Ik ben moe! Ga gewoon hier nog wat bijlezen.Het gaat me even te snel bij de 'bijna mama's 07' Iedereen een goede nachtrust gewenst(of toch die uurtjes dat we slapen )
Zo, nog even voor het slapen gaan... heb vandaag weer een hele goede dag gehad, Ik had het idee dat britt niet meer zo tevreden was met mijn borst voeding: Ik kolf het nu af, ik haal soms nog geen 60cc uit mijn bijde borsten, dus het zou goed kunnen dat ze teweinig binnen krijgt. Nu kolf ik tot ik 90cc heb en dit drinkt ze in mum van tijd op, zo afentoe geef ik haar dan een flesje nutrilon tussen door. Ze slaapt een stuk rustiger nu. Waarom staan mij gegevens niet meer in het lijsje? Dientje had dit voor mij helemaal ingevuld... Groetjes en een hopelijk allemaal een goede nacht.
Bijgewerkt op 19-04 om 22.33u 01 Meliske(22)Danischa* Geboortedatum: 19-01-2007 Geboortegewicht en Lengte: 815 gram en 33 cm ------------------------------ 02 Dientje(20)Thyron Alessandro Geboortedatum: 11-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2000 gram en 44 cm Gewicht en Lengte nu: 05/04/07 2560 gram en 47 cm Maat kleertjes: 50/56 Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: 24-04-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 soms 4 uren Aantal voedingen per dag: 7x 100 cc/ml ------------------------------ 03 Taschke(21)Elena Geboortedatum: 14-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2495 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: 19/04/07 3740 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50-56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 15-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4-5 uren Aantal voedingen per dag: 5x170 cc/ml ------------------------------ 04 Evon(26)Merle Jo Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 05 Jopie(28 )Dylan Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3200 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 23-04-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 7 ------------------------------ 06 Mama Mo(27)Kim Sophia Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3550 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 03-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 6x110 cc/ml ------------------------------ 08 Oempje(22)Ayyoub Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3570 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 09 Janne(??)Geheim Geboortedatum: 31-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 10 Milou (32)Merlijn Geboortedatum: 01-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3375 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:BV Volgende afspraak CB: 9-5-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 uren Aantal voedingen per dag: 9 ------------------------------ 11 Cilia (24)Ilana Richelle Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3910 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 12 Jantina(32)Britt Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3085 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3316 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 14-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2-4 uren Aantal voedingen per dag: 9 cc/ml ------------------------------ 13 Zonnetje(??)?? Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 14 Harley(28 )Yara Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3980 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 15 Eef25(25)Jens Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 16 PRDM(24)Jessy-Joelle Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3650 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 17 Tumtummetje(??)Amber Anna Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 18 Punkey(??))Mike Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3010 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 19 Dizzy Missy (32)Jasmine Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3830 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: 3940gram en 52cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 09-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3,5 uren Aantal voedingen per dag: 7 cc/ml ------------------------------ 20 Tascha(22)Jushua Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 21 Natanya(23)Gioya Geboortedatum: 10-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2700 gram en 45 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 23 Em77(29)Gemma Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 50 cm Gewicht en Lengte nu: 2860 gram en 51 cm Maat kleertjes: 50 (-) ( Voeding: BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5 uren Aantal voedingen per dag: 9 ------------------------------ 24 Vonkje27(27)Charlène Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 25 Carol78(26)Suzie Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3315 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 26 Wendy80(26)Zoey Geboortedatum: 14-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4025 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 27 Ellenoor(41)Indra Sophie Geboortedatum: 15-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3000 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 28 Eyerish(30)Ambra-Lynn Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3990 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 29 Zorra(28 )Geheim Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
Jantina,heb alles er terug opgezet,ik hoop maar dat er nu geen andere gegevens weg zijn mocht het zo zijn VERGEEF HET ME AUB 8) met die lijstjes soms...
Hai dames @Taschke het gaat idd snel bij de andere mama's het is niet echt bij te houden door ons. Maar nog even en dan gaan we allemaal hier kletsen en dan gaat het ook een stuk minder vlot denk ik. @Jantina Dat is ook de reden dat ik eingelijk bijna alleen maar kolf ik ben zo bang dat Thyron dan niet genoeg voeding krijgt. Welterusten dames!
