd dat je het niet echt lang meer kunt verbergen. Dizzy: Gemma en Jasmine lijken best wel op elkaar ja, vooral die foto's van onze banner (bij jou de rechtse). Volgens mij heeft Jasmine een iets hoger voorhoofd, maar iets in de gezichtsuitdrukking lijkt wel op elkaar. Misschien lijken wij ook wel veel op elkaar : Alleen lijkt Gemma het meest op papa, dus daarvan zullen we niet veel wijzer worden. Ben net met Gemma voor het eerst alleen met de auto weggeweest, weer een mijlpaal.
mo, ach weet een goed begin van de dag, mooi foto hoor! ennuh, never forget you! em, en hoe ging het met de auto?
raar he dat onze zwangere buikenook al overeenkwamen en die vanLoeki ook en zij vond Annika ook wat weg hebben van Jasmine. zou het aan het model buik gelegen hebben. Heb nieuwe foto van haar erin gezet
Mo, tuurlijk vergeten we je niet, hopelijk kan je snel weer actief mee kletsen. En die lach, prachtig zeg, zeker een goed begin van de dag. Loeki, t kan best zijn dat je voor Annika overproductie hebt maar dat je bij het kolven nauwelijks er wat uit krijgt, kolven is nl. toch heel afstandelijk en daarom kan t zijn dat je toeschiet reflex veel minder is dan wanneer Annika aan de borst zit. Dat ik bij mn dochter veel moest kolven kreeg ik als tip van het zkh. om naar een foto van haar te kijken (ze lag toen in de couveuse dus kon niet naar haar kijken), misschien als je naar Annika kijkt of naar een foto van haar dat het wat beter gaat?
nou meiden ik ben er weer weg van. Ga vanavond nog een keer naar het darten in Nijmegen. Tot morgen! Liefs meliske