April 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Corina, Jul 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Ja, en die klossen heb je sowieso nodig voor de kraamtijd (of ga je die ook beneden doorbrengen?)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hihi kan me voorstellen van dat staan dat dat nog niet hoeft :)
    wel begrijpelijk trouwens dat je het zekere voor het onzekere neemt en dan beneden gaat bevallen.
    laatste wat je wil is in die drukke kraamtijd last hebben van lastige verzekeringsmensen :rolleyes:

@bri, tjah idd lastig he...ik had nie gezien dat yorgos er ook tussen stond dus had al op benjamin gestemd...
    je kunt bij buik vd maand voor 25 euro aan kaartjes winnen en bij baby vd maand 25 euro bij babywalz.

@mielenl, ook gefeli met de 38 weken he!
    hou die krampen maar in de gaten, als ze langer worden en regelmatiger he :rolleyes:
    you never know, it might be a start :D

hier alleen maar de hele dag al een heel wee gevoel in de buik :( beetje misselijk enzo.

3. frumpje

frumpje Actief lid

Mar 22, 2007
    175
    0
    0

welkom! al weet ik dat jullie liever maart mama warebn geworden, sterkte met de allerlaatste loodjes

4. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    ja ik hoop stiekum wel een beetje dat dit het begin is......maar nu ik weer rustig zit voel ik ze niet meer. vanmiddag mag ik weer voor mijn apk, dus dan horen we het wel weer :D

5. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zou jij dan misschien de volgende zijn Cynthia?

6. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ook spannend dus mielenl.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    pff ik word niet de volgende hoor...
    zou het wel prettig vinden haha, kan die kleine er ondertussen wel uit kijken :rolleyes:

maar zoals het nu voelt, nog geen aankondiging ofzo :(

8. bij mij waren ze er na 2 dgn al onderuit!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    en dat vond de kraam niet erg?

10. die heeft dat zelf aan me gevraagd, vond ze ook makkelijker met bed verschonen enzo

11. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    oh, das ideaal!
    hier hebben ze gezegd dat het zo hoog moet en dat de kraam anders mag weigeren het bed te verschonen :confused:

12. ik vond het ook ideaal, handiger snachts met voeden als wanneer je op da bed moet jumpen met een kleintje in je armen!

13. Dames ik ben er vandoor, zo esmee uit bed plukken en klaarmaken om naar de bus te gaan!

Tot vanaaf.....

En als er ontwikkelingen zijn...... dan hoop ik van iemand wa te horen! hihi

by the way: Sab ook nog nie gesignaleert vandaag?!?!?!

14. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    ik hoop idd dat die klossen er snel onderuit mogen. Ik word ook niet goed van dat in- en uit bed jumpen!

15. Bri

Bri Niet meer actief

Misschien als de kraam niet zo groot is, dat ze liever niet zo'n megahoog bed verschoont.... een van de vk's hier is in elk geval een ukkepuk, straks moet zij nog op een krukje staan om me te kunnen onderzoeken ;)

16. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind het toch wel lekker met opstaan hoor, ik laat me gewoon uit bed zakken...

17. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hihihi zie het al voor me bri...

ik vind het nog wel ideaal dat hoge bed met in en uitstappen.
    ma ben zelf vrij normaal van lengte(1,75)

18. ja dat wel maar erin met een baby gaat n stuk lastiger hoor! ;)

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    ik had trouwens gedroomd dat ik in het donker in bed lag en zei tegen mijn vriend dat ik enorm veel pijn had. Dus hij de vk bellen en ik moest al persen en al het vruchtwater etc kwam eruit, maar geen kind :confused:
    Ik mijn vriend roepen en zeggen dat het al geboren was, maar ik had geen stem meer, pfff, blij dat je dan wakker wordt zeg..

20. Bri

Bri Niet meer actief

ik ga nu m'n middagdut doen, lekker met een kruikje in bed (buik blijft zeer doen - zou het zou het zou het ....?)
    Ik kijk nog wel even of ik vandaag nog langskom, anders morgen weer. Als er écht iets aan de hand is, sms ik naar missc.
    Groetjes!

Share This Page