April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Dat stelt me gewoon iets gerust!

Geen idee?!?!? :(:

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    gelukkig maar adriana! want stress is helemaal niet goed voor jou en de beeb!

in de USA geloof ik een consult op zondag nog wel.....ach wie weet woont narcis ook wel in de USA? Hahaha misschien is ze wel de buurvrouw van cristel :)

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    haha wie weet .. de wereld is klein he.. ;)

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Voor degene die vandaag een echo hebben of nog moeten krijgen, heel veel succes! Hopelijk kunnen jullie het beebje al goed zien en het hartje zien kloppen.
    Ik moet nu nog een goede week wachten, dan heb ik m'n eerste echo.
    Vandaag weer lekker miiselijk en totaal geen eetlust.

Meiden, hebben jullie nog tips voor het eten. Brood gaat er bijna niet in, warm eten ook niet. :( Sla e.d. de eerste weken wel, maar gaat nu ook moeilijker. Weet echt niet meer wat ik nog kan eten.
    Ben sinds vorige week volop aan het fruit, zodat ik wat beter naar de wc kan. Dat gaat nu gelukkig goed.

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ja blijkbaar dat hadden ze me wel eerder mogen vertellen ;)
    Maar ben zo blij als die 1e echo achter de rug is. Hoop zooo dat ik jullie goed nieuws kan geven.
    Want wil ook persé dat wij allemaal niet af hoeven te haken vd lijst!

6. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ kellox dat hoop ik ook!

@ Corina, nee geen tips! Met het avondeten heb ik voornamelijk moeite met groentes.. Word al naar als ik eraan denk. Slappe hap! Bah! Gisteren vooral soepstengels gegeten...

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Nou ladies, ik ga mezelf zo ff fatsoeneren, dan naar me mams en dan om 16:10 naar de HA voor de echo! bibberdebibberrrrr.

Jullie horen van me!
    Bedankt voor het meeduimen. Jullie zijn schatten!

8. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik duim voor je! Succes meis!

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ik duim ook voor je!
    Laat je het weten hoe het gegaan is!

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kellox succes!

@ corina nee ik heb ook geen tips voor je. tot nu toe gaat het avondeten er bij mij nog goed in. zolang ik maar blijf eten zakt de misselijkheid iedere keer wel......alhoewel het vandaag wel heel erg is.....en begin nu ook hoofdpijn te krijgen...pffff!

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi dames, ben ff een echtend weg geweest en er staan alweer 6 of 7 pagina´s bijgeschreven. Dat gaat snel.
    Iedereen met een echo vandaag, heel veel succes. jullie komen gewoon met goed nieuws terug, afgesproken? ;)

Wij willen trouwens voor onze kindjes wel 2 of 3 namen. Vind ik wel stoer.
    Verder, hier nog steeds erg moeeeeeeeeeeeeeeeee. Ik ga zo ff liggen denk ik.

Ook nog ff een vraag: gaat over studie
    Een paar maanden geleden heb ik me ingeschreven voor een 2-jarige avondopleiding. Vorige week een gesprek gehad en ik ben toegelaten. Helemaal blij natuurlijk. Maar omdat de opleiding twee jaar duurt en ik in ieder geval 20 uur aan de opleding moet besteden per week, weet ik niet of ik het nu wel moet doen. Het is een pittige opleiding. Nu heb ik nog geen invalwerk (komt wel straks), dus kan het nog. Maar als ik straks invalwerk heb, de kleine en de opleiding, is dat wel heel druk. Ben ik wel langer bezig dan twee jaar. Ik weet nu niet of ik wel met die opleiding moet beginnen. Wat vinden jullie?

Liefs

12. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik denk dat je wel kan beginnen.. En dan doe je er maar langer over! Nu heb je nog alle tijd, straks veel minder, maar als je straks veel minder tijd hebt en je moet dan nog beginnen?!? !
    Van uitstel komt vaak afstel en in het geval van opleidingen, kun je niet snel genoeg beginnen...

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Bedankt voor je reactie. Ik heb net al een HBO-opleiding afgerond. Daarom twijfel ik zeg maar, heb al een mooi papiertje.

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Maar je hebt wel gelijk hoor. Van uitstel komt afstel.

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Mielenl, das niet lekker hoofdpijn. Heb ik ook al een paar keer gehad.

Het begon met gekookte aardappels, die moest ik vanaf de eerste week al niet meer hebebn. Daarna warme groenten, die krijg ik ook niet meer weg. En vorige week zelfs sla niet meer :(
    Dus nu is het iedere aardappels in de oven of gebakken, dat gaat dan wel, maar met veel moeite. Of pasta, rijst en friet dat gaat ook wel.
    Maar ik moet mezelf echt dwingen, anders eet ik echt niets.
    HEb we l heel de dag honger, kan blijven eten. Maar er is zo bar weinig waar ik trek in heb.
    Het is niet dat ik nu hele dagen snoep, want de snoepkast ben ik ook al 5 weken niet meer in geweest.
    Pfff. ... van mij mogen de eerste 12 weken snel om zijn. Dat ik weer gewoon zin in eten krijg, want dit is echt niks

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ik denk dat ik het ook had doorgezet. zal mischien wel zwaar zijn zoals je aangeeft maar ik ken mezelf als ik dat nu zou afzeggen zal ik het niet meer oppakken ook.. dus ik persoonlijk zou zeggen dat je gewoon moet beginnen..

hier begint net trouwens een kramp door me buik te trekken.. doet echt pijn.. voor me mk heb ik ook 2 tot 3 weken met deze kramp gelopen.. ik weet nu niet echt wat ik moet doen..

17. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    sorry mijn antwoord was voor jorntenfemmigje.

en sorry hoor maar ik baal nu echt ..was net weer zo blij door alles en iedereen.. de mooie echo.. en dan komt dit opeens naar boven schieten.. doet nog echt pijn ook.. kan wel janken nu..

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Bedankt voor je reactie.
    Wat voor krampen heb je? Van die ongi-krampen?
    Je lichaam verandert nu natuurlijk helemaal, dus denk dat dat het is hoor. We blijven optimistisch. :D

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Gelukkig nog maar 4 weekjes te gaan. ;)

20. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    O Esjuh! Wat kl*te! Probeer een beetje te ontspannen. Kopje thee, warme douche..

Deel Deze Pagina