Mooi hoor Simone! Ik ga ook lekker naar bed. Filmpie kijken in bed.. Slaap lekker iedereen en over 2 uur kunnen de eerste april 2008 baby's geboren worden!
Ally van harte gefeliciteerd!! Karin: prachtige foto's! Wat een lief meisje zeg! Corina: Zet em op he?
ik ga ook mn bedje opzoeken! truste en tot morgen! @Corina: succes, ik duim dat het door gaat zetten! En dat jij echt degene bent die als 1e een april baby heeft!
Hello Lady's ! ! ! ! Nou zo te merken gaat er hier in de laatste 2 maart uurtjes niets meer gebeuren en kan ik mezelf een april mama gaan noemen....... Wil iedereen hier natuurlijk wel even HEEL VEEL SUCCES wensen met de aanstormende bevalling ( en de bevallen dames : GEFELICITEERD!) en dat iedereen zn kleine hummeltje snel in de armen mag houden liefs MamaNona wannabe maartmama
lieve april mama's Nog iets meer dan een uurtje en dan begint "jullie" maand! Spannend! Ook al zijn er inmiddels al 7 van jullie bevallen! Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen, en dat de maand maar snel voorbij mag vliegen Succes! liefs van een mei mama
Even een berichtje van mij.. Ben net terug uit t ziekenhuis. Wat een avond zeg! Heb even niet meer de energie om alle pagina's te lezen.. Ik moest naar de VK. Die vond mn bloeddruk te hoog en ik hou ook zoveel vocht vast dus. Nu weer 2,5 kilo gegroeid in 2 weken. 7,6 kilo in 6 weken... Toen moest ik plassen en dacht ze dat er eiwitten waren. Ze stuurde me naar het ziekenhuis want ze was bang voor zwangerschapsvergiftiging. Ze zei ook meteen dat ik er rekening mee moest houden dat ik moest blijven en dat ik ingeleid zou gaan worden.. IEKS! Dat gaat ineens snel dacht ik! Daar heb ik een hele tijd aan een CTG gelegen, bloeddruk gemeten, bloed geprikt en en catheter gekregen (ook zo fijn...). Na twee uur de uitslag en gelukkig geen afwijkingen ik het bloed en ook urine was nu wel goed. Blijkbaar was het de eerste keer geen zuivere urine. Nog wel een hoge bloeddruk. Volgende week moet ik nu naar de gyn.. Al met al een avondvullend programma.. Nu ben ik moe!
Hey girls, Nou hier hebben we inmiddels besloten om met de borstvoeding te stoppen. Het ging gewoon niet, mijn borsten gaven amper genoeg voor 1 voeding en Benjamin wil niet happen. Vandaag voor het eerst met de fles gedaan en dat ging super! Wat een verademing na al die borstvoeding-stress! Verder heeft Benjamin vandaag zijn hielprikje gehad en zijn gehoortest. Voor de gehoortest is hij gelukkig geslaagd. Heb ook de eerste afspraak met het CB al staan, 29 april. Heb net ff gekeken waar het CB zit en dat is dus 500 meter hier vandaan . Ben ik zoooo blij mee aangezien ik geen rijbewijs heb. Ben ik niet afhankelijk van lief in ieder geval. Morgen ga ik eindelijk weer ff naar buiten. Wel zin in, ga ff met mijn vriend richting de Hema ofzo, we moeten toch nog wat kleine dingetjes hebben. Vind het wel jammer dat onze kraamverzorgster morgen voor het laatst is, ik ben zo blij met haar! Vind het wel jammer dat ik niet echt van die week heb kunnen genieten ivm alle borstvoedingsstress, dat heeft echt al mijn energie opgezogen. Mijn vriend is gelukkig tot en met donderdag nog vrij dus das ook wel fijn. Verder kwam vanavond mijn beste vriendinnetje ff langs om te kijken en ze had een mand vol kadootjes bij zich. Echt zooooo lief en zoooo leuk! Oh en we hebben vandaag het bed van de klossen gehaald, heeeeeeeeeeeerlijk! Ja Bri hoop dat jij ook gauw aan de beurt bent! Gek idee dat die van ons morgen alweer een week is en mijn uitgerekende datum as. zaterdag pas is. Benjamini die ga ik onthouden! Sharon gefeliciteerd met Jamelia, jeetje alweer 3 maanden! Wat gaat dat hard! En wat een vechtertje! Ben blij dat het zo goed met haar gaat! Sab wat vervelend die pijn in je heup! Hoop dat je snel aan de beurt bent! Fijn dat je weer goed gekeurd bent. En 6 daagjes verder, lijkt me toch lekker voor je eigen gevoel. Buddy wat balen dat je zulke slechte nachten hebt! Kwebbel gefeliciteerd met je 37 weken! En mooi buikje! Jeetje Corina wat spannend allemaal! Ik heb de ochtend dat mijn vliezen gebroken waren ook ontzettend overgegeven en kreeg diarree, dat was dus ook omdat ik moest bevallen. Hoop voor je dat het lekker vlot komt allemaal! AstridvD vervelend zeg dat je je zo naar voelt! Karin wat fantastisch dat jullie thuis zijn! Jeetje wat een heftig verhaal zeg van die vrouw! Kan me voorstellen dat je dat wel ff in je kop hebt zitten. Vreselijk gewoon. Ally gefeliciteerd met de geboorte van Alize! Een dagje na onze Benjamin . Ben benieuwd naar je verhaal! Simone gefeliciteerd met je 2000 berichtjes. Mooie foto's ook zeg! Leuk behang enzo! Karin leuke foto's! Wat een schatje! MamaNona jij word dus een april mama en ik ben alsnog een maart mama geworden . Jeetje Marleen wat een avond! Gelukkig dat alles verder goed is, maar dit is natuurlijk ook niet echt bevordelijk voor je bloeddruk. Nou meiden het is bijna april, ik hoop dat jullie allemaal snel (maar bij sommige natuurlijk niet te snel) jullie mooie kindjes mogen verwelkomen! Ik zal proberen regelmatig langs te komen, maar jullie zullen wel begrijpen dat er ff wat minder tijd is .
Mamanona: Kom je toch lekker bij ons meekletsen Marleen: Wat vervelend joh, kan me voorstellen dat het een lange avond geworden is. Ladi: Goed dat je gestopt bent met bv. Ik wil ook heel graag bv geven maar ook zeker niet ten koste van alles! Fijn dat alles verder goed gaat met je kleine man. Sab: Ik heb sinds een paar dagen ook veel pijn aan mijn linkerheup. Mijn man drong erop aan om naar de fysio te gaan. Kon vandaag gelijk terecht en het heeft heel erg goed geholpen! De pijn kwam bij nader onderzoek niet bij mijn heup, maar duidelijk bij mijn bekken terecht. Ze heeft de spanning eraf gemasseerd, en me tips gegeven om de laatste dagen/weken door te komen. Donderdag masseert ze weer. Vandaag heb ik me aan haar tips gehouden en had ik al veel minder pijn. Ik wilde echt niet zeuren en echt niet naar de fysio gaan zo in de laatste dagen maar ben blij dat ik het toch gedaan heb. Ik zie bijna uit naar mijn vervolgafspraak... Anastasia: Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik weet nog goed dat het 1 maart werd, op de één of andere manier was dat voor mij ook een mijlpaal, dat de maartmama's begonnen waren. Was toch een teken dat het voor ons ook niet lang meer zou gaan duren. Meiden, welterusten! Volgens mij heb ik de eer om als eerste een aprilberichtje te plaatsen haha
heyhey ally gefeliciteerd met je dochter he is ze toch vroeger gekomen geniet er maar lekker van ladi: nouja je hebt bv in ieder geva; geprobeert toch.. en baby van de maand sorry maar stem op mn eigen mannetje die staat er ook bij uhm verder ben ik alles alwer vergeten.. oohja marleen jeetje zeg wat een stress even lijkt me.. maar geod dat alles goedis.. en ja cateter idd verschrikkelijk.. voooral het uur daarna als ie eruit is zon raar gevoel... maar doe rustig aan meis! uhm ben benieuwd of corina of bri nu aan de weeen zijn.. nouja dta lee sik morgen dan wel weer... beide kids zijn nu aan het slapen dus kon even snel achter de laptop.. ze vragen allebei momenteel super veel aandacht.. maarja hoort erbij ooh en karin mooie fotos zoo lief koppie.. jij ziet er trouwns ook goed uit zeg
Leueke foto's Simone! Ziet er gezellie uit Marleen, leuk zo'n avondvullend programma in het ziekenhuis. Ze houden je nu neem ik aan ook goed in de gaten? LaDi, balen dat het niet ging zoals je wilde met de bv. Maar wel fijn dat het gelijk goed ging met de fv! MamaNona succes! Hopelijk heb jij ook snel een beebje!
