Bri, Corina en Frumpje! Het is aan jullie om onze maand in te luiden hoor met t bericht dat jullie mama zijn geworden!
Lief bericht van je Simone. Ik ga vanavond even alles bijlezen als ik nog puf heb. Ben zo weg. Vanmiddag naar de gyn....eens even mijn hoofdpijn bespreken. fijne dag! Kwebbel
Nou vanochtend dacht ik al even van : gaat het beginnen, Ik tikte van de pijnscheuten onder in mn buik en het kwam best vaak en regelmatig achter elkaar. Kon ook vd pijn wel in elkaar krimpen zeg maar. Maar helaas is het weer over....
morguh meiden vandaag is jullie maand begonnen ! spannend zeg suc6 allemaal hierna zijn wij de mei mamas aan de beurt!
***Inbraak van een Maart mama, Wil jullie allemaal succes wensen met de laatste loodjes! Zet um op damens***
ALLY VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER Karin wat een lieve foto's zeg. En wat een verhaal.. bah kreeg gewoon de kriebels hier zeg Simone wat mooi je huis ohhh echt heel mooi en dat behang in jullie slaapkamer GEWELDIG! Buddy, Ik duim voor je (ze maken nu al overuren ) Hoop dat het door zet allemaal hoor. Sharon gefeliciteerd met de 3 maanden oude Jamilia .. gaat hard allemaal zeg en dat ze al speelt echt heel leuk. Hoop dat ze snel naar huis mag mamaatjevan4 wat fijn dat de kleine het zo goed doet zeg.. dat wil ik ook wel LaDi jammer dat het niet gelukt is met de bv maar je heb het geprobeerd en meer kan je helaas niet doen.. Wel heel fijn te horen dat de fv goed gaat. en geniet van je laatste dagje met de kraamhulp.. wat wel lekker is is dat je dan lekker met je 2 mannen thuis bent.. lekker genieten hoor meis Verder weet ik het echt niet meer hoor wat iedereen heeft geschreven sorry daarvoor.. Ohh ja simone.. echt een mooi berichtje.. en ik wens ook deze maand voor iedereen een wolk van een baby toe.. het is april.. onze maand dames!!!
Nathalie en Fiona: Thanks Frumpje: Jeetje wat vervelend voor je zeg! Daar zit je zo voor je bevalling nou niet bepaald op te wachten. Voor jou misschien wel een geruststelling dat je lang niet altijd je slijmprop verliest voordat je bevalt. Veel kindjes worden volgens mijn vk met de slijmprop op het hoofje geboren en vaak is ie ineens verdwenen tijdens de bevalling. Dus geen paniek: Ook jij kan ieder moment bevallen, ik duim voor je! Simone: De laatste twee dagen heb ik veel krampen 's nachts, maar zodra ik opgestaan ben zijn ze weer foetsie. Voor jou is de kans statistisch wel iets groter dat je eerder bevalt, omdat het je tweede is. Ik duim voor je. Ladi: Ik ga stemmen hoor! Kwebbel: Succes bij de gyn vandaag! Het slechte slapen lijkt hier nu wel begonnen, ik kan 's nachts heel moeilijk in slaap komen. Ook hou ik sinds een paar dagen wat vocht vast, ik krijg een boller hoofd en iets bollere voeten. Zou ik dan toch nog op het laatst beginnen met klagen ?
@ ally gefeliciteerd met je dochtertje! Ik had al zo'n vermoeden dat je was bevallen, want je laatste berichtje ging over voorweeën en gerommel @ 4cats heerlijk dat jullie beiden weer lekker thuis zijn. wat een heftig verhaal zeg over die andere vrouw! hoe gaat t verder met de "heel vroege april-mama's" Bri en Corina ? @ nikita klaag maar raak hoor, dat mag hier allemaal
ja bij ladi heb ik ook gestemd :d.. cristel ik zag jou niet staan.. of heb ik er overheen gekeken er stonden er zo veel