Wanneer moeten jullie terug gaan werken en wat vinden jullie ervan? Ik moet 23 mei terug gaan werken,ik heb wel een week extra omdat ik al in de ziektewet zat langer dan 6 weken.Heb ook nog een maand verlof maar toch... Ik ben gewoon een maand verlof kwijt omdat ik te vroeg ben bevallen Ik wil mijn schat niet naar de creche doen.Mag er niet aan denken...een vreemde die haar eten geeft en vasthoud :x
taschke kan het me heel goed voorstellen , ik breng haar ook pas als ze 4 maanden is vind haar nu nog zo klein
Normaal ging Elena ook met 4 maanden gaan maar ja...door die vroeggeboorte Missy,tis echt een mooi meisje! Elena is de laatste 2 dagen super!Ze huilt bijna niet en valt 's avonds na 5 min in slaap.Na haar flesje om 5u30 is ze gewoon stil gebleven en in slaap gevallen.Toen mijn man om 7u30 opstond lag ze gewoon wat rond te kijken en toen ik om 8 uur opstond lag ze al terug in slaap Ze lacht nu na elk flesje!hoe harder wij lachen,des te harder lacht zij mee.Komen zelfs geluidjes bij!tis zo een vrolijk meisje!
Ik ga eind juni weer aan de slag. Dan is Kim 12 weken... En ben ik al 5 maanden niet meer op mn werk geweest... Best lang. We hebben geen opvang nodig, dus ik zie er niet zo heel erg tegenop... Taschke, wel erg vervelend, kan je niet nog iets regelen? Bijzonder verlof ofzo?
Hallo meiden Ilana slaapt de laatste paar nachten niet zo goed, ze is wel 4 uur per nacht wakker Is niet zo leuk voor papa en mama. er is dan gewoon niks aan de hand, net gegeten, schone broek, boertje gelaten. ik weet t niet meer. ik laat haar wel even huilen maar wil niet de hele nacht met haar rondlopen. lastig hoor, iemand tips? ik denk erover haar te gaan inbakeren, ze maait zo met haar armen en benen als ze zo overstuur is. ze drinkt wel goed aan de borst, en aan de hoeveelheid dat ze slikt lijkt het me dat het genoeg is, ze zit nu al 20 gram boven haar geboortegewicht.
Hey Cilia! Krampjes mss?Zou het niet weten als Elena dat heeft is het ook vooral 's avonds en ' s nachts. Of ze wilt gewoon bij mama zijn Ik begrijp wel wat het met je nachtrust doet hoor!
Cilia Misschien zijn het wel krampjes Taschke Ik ga in september weer beginnen dan is Thyron 6 maanden. Ik vind het wel lekker zo lan vrij, maar ik moet er ook nog n iet aan denken me kleintje al naar de opvang te brengen. Verder heb ik dus de hele nacht niet geslapen, het lijkt wel netalsof ik in een ander ritme zit
Cilia waar slaapt jou kindje in? Een kennisje van mij had dit ook ze heeft het wiegje met een borstvoedingskussen verkleind en nu slaapt haar kindje erg goed, en komt nog maar 2x per nacht. Britt was vandaag ook vrij onrustig, normaal heb ik elke dag wel 3 a 4 poepluiers van haar en nu had ze een dag totaal geen ontlasting gehad, ik weet dat dit normaal kan zijn maar toen mijn mannetje haar vanavond wilde verschonen voor een voeding zat ze werkelijk waar tot aan haar knieen onder de poep. Echt ongelovelijk zo veel Dit heeft haar waarschijnlijk in de weg gezeten, niet dat ze vervelend was of zo maar ze kon niet echt haar rust vinden. Nu ligt ze heerlijk teslapen:d Ze heeft net voor het eerst 125cc gedronken, dit is normaal niet meer dan 90cc.... mega honger denk ik Hoe zit dat met jullie kindjes en de ontlasting... en hebben jullie ook mee gemaakt dat ze ineens zoveel meer voeding willen? Groetjes jantina.
