April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wij hadden ook een kraamfeest in de planning, we waren bijna overal al uit, qua tijden en eten...
    Maar ik denk toch dat ik het nu niet doe.
    Als Jamelia thuis komt over een tijdje wil ik eerst even lekker een weekje zelf genieten, en daarna kan iedereen best verdeeld op kraamvisite komen.

Het was zo dat mijn stiefzussen een ooievaar hier wouden zetten, maar dan komen ze allemaal mee, dus heb ik hier 20 mensen staan, en dat zie ik niet echt zitten op de dag dat Jamelia thuis komt.
    Bovendien konden ze de ooievaar die ik graag wou hebben niet langer voor mij reserveren.
    Dus ik ben nog echt in twijfel wat we gaan doen.

Ook vraag ik me af of ik nog kaartjes rond zal sturen zodra Jamelia thuis is,...
    Aan de ene kant lijkt het me heel leuk, maar aan de andere kant weet familie toch wel wanneer ze thuis komt.

O, we hebben trouwens gister besloten om 2 katten weg te doen.
    Was al eerder in de planning, maar mijn zusje kwam en was gek op de katten, dus heeft mijn vader besloten die 2 van ons over te nemen zodra hun verhuisd zijn in Juli.
    Wordt ook spannend hier, want 1 deze dagen gaat de poes werpen.

Corina: Het is nog niet bekend wanneer Jamelia eventueel naar huis zou mogen.
    Artsen durven nog geen datum te noemen, omdat er zo weer iets mis kan gaan.

Liefs en sorry voor beetje ego-berichtje...
    Heb ontzettend slecht geslapen, zware hoofdpijn, en ook ineens iets met me enkel... kan er niet op staan maar niks bijzonders mee gedaan.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    kan me voorstellen dat je die dag niet 20 man over de vloer wil hebben sharon..
    zoooo lang heb je dan moeten wachten om je meisje mee te nemen naar huis en dan dat moment met al die mensen moeten delen lijkt me niet de bedoeling.

balen dat je ook zo'n kl*t*nacht hebt gehad meis..
    lekker rustig aandoen vandaag hoor!

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    MissC: Hier ook nauwelijks geslapen, en ik moet zo ook oppassen :(
    Ik heb besloten na vandaag 31 maart echt 'met verlof' te gaan haha. Ben stapelgek op mijn broertje en zusje hoor, maar mijn zusje van 2 is een dondersteen, en trappen lopen met haar om haar te verschonen enzo vind ik nu toch wel een klein beetje zwaar worden. Vanaf morgen dus lekker vrij genomen en ga ik nog lekker een beetje voor mezelf zorgen (kapper, gezichtsbruiner, gezichtsbehandeling etc.)

Simone: Hier ook geen kraamfeest. Wij wilden het misschien alleen voor kennissen doen, maar zijn bang dat ze dan toch uit beleefdheid alsnog gewoon op kraamvisite komen, terwijl we dat juist dan willen voorkomen. Voor jullie is het natuurlijk wel gelijk een mooie kans om een 'housewarming' te geven. Mensen zien tijdens het kraamfeest wel gelijk jullie huis. Als ik het zou moeten geven zou ik het van 16:00 tot 18:00 a 19:00 geven, en dan met een lekkere pan soep en broodjes ofzo. Niet te overdreven maar toch wat.

Marleen: Ik begin nu ook wel wat vocht vast te houden, niet heel veel nog maar merk wel dat die scherpe botjes in mijn voeten nu steeds minder zichtbaar worden haha.

Nou, ik wens jullie allemaal een gezellige dag, hopelijk slapen we allemaal een stuk beter vannacht.

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Angel: Hou je taai he meis! Ik snap wel dat je niet echt op 20 man zit te wachten...

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja ik ga na vandaag ook echt met verlof!
    hahaha voor ons een speciale dag dus :)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi de bevalling zijn echt superoude afleveringen he...wat een mode trends nog :)

7. Ik zat ook idd te denken vanaf een uur of 16 omdat we t op zaterdag doen, en er ook mensen moeten werken.
    En idd, tis bij ons mede housewarming. Om overal in 1 keer vanaf te zijn na al die drukke weken.
    Hoop wel dat iederen dat een beetje kan begrijpen....

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    vast wel simone...en zo niet dan klopt er toch bij hun iets niet.

zo'n verhuizing is al druk zat op zich en dan ook nog een kleintje erbij. pfff

9. ja dat vind ik dus ook....
    degene die t niet begrijpen hebben pech hoor!

10. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    groot gelijk hoor meid!
    zo heb je in een keer alles gehad, en kunnen jullie lekker rustig genieten van jullie kleine meid!

