April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik kijk elek avond of ik je zie. Maar weet nauwelijks hoe je eruit ziet.

2. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    babbelkousen! :) :)

amaai waait het bij jullie ook zo?, het lijkt eerder herfst of lente!
    om zot te worden, nu we kunnen gaan wandelen en pronken moeten we binnen blijven door het slechte weer.

meliske mooi buikje al meid en pronk er maar mee...en 't amusement é vanavond

tas.goed dat het helpt bij de reflux en dat ze rustiger slaapt.
    Janis was ook zo'n hongerlijder en ik ben op 8weken begonnen met fruitpap geven en dan was hij meer gevuld. Al was het K en G daar niet zo blij mee...

oeps de rest ben ik al vergeten... :oops:

Annabel

3. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Nog een keer dubbel

4. Niet meer actief

Je tepel zou er op den duur te zacht van worden, waardoor er weer gemakkelijker kloven onstaan.
    Ik doe Jessy om de dag in bad, en om de dag krijgt ze een massage. Zo ruikt ze toch lekker elke dag naar de zwitsal. En vanwege haar voetjes die nog niet helemaal recht staan, moet ik die regelmatig masseren. Dus dan maar lekker helemaal, en ze geniet met volle teugen hihihihi
    Ik kan uit ervaring spreken dat bij een tweede, derde etc zwangerschap het in de eerste helft heel snel gaat, en op het einde bijna niets meer. De omgekeerde wereld van een eerste zwangerschap dus er is nog hoop hihihi. En wat fijn dat je je op en top zwanger voelt! Ik weet dat je dat een geruststellend gevoel geeft.
    hahaha daarom heb ik nu van fisher price de aquarium wipper. Ideaal, werkt op batterijen!
    Ik weet niet wat er speelt, maar zeker vergeten we je niet. Geniet van je mooie meisje en tot snel!

Hier is een klein feestje hihihihi Jessy heeft nu al 2 dagen netjes om de 4 uur gegeten ipv 3 uur. En dus ook in de nacht, heerlijk :) Gisteren heeft mijn zusje een hele speciale lach gekregen van haar, zo bijzonder om te zien dat ze nu ook naar andere gaat lachen. En vanmorgen lach ze te kraaien, en vervolgens kwam er een schaterlach. De tranen rolden over mijn wangen van geluk, jammer genoeg is papa juist nu in duitsland. Als alles meezit is hij rond de klok van 10 thuis. Maar ja morgen is hij weer van 5 tot laat in de avond weg :(
    Ik heb vandaag een nieuwe broek voor mezelf gekocht en ik heb nu 2 maten kleiner als voor de zwangerschap :whistle: =D> voor mezelf hihihi
    Ik ga nu even snel de afwas doen voordat mijn prulleke weer wakker wordt. Misschien tot straks nog groetjes doegg

5. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    DUBBEL! sorry :(

6. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Heey dames!

Sorry dat ik er nog niet veel ben maar heb echt last van mn stuitje!
    En moet natuurlijk ook genieten van mn kleine mannetje!
    Hij heeft gister nacht en deze nacht van kwart over 12 tot en met 6 uur geslapen goed he!
    Lekker een beetje bij komen voor ons!
    Morgen is Jan heel de dag weg dus ben ik voor het eerst alleen!
    Ben benieuwd hoe dat gaat!

(ooh ja hier gaat alles goed!)
    Gaat alles goed met je Meliske?
    Heb je al echte kwaaltjes?

7. Niet meer actief

:) :) 3 dubbel almira :)

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jeetje Almira wat lekker, van kwart over 12 tot 6 geslapen. Die van mij heeft nog geen een keer doorgeslapen, zou wel een keer lekker zijn.

PRDM, hier ook een applausje voor je, ik wou dat ik 2 maten kleiner had dan voor zw. schap, maar helaas....Op zich mag ik nog niet klagen, ik moet nog 4 kilo en dan zit ik op mn oude gewicht.

9. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    he Annabel op 8 weken al fruitpap? :D dat zal K&G zeker afgekeurd hebben :)

Meliske:je hebt al een mooie buik!Die ga je toch niet lang meer kunnen verstoppen ;)

Almira:Goed dat hij al zo lang slaapt!leuk hé

PRDM:Al 2 maten kleiner?WAW,Ik weeg minder dan voor mijn zwangerschap maar mijn heupen zijn breder geworden,daardoor pas ik niet meer zo goed in mijn oude broeken! :( Ach,komt wel in orde zeker :D

10. Niet meer actief

Ik wil jullie niet teleurstellen, maar je heupen blijven iets breder dan voorheen. Tenslotte is daar een baby doorheen gekomen. Wel wordt je buik minder. Meestal kom je wel weer terug in je oude broeken hoor! Maar reken op een maatje meer dan valt het nooit tegen.
    En voor mijn zwangerschap wou ik afvallen en dat lukte niet. Dus ik ben nu helemaal happy dat het er nu wel af is hihihihi.

11. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    :D :D :D Bedankt voor de goede moed :)

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    DAMES MESSIE IS GISTER 10-05-07 BEVALLEN VAN EEN ZOON GENAAMD SEB EZRA HIJ WEEGT 4400 GRAM EN IS 56 CM LANG, HAAR BEVALLING HEEFT 2,5 UUR GEDUURD ZE IS NET TERUG UIT HET ZIEKENHUIS EN ALLES GAAT GOED!

MESSIE GEFELICITEERD!

13. Niet meer actief

Messie gefeliciteerd!

14. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    amaai das snel! ne dikke proficiat messie

Annabel

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wow, wat een kerel zeg! Gefeliciteerd Messie!

16. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai dames

Ik heb een heerlijk rustige nacht gehad Thyron heeft 7 uurtjes geslapen \:D/ .

Verder is mn beeldscherm van mn laptop kapot, ik had hem gister naast het bed gelegd, maar toen mn vriend opstond om te douchen heeft hij er per ongeluk op gestaan.
    We zijn naar een winkel gegaan die het kan maken ze gaan nu een nieuw scherm voor me bestellen.
    Echt raar we hebben nu een ander scherm op de laptop aangesloten dus ik kan nu wel gewoon internetten, het is wel raar ik moet wel typen op de laptop maar op een ander scherm kijken.

17. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Messie Gefeliciteerd!
    Je hebt ook een flinke zoon!
    En dat in 2,5 uur. Echt goed gedaan!
    Mijn bevalling duurde 22 uur

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Jopie Bij Thyron is het ook een klein beetje hoor, ze zeggen dat het vanzelf weg gaat dus we wachten af.

Taschke Gebuik je voeding voor hongerige baby's misschien dat even proberen?

Loeki Wij doen Thyron om de dag in bad.
    De avent speen wil thyron niet hebben we hebben nu gewoon de spenen van bibi.
    Wel hebben we flessen van avent maar ja dat is weer wat anders.

Missy Wauw de kilootjes zijn er bij jou echt afgevlogen goed hoor!

Bosi Zo dat is lekker ze slaapt al vrij lang voor een beebje van 1,5 week!

Meliske Mooi buikje hoor het gaat nu wel snel he!

Zorra Ja dat advies kreeg ik toen ook om met een foto te kolven.

Janne Zo 250 ml per borst dat is heel veel.

Mo Ik heb je een pb gestuurd en tuurlijk vergeten we je niet!
    Leuke foto van Kim!

Annabel Hier is het ook lelijk weer helaas.

Prdm Lekker hoor nu al 2 maten kleiner!

Almira Wow Lekker hoor dat Lucas al zo lang slaapt en geen sorry hoor geniet lekker van je mannetje!

19. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    Dientje:Zalig hé 7 uurtjes na elkaar slapen!Elena slaapt sinds een paar nachten ook door!Denk dat het nu zo wel blijft!Ik ga dinsdag eerts horen wat het CB zegt over die voeding omdat Elena nu anti reflux melk drinkt dus...

Messie:Gefeliciteerd!amai,das ook al een hele kerel! :D

20. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    he meiden, ff snel weer :oops:

Hier gaat alles goed! Maud is nu inmiddels in 2 dagen 150 gr aangekomen! En dat terwijl ik met moeite 10cc ( met 2 borsten) kon afkolven :( Nu hoef ik niet meer te kolven. Ze is nu nog tevredener en komt nu 's nachts 4 uur door! Dat je daar al zo blij mee kan zijn :)

Deel Deze Pagina