Jantina,jij gaf BV zeker? Elena heeft zeker 6 keer per dag poepluiers maar dat is omdat ze nutriton bijkrijgt voor haar reflux. haar luiers zijn echt boemvol en lekken ' s nachts zelfs door,zo vol zijn ze! Ach,als je kindje ineens zoveel meer wilt drinken zal ze het wel nodig hebben. Elena zit op het dubbel van de voeding die ze mag,maar het was in orde van het cb,als ons meisje honger heeft... 3 dagen geleden dronk ze 135 ml en van de ene dag op de andere is het 170 dus... Voor de rest is hier alles goed,heb niet veel te melden. Ik merk dat Elena meer ontspannen is,ze houd haar handjes bijna altijd open,ze is rustig en vrolijk de laatste dagen Dus hier gaat alles super!
ja taschke ik geef borstvoeding maar wel in de fles. sins maandag krijgt ze er kv bij..omdat ik het idee had dat ze er niet voldoende uit haalde Zo vol als haar luiers nu zijn in echt ongelovelijk jah net zoals bij jou....vanavond zat het tot aan haar knietjes.... Fijne avond nog jantina
Jippie, Gemma heeft ons vannacht 2 sessies van 5 uur laten slapen M'n borsten vinden dat nog niet zo leuk: ze staan op knappen
Bijgewerkt op 21-04 om 10.23u 01 Meliske(22)Danischa* Geboortedatum: 19-01-2007 Geboortegewicht en Lengte: 815 gram en 33 cm ------------------------------ 02 Dientje(20)Thyron Alessandro Geboortedatum: 11-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2000 gram en 44 cm Gewicht en Lengte nu: 05/04/07 2560 gram en 47 cm Maat kleertjes: 50/56 Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: 24-04-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 soms 4 uren Aantal voedingen per dag: 7x 100 cc/ml ------------------------------ 03 Taschke(21)Elena Geboortedatum: 14-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2495 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: 19/04/07 3740 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50-56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 15-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5-6 uren Aantal voedingen per dag: 5x170 cc/ml ------------------------------ 04 Evon(26)Merle Jo Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 05 Jopie(28 )Dylan Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3200 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 23-04-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 7 ------------------------------ 06 Mama Mo(27)Kim Sophia Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3550 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 03-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 6x110 cc/ml ------------------------------ 08 Oempje(22)Ayyoub Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3570 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 09 Janne(??)Geheim Geboortedatum: 31-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 10 Milou (32)Merlijn Geboortedatum: 01-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3375 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:BV Volgende afspraak CB: 9-5-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 uren Aantal voedingen per dag: 9 ------------------------------ 11 Cilia (24)Ilana Richelle Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3910 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 12 Jantina(32)Britt Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3085 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3316 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 14-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2-4 uren Aantal voedingen per dag: 9 cc/ml ------------------------------ 13 Zonnetje(??)?? Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 14 Harley(28 )Yara Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3980 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 15 Eef25(25)Jens Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 16 PRDM(24)Jessy-Joelle Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3650 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 17 Tumtummetje(??)Amber Anna Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 18 Punkey(??))Mike Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3010 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 19 Dizzy Missy (32)Jasmine Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3830 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: 3940gram en 52cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 09-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3,5 uren Aantal voedingen per dag: 7 cc/ml ------------------------------ 20 Tascha(22)Jushua Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 21 Natanya(23)Gioya Geboortedatum: 10-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2700 gram en 45 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 23 Em77(29)Gemma Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 50 cm Gewicht en Lengte nu: 2860 gram en 51 cm Maat kleertjes: 50 (-) ( Voeding: BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5 uren Aantal voedingen per dag: 9 ------------------------------ 24 Vonkje27(27)Charlène Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 25 Carol78(26)Suzie Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3315 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 26 Wendy80(26)Zoey Geboortedatum: 14-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4025 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 27 Ellenoor(41)Indra Sophie Geboortedatum: 15-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3000 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 28 Eyerish(30)Ambra-Lynn Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3990 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 29 Zorra(28 )Geheim Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml