April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    buik van de maand, ja gestemd ! :D

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik was net al gaan kijken naar de buik van de maand en inmiddels gevonden!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    in het menu links staat buik v/d maand en baby v/d maand

@simone, ja jammer he dat dat maar 1x kan...
    en dan staan emmetje en ik er ook nog beide tusse :rolleyes:
    moeten jullie nog kiezen ook

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    3 wannabe-MAART 2008 MAMA'S

Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - 1e kindje - Meisje

Shantie - 24 jaar - Nijmegen - 30 maart 2008 - 2e kindje - Jongen

MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - 2e kindje - Meisje

UP!:D Nog 3 te gaan! ! !

BUDDYLIJST wannabe MAART 2008 MAMA'S

MamaNona
    - Nique36
    - N4th4li3

ONZE MAAND IS OM!!!,WE WORDEN NU OFFICIEEL APRIL MAMA'S !!!

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goede middag,

Wat is er een hoop gekletst zeg. Weet niet of ik op iedereen kan reageren, maar doe m´n best.

Ally: van harte met jullie dochter. Lekker genieten nu.

Karin: mooie foto's zeg. Trotse zus in ieder geval. Wel een naar verhaal van die vrouw, bah.

Kwebbel: mooi buikie zeg. Wauw.

Simone: mooie foto's van jullie huis. :)

Ladi: Mooi om te horen dat het goed gaat. Jammer van de bv, maar gelukkig wil fv wel. Lekker genieten meid en logisch hoor dat je niet zo vaak komt kletsen.

Jammer Frumpje, Bri en Corina dat er nog geen kindje is. Komt gauw hoop ik.

Ik zal even op jouw buik stemmen Cynthia en op jouw knulletje Ladi.

Andere maandmama's: bedankt voor jullie reacties.

Verder hier alles goed. Bij mij is de kleine ook al ingedaald, dus ben ook erg benieuwd wanneer hij/zij zich meldt.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    femmigje, morgen heb jij ook de 37 weken grens bereikt...
    ging je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis?

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zo, heb gestemd hoor.

Het eerste wat m'n mannetje vanmorgen zei was: je bent nog niet bevallen he? Ik met een slaaphoofd: huh? nee hoezo? Hij had dus gedroomd dat ik bevallen was, dat het erg snel was gegaan, dat we een meisje hadden en dat ze gelijk kon staan. Ha ha, wel grappig. :)

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ga thuis bevallen. Het bed staat al in de kamer. ;)

Ben echt blij dat ik morgen die grens bereikt heb. Joepie. :D

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    De meesten onder ons zullen een klein rammetje krijgenhopelijk vinden jullie het leuk om deze even te lezen! !

Het Ram-kind is een ondernemend kind, voor wie het huis vaak te klein zou kunnen zijn. Het zal graag actief bezig willen zijn en zich laten uitdagen door anderen. Het lijkt wel of het over een onuitputtelijke energie beschikt. Het zal dan ook niet eenvoudig zijn om dit kind elke dag op tijd naar bed te krijgen.

Het Ram-kind kan over een sterke drift beschikken, wat zal maken dat het met spelletjes graag van anderen wil winnen. Met name door leeftijdsgenootjes zal dit niet altijd in dank worden afgenomen. Het kan dan ook nodig zijn dit kind te leren omgaan met verlieservaringen. Daarmee wordt niet alleen voor het kind zelf het leven prettiger, maar wordt tevens voorkomen dat het door andere kinderen niet meer uitnodigd wordt bij hun spel.

Het Ram-kind zal hoogstwaarschijnlijk recht door zee zijn. De positieve kant daarvan is dat het doorgaans eerlijk is. Een mogelijk nadeel is echter dat het soms ook een beetje tactloos kan zijn. En ook al heeft het dan misschien gelijk, de meeste mensen houden er niet van om op een tactloze wijze met hun ongelijk of hun minder sterke kanten te worden geconfronteerd.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahahaha was dus een hele realistische droom van je vriend femmigje..
    hoezo in de kamer?
    kun je niet in de slaapkamer?

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi mamanona, bedankt op de voorbereiding :)

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Leuke droom he? Ha ha. Mag van mij wel echt zijn. Behalve dat staan dan van de kleine.

Ik mag niet boven bevallen. Dat is weer iets nieuws. Wanneer er iets gebeurt moet het ambulancepersoneel makkelijk met een brancard en mij naar beneden kunnen. Dat is bij onze trap dus lastig. Dit zullen ze dan noteren en dan kan de verzekering nogal moeilijk gaan doen.

Een heel verhaal, maar we nemen het zekere voor het onzekere. Ik mag alles nog tot de 10 cm, dan moet ik dus beneden zijn.

13. Bri

Bri Niet meer actief

missc, weer een goede apk gehad dus! mooi zo.

Dat is precies waarom ik een beetje moeite heb met de buik v/d maand en baby v/d maand... hoe kies je daar nou tussen? missc of emmetje (allebei een mooie buik), yorgos of benjamin (allebei een lief kereltje)... Kunnen jullie er nog iets mee winnen?

Ik heb net even geluncht, lekker buiten de deur, heerlijke sandwich bij de biologische winkel hier vlakbij én gelijk even te eten gehaald voor vanavond... hoef ik lekker niet zelf te koken! Ik heb me keurig ingehouden en heb de chocoladetruffeltaart niet meegenomen (ik word zo moe van al dat gewicht, vanochtend zat ik op +18 kilo :( )
    simone: wij eten vanavond stamppot raapstelen met rundersucade, dan weet je dat maar vast!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    leuk mamanoa (en andere wannabe-maart-mama's)......ik hoop dat het voor ons ook een rammetje wordt, maar voor de late april-mama's / vroege mei-mama's wordt het een stiertje ;)

@ bri hier sinds een uurtje terug wel wat krampen in golven.....maar ze duren veeeels te kort dus dat telt niet he!

@ simone was het geen 1 april grap ;) ? Wat een rare zeg, zo iemand zou ik ook niet meer in m'n huis willen hebben! En zulke tegenslagen kun je er nu net even niet bij hebben....succes ermee!

heeft corina zich vandaag al gemeld? zou zij dan de eerste echte april-mama worden? :):):)

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Cynthia: van harte trouwens met je 38 weken. Nog maar 2 te gaan. :D

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Jij ook van harte mielenl

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    :) grappig hoor femmigje, betekent toch wel dat je man er ook erg mee bezig is!

18. Bri

Bri Niet meer actief

jorntenfemmigje: dat doen ze dus echt overal anders, of hebben jullie een heel steile/smalle trap of zo? bij ons is de slaapkamer op 2 hoog, maar daar keken ze echt niet van op. Terwijl de 1e trap een heel vervelende draai maakt.
    Leuke droom trouwens!

19. Bri

Bri Niet meer actief

mielenl: spannend, al wel kramp 'in golven'...

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mannetje is er idd ook heel erg mee bezig. Hij heeft er ook zo'n zin in. :D

In onze trap zit ook een rare draai, vandaar. Maar klopt hoor dat het niet overal zo is. Ik heb voor de zekerheid ook gewoon klossen gehaald en zo. Wie weet kan ik toch nog boven bevallen.

Deel Deze Pagina