heb vandaag toch al zo'n vervelende huildag... Maar vind het nog steeds zo fijn dat ik bij jullie terecht ben gekomen. Dank je meiden! Ik heb verder ook ff niet de kracht om op iedereen te reageren, ga nu lekker proberen te slapen. Ben ook echt zo moe. Slaap lekker allemaal, Geef jullie wondertjes een dikke kus van tante Melissa en tot morgen. Hopelijk gaat het morgen beter.
Loeki:was het niet dat baby's 20-30 gram per dag bijkwamen of heb ik het mis? weet het niet meer.Elena is op 10 dagen tijd 700 gram bijgekomen Dus het kan heel snel gaan. Annabelacht dat het het beste was om te wachten tot het vloeien helemaal gedaan is,maar hangt van persoon tot persoon af hé.Hebt ge ne knip gehad ofzo want bij mij doet het nu na bijna 2 maanden nog enorm pijn Ma zou als het alleen ma slijm is het er toch op wagen Pppff wa is da allemaal met Elena... Huilen al de ganse namiddag,de hele avond de tutter in de mond willen en als een gek tutteren,ze wilt op alles sabbelen.Ze zevert zoveel vandaag en heb al 2 dagen van die spuitluiers.Moet 2 keer per dag van kleertjes veranderen
Loeki:Vanaf wanneer moet ik da tellen dat mijn bevalling begonnen is?Vanaf die scheur in mijn vliezen of da ik ingeleid ben?
Hey Loeki, die borstschelpen wilde ik toevallig ook kopen,maar de prenatal had ze niet,moet dan besteld worden. Dus ik koop ze wel online,maar is het wat? Die lilypadz dus 3 keer niks,wil niet weer een miskoop doen. Maar zit ondertussen al aan mijn 4e pak compressen,ook lekker prijzig, 3 euro per pak! Die stuwing doet trouwens f*king pijn zeg! Alsof iemand knoerthard in mijn tepels knijpt Vraag me af of dat ooit over gaat... @Cilia,nog gecondoleerd! @Messie,gefeliciteerd met je zoontje! Lekker vlot gegaan zeg @Loeki,ik vergeet het steeds te zeggen,maar nog bedankt voor je kaartje,errug attent! Was niet in me opgekomen De rest weet ik niet meer, sorry Jason gaat trouwens elke dag in badje met speciale extra vettende badspul van Balneum, op advies van de vk. Omdat hij het zo slecht had in mijn buik,had ie helemaal geen huidsmeer meer en dus een hele droge huid. Elke dag in badje helpt wel met dat spul. Ook plast en poept hij veel,dus vind het wel lekker fris. Hmm veel dames lekker geshopt zo te lezen! Heb daar nu ff geen geld voor Ben vandaag voor het eerst weer een stukje wezen fietsen,lekker de deur uit. Morgen gaan we met de bakfiets een stukje fietsen Ik heb trouwens heeel weinig bloedverlies. Al sinds 4 dagen na de bevalling is het bruin en heb vaak dat er niks in mijn verbandje zit. Nou heb ik na de geboorte van Jason voordat de placenta kwam een spuitje gehad tegen overvloedig bloedverlies. Zou ik daarom misschien zo weinig bloed verlies hebben? Kan dat kwaad? Bij Jennifer had ik nl. veel meer,wel 6 weken lang met veel stolsels en nu niet.
@Loeki, verschilt hoeveel ze per dag ongeveer groeien. Jason groeide in 2 dagen 200 gram,maar daarna was hij bijv. ook in 2 dagen maar 40 gram gegroeid, schommelt dus een beetje. @Meliske,slaap lekker en tot morgen! Hopelijk een betere dag voor je! Als het goed is ook beter weer,dus hopelijk helpt dat mee!
Jason houdt ook best goed zijn hoofdje recht en ik zie hem gewoon groeien! Het gaat echt zo snel zeg...ik probeer van elk moment te genieten. Hij is alweer ruim een week,ja de tijd vliegt!
Hahaha,niet normaal meer he! Gister ging ik Jason verschonen en deed zijn luier af en toen vond hij het nodig om te gaan poepen,maar echt...het spoot er gewoon uit, een hele boog joh! Mijn hand en aankleedkussen zat helemaal onder!