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, housewarming en kraamfeest in één lijkt me in jullie geval ook ideaal, Simone!

Balen voor de slecht slapers.. Ik kon vannacht niet in slaap komen, maar toen het eindelijk lukte om een uur of 2 heb ik wel redelijk geslapen gelukkig.

Vanavond naar de VK. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Ik moet nog even een vragenlijstje maken want ik heb ondertussen best wat vragen.

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goede morgen,

Sharon: ik zou idd ook eerst lekker zelf gaan genieten. Daar heb je dan zo lang op gewacht.

Ik had gedacht dat er een nieuw beebje zou zijn geboren, maar nog niet dus. Spannend.

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik gelezen heb, sorry.

Hier ook erg slecht geslapen, dus vandaag maar rustig aan doen.

Jullie ook kalm aan.

Succes bij de vk Marleen.

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Heb trouwens onwijs veel dorst. Jullie ook?

En alles staat hier nu ook zo'n beetje klaar. Oh, wat hebben wij er toch zin in dat we onze beeb vast kunnen houden. Maar ben vast niet de enige. ;)

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Femmigje: Ik heb ook veel dorst ja. Ik zit nu met een beker water voor me. Vannacht had ik ook ineens zo'n dorst. Maar veel drinken is wel goed!
    Ik heb het trouwens ook heel snel heet. Heb jij dat ook dan? Normaal ben ik echt een koukleum.

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Heb het ook erg warm hoor. De verwarming staat hier niet meer aan.

En goed dat je een lijstje maakt met vragen, doe ik ook altijd dan vergeet je in ieder geval niet iets.

16. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey allemaal,

Hier gaat het slapen juist weer beter de afgelopen 2 nachten, al is het nog steeds vreemd om 's nachts te moeten plassen zonder dat de kat de wc deur open komt doen... De kleine is bij mij ook echt niet actief 's nachts, maar juist vooral vanaf een uur of 14.00 tot een uurtje of 21.00. Dus ik hoop dat dat zo blijft na de geboorte :). Het gaat inmiddels weer wat beter hier, na 3 dagen huilen zijn de tranen waarschijnlijk op...? Ga straks dus eindelijk voor de geboortekaartjes op pad, want dat was er weer niet van gekomen de afgelopen dagen. Maar we zijn er in ieder geval uit!

@ Sharon: wow, wat een goed nieuws van Jamelia zeg. Kan me jullie schrikreactie wel voorstellen... blijkt mevrouw gewoon lekker in de maxi cosi te zitten :) Sterkte met je enkel!

@ MissC: waarom ga jij nu pas met verlof?!?!

@ Simone: wij doen niet 1 kraamfeest/housewarming. We proberen in een paar weken telkens wat mensen te laten komen op een zaterdag ofzo vanaf een uur of 15.00, zodat we niet iedere dag met visite zitten. Kunnen ze meteen het huis en de baby zien! Onze planning is om half mei te gaan verhuizen, afhankelijk hoe het allemaal loopt met de kleine straks. Zie er nu wel steeds meer tegenop eigenlijk, maar ja...

@ Corina: nog geen nieuws?!?!

@ Femmigje: ook hier veel dorst hoor! Lijkt ook wel of ik nu vocht vast ga houden. Voel me echt zo opgeblazen, terwijl ik toch de afgelopen 1.5 week niks ben aangekomen...

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Emmetje: kalm aan hoor. In ieder geval wel fijn dat je goed slaapt, dat scheelt.
    Vocht vasthouden doe ik nu ook sinds twee weken. Ben nu 15 kg aangekomen, dus dat valt gelukkig nog wel mee.

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Emmetje: Heb je geen dikke voeten/enkels of handen? Dat heb ik dus erg nu ik vocht vasthoudt... Ik kan mn eigen laarzen niet meer aan terwijl ik anders altijd echt van die "bottige" voeten en enkels heb. Als je vocht vasthoudt kom je volgens mij juist wel veel aan.

Hoeveel zijn jullie nu aangekomen? Ik ongeveer 17 kilo.

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Weer aardig geklets vanmorgen. De dames die vandaag ook met verlof gaan....geniet er nog maar lekker van.

Hier gaan we voor de kraamvisite, maar voor de collega's houden wij wel een kraamfeest. Kraamvisite gewoon gedoseerd.

Hier zitten er nu zo'n 12 a 13 kilo aan.

Oja..vandaag 37 weken :)

Morgen naar de gyn en deze week twee verjaardagen voor bereidden. Vrijdag wordt Eva 4 jaar en smaandags is mijn mannetje jarig wat we in het weekend vieren.

Kwebbel

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb nog niet bijgelezen, ga nu even douchen en dan naar de vk!

tot vanmiddag meiden!

Deel Deze Pagina