Ally: gefeliciteerd met je dochter! Ik ga zo de rest van je verhaal lezen... Corina, sterkte! Ben zelf gisteren ook naar het zh geweest. moest eerst naar de vk. Zat al in mijn maag met het welles-nietes-indaal verhaal. Weer een andere vk, was niet ingedaald. Normaal met 38 weken sturen ze je dan al door, maar toen werd bij mij gezegd dat het wel ingedaald was. Dus nu alsnog doorgestuurd naar het zh, om te kijken waarom het niet ingedaald is. Zit dus een enorme cyste in de weg. Die al ontdekt is met de eerste echo, maar waar later nauwelijks aandacht meer aan geschonken was. Deze blijkt dus voor de uitgang te zitten en dus kan het koppie er niet zitten. Bevalling moet dus wel normaal beginnen, maar moet direct naar het zh om te kijken of ze alsnog is ingedaald of dat er andere maatregelen genomen moeten worden. Evt moeten ze die cyste tijdens de bevalling leegzuigen (zit je dan ook echt op te wachten) En het is dus zeker dat ik na de bevalling nog een keer geopereerd moet worden om de cyste te verwijderen... Na een middag "graven" in mijn buik en "hele fijne" inwendige onderzoeken was ik dus ook helemaal gesloopt! Heb vanacht ook nog een ***geslapen, enorme krampen in mijn buik dat ik er niet van slapen kon. Op alle echo's was wel te zien dat de slijmprop nog mooi op zijn plaats zit, dus voorlopig komt er niets...
Ja, de gyneacoloog wil me in ieder geval terug zien op het spreekuur volgende week en als ik eerder rare dingen ga krijgen moet ik contact opnemen. Ook moet ik vandaag de Vk bellen en de afspraak voor volgende week staat er ook nog (bij de VK) Ik heb wel erg last van die dikke voeten zeg.. In 6 weken tijd dan ook 7,5 kilo aangekomen en dat gaat nu wel erg hard.. Het wordt tijd dat de baby geboren wordt.. Maar dat gevoel hebben jullie allemaal wel denk ik!
Jeetje Frumpje... Dat is me nogal wat zeg! Wat een tegenvaller dat er een cyste zit. Wel slordig dat ze er eerder zo weinig aandacht aan geschonken hebben... Kan me voorstellen dat je helemaal gebroken was.. Doen ze nu niet standaard een keizersnee dan? Omdat die cyste er zit?
was ik ook even bang voor maar nee, dat doen ze niet. De kleine kan alleen maar daar eruit, dus volgens hen wordt door de weeen het koppie vanzelf naar de goede plek gestuurd. (koppie wijst wel naar beneden)Bovendien zit er veel vocht in de cyste, die ze eruit kunnen halen en dan zou de cyste geen probleem moeten opleveren, maar het zit wel in mijn achterhoofd dat het alsnog een keizersnee gaat worden...
*** even inbreken *** Jeetje wat een vreselijk verhaal van die vrouw! Gelukkig leeft het kindje nog wel, maar wat moet dit vreselijk zwaar zijn voor haar man... mensenhemel...