meliske ook van Jando ne dikke knuf en zoen terug en slaapwel meid...xxx Pientje, Jando gaat hier ook elke dag in bad en dit telkens voor zijn laatse voeding, zo eet hij goed en slaapt ie des te beter achteraf. Hier bij K en G zeggen ze niks over elke dag een badje geven. Taschke heb een heel klein knipje gehad en voel er niks van, alleen als ik er daadwerkelijk ga aan gaan voelen , dus we zullen zien of het iets word maar denk het niet ben doodmoe en als we in bed kruipen vallen we als 2 bakstenen in slaap, al is de zin er wel hoor... Al 2 dagen spuitluiers das ook niet goed hoor meid, je moet zien dat Elena niet gaat uitdrogen! mss is het daarom dat ze veel huilt en constant zuigt aan haar tuutje, geef haar anders tussendoor water beter teveel vocht dan teweinig en moest het morgen nog zo zijn zo ik toch even de kinderarts bellen of rechtstreeks naar spoed gaan ermee...want Ze zijn nog zo klein en voor je het weet... Liever ne keer teveel bellen é... Loeki is lastig é als ze zo constant huilen...maja wie weet slaapt ze straks des te beter....Hier heeft Jando meestal het laatste uur een huilbui... kga nog beke tv zien met ventje en dan badje klaar zetten voor de kleine man.. tot morgen iedereen en hopelijk een zalige nacht met veel slaapuurtjes erin Annabel
Annabel:ze drinkt meedere keren per dag ong.20 cc water,en krijgt al meer water bij haar flesvoeding.Als het morgen nog zo is bel ik naar de arts.Ma werken die kinderartsen in het weekend of gewoon ne dokter bellen? Ahja,en over die knip,ik had ne serieuze knip gehad en ben zowiezo al heel gevoelig voor pijn
taschke er is toch altijd een kinderarts van dienst weekend of niet. dus ik zo zeker bellen, 9/10 kan het wel zijn dat het niet je eigen kinderarts is maar neem dat er gewoon bij. hou me op de hoogte é en sterkte vannacht en morgen; Geef Elena ne dikke zoen en knuf van me xxx Annabel
Ik zie da nu bij Elena.Als ik haar draag houd ze constant haar hoofd recht om rond te kijken;Een paar dagen geleden waggelde ze nog met haar hoofdje maar nu houd ze het gewoon minuten lang recht. Tis zo super om te zien hoe ze groeien en zo snel bijleren Ze heeft weer lekker gebrabbeld vandaag en een paar keer iets in de aard van agoe en erh en zo die typische geluidjes Ik ga slapen,iedereen een goede nachtrust gewenst!
@Mo,neem lekker de tijd voor jezelf! Ik hoop dat je snel weer terug komt hoor! En die foto is echt prachtig! @Almira,wat een mooie foto's zeg! @Janne & Zorra, ik heb het ook geprobeerd, eerst kolven en dan in een flesje geven. Vond het eigenlijk helemaal niet leuk Ja leuk voor papa die kan de fles geven (al dronk hij bij Menno slechter uit de fles dan bij mij ) Maar ik mistte dat intieme aan de borst, nee voor mij geen succes! Vind het heerlijk borstvoeding geven, ik wacht nog maar even met de flesjes en kolven enzo Zo volgens mij ben ik nu weer een beetje bij! Ga weer naar boven, volgens mij is Jason nog niet helemaal verzadigd!
Amai zeg,het was deze nacht niet te doen Tot 2 uur 's nachts liggen huilen!Had haar een fles gegeven om 00u30 en daarna heeft tot 2 uur og liggen huilen. Ze wou gewoon overal op bijten en aan sabbelen,denk echt dat ze pijn heeft van iets.En als ze dan op haar tutter of mijn vinger zuigt huilt ze ook maar echt boos En dan die luiers...nu is het echt gewoon bijna gekleurd water.Sewes eens bellen naar een arts en horen wat er kan schelen Als ze niet slaapt huilt ze en mijn tutters zijn half kapot van zo op te bijten
pientje, volgens mij kan het niet zo veel kwaad als je niet zoveel bloed verliest, anders zouden ze je dnek ik niet zo'n spuitje hebben gegeven. Loeki, heeft annika wel goed geslapen vanacht? Na haar huilavondje gisteravond? taschke, heb je al gebelt?
Fijne moederdag allemaal! Ik heb jullie hulp nodig Ik wil stoppen denk ik met borstvoeden. Het doet me best pijn, ik voel me elke keer niet fijn als ik moet voeden. Kolven lukt niet ( nog niet) Ik wil gewoon mijn lichaam terug, Maar ik voel me ook wel weer rot onder eventueel stoppen. Ik voel me bijna een moordenaar als ik stop. Er word je hier in nederland zo ingestampt dat de fles slecht is en borst goed, dat ik me gewoon een slechte moeder voel. Is het echt zo slecht? Ik ben zo verdrietig nu
lieve bosi, 1 ding staat als een paal boven water, je bent GEEN slechte moeder als je FV geeft. Als jij je niet prettig voelt bij BV, dan is het voor jou niet fijn maar ook voor Isabella niet. Ik zou zeggen, stap over op de fles, je hebt het iig geprobeerd, en ik ben ook gevoed door de fles, en ik ben iig heel gezond, maar ook een redelijk normaal mens geworden hoor