April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja idd...vraag het me echt af

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Heel herkenbaar hoor.. Ik vraag me dat ook steeds af. Ze zeggen wel dat als je echt weeen hebt, dat je het meteen door hebt. Daar ga ik dan maar vanuit...

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja daar ga ik ook maar vanuit...
    maar et mag van mij van hieruit ook wel doorzetten hahaha

4. iedereen is echt lekker ongeduldig he?!
    Hier nog 1 hoor!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    geduld hebben is zoooooooooooo moeilijk!

6. vind je? :confused:
    grapje

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nee is maar geintje :rolleyes:

8. Zwemmertje

3 mei 2007
    39
    0
    0
    Hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties. Anna was bij de geboorte 2010 gram en 41 cm, inmiddels weegt ze 2375 gram. Ze groeit goed. Ze drinkt nu nog niet haar flesjes allemaal leeg omdat ze soms tijdens het drinken ook nog wat daalt in haar zuurstof. Zodra ze al haar flesjes zelf leeg drinkt en geen sondevoeding meer hoeft te krijgen zal ze naar huis mogen. Wanneer dit is weten we nog niet. Dat is even afwachten.

Groetjes van Zwemmertje.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    fijn dat je meisje groeit, en denk dat ze wel snel haar flesjes leeg zal drinken, als ze sterk genoeg is!
    heel veel succes ermee

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dames wat eten we vandaag?

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wij eten krieltjes met biefstuk en gebakken uitjes en champignons :D

12. hier zaten ook krieltjes in de planning, maar ik pakte de zak uit de koelkast en die stond helemaal bol, terwijl ze tot de 5e goed zijn. Stinken dat ze deden....
    dus toen maar kant en klare bami opgewarmd.

Alleen Esmee wilde weer eens niet eten....grrrrr
    word daar zo moedeloos van he...tis iedere avond hetzelfde liedje.
    Bij andere mama's mss herkenbaar?

Ik heb nu dus als dr snoep uit dr la gehaald en in een zak gedaan, net of ik het weg gooi,
    weet niet of dat een goede zet was maar was het echt ff beu!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik geef je groot gelijk hoor simone, had ik ook gedaan!

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey hey

allereerst CORINA GEFELICITEERD MET JOCHEM! en wat een mooi ventje :) echt schattig...
    geniet lekker meis en hopelijk knapo je snel op een keizersnee is niet niks..

voor de rest alles lekker vergeten :( mn geheugen doet het nog niet zo op en top ben ook net uit bed..

ooh cynthia.. toch oppassen want niet bij iedereen doen de weeen pijn ;)

ladi: nou hier wil yorgos alleen getroost worden door zn mama bij papa is het nog harder huilen.. marja gelukig huilt ie bijna nooit.. vaak allleen als ie honger heeft of als cailynn ene beetje te vel voor m wordt..

nou vandaag geen babys?

15. pffff hoe zielig ze dan kan zijn he...tranen met tuiten....
    maar ik ben n volhouder! :rolleyes:

16. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hier even snel een berichtje.

Corina van hate gefeliciteerd met jullie zoontje.

Vandaag weer voor de apk geweest. Bloedruk was netjes 120/70. Het hoofdje was al aardig ingedaald maar ligt nog niet vast. Het zag er allemaal prima uit.
    Ook hier begin ik echt vocht vast te houden. Heb me een partij dikke enkels. Niet te zuinig.
    Ga nu even op de bank want heb erge last van mijn rug.

17. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey meiden ben ik weer.. Bij de verloskundige was alles weer goed. Bloeddruk was wel weer net zo hoog als de vorige keer maar zolang hij niet veel afwijkt is er geen reden voor alarm. Ook was er geen eiwit aanwezig in de urine dus was weer netjes..

De kleine man ligt goed vast en toen ze wou voelen hoe hij lag met z'n rug kreeg ik een harde buik die wel ff aan hielt ook haha.. dus dat weet ze nu niet. Verder nog even zitten praten over borstvoeding en dergelijke maar niks bijzonders.

Ik heb net lekker loempia gegeten.. had er zo'n trek in :D

En simone wat is die meid toch een dondersteen he..

Zwemmertje wat fijn dat Anna zo goed groeit. Ik hoop/duim dat ze snel met je mee naar huis mag.

enne wat is geduld? ik heb er 1 thuis die tegen me buik zit te praten over alle spullen die klaar staan maar op de kleine man wachten haha :)

18. ben blij te horen dat alles weer goed was Esjuh!

mjammie...loempia....

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Simone: Vervelend voor je dat Esmee zo lastig is met eten. Wat dat betreft hebben wij aan Daan altijd een hele makkelijke gehad: Hij eet en hij slaapt. Geen ervaring dus met moeilijke eters hier.

Ik eet alleen vanavond, en ik ben voor de zuurkoolstampot met ananas gegaan. Staat nu op het vuur.

Esjuh: Fijn dat je mannetje vast ligt! Loempia: oei, dat klinkt ook wel lekker zeg!

H25: Netjes, je bloeddruk! Toch altijd fijn dat dat goed zit na al die zwangerschapsvergiftigingen hier bij de aprilmama's.

Zwemmertje: Ik hoop voor jou dat ze lekker snel mee naar huis mag!

Cristel: Nee jammer genoeg nog geen baby's. Ik vind het overigens wel heel leuk dat de meesten nu mogen bevallen. Eerst zitten we allemaal nog volop in de miskraammogelijke periode en nu is de baby al (bijna) klaar! En sommigen zelfs al bevallen!

Ik ga de stamppot maar eens stampen ;)

20. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    @ LaDi: Hadden ze niet verteld dat er een wachtlijst is bij dat KDV? Wij hebben waarschijnlijk de komende jaren (!) hier geen opvang in de buurt. Het is echt een ramp die opvang. Succes met het vinden van een alternatief. Het lukt vast wel! Waar werkt je vriend? Misschien kun je Benjamin dan ook in die plaats inschrijven. Dat hebben wij ook gedaan en daar is wel plek (niet ideaal om 2x per week 75 km met een baby in de auto te rijden, maar beter dan niks). Er komt echt wel een oplossing hoor, niet teveel zorgen maken en lekker genieten van de kleine man!

@ Astrid: balen zeg van die pijn, maar wel fijn dat beebje nu goed ligt. Nu nog “even” indalen… Maar het kan toch zo zijn dat dat pas veel later gebeurd bij een 2e kindje of heb ik het mis?

@ Missc: bij jou is het dus ook flink aan het rommelen… Op de site van mijn VK staat: als je twijfelt of het een wee is, dan is het geen wee! Hopelijk zakt het straks weer af en kun je wel gewoon slapen. Hier enorme steken van onderen, waarschijnlijk is beebje nog verder aan het indalen ofzo… Ik zit hier dus op de bank af en toe naar mijn kruis te grijpen :) :) Wij hebben trouwens sperziebonen, krieltjes en stukje vlees op.

@ H25: fijn dat alles weer goed was bij de VK. Hopelijk ga je niet teveel vocht vasthouden, maar ja, het hoort er allemaal bij he?!

@ Esjuh: fijn dat bij jou ook alles weer goed was bij de VK! Hoe voelen ze eigenlijk of het vast zit in je bekken?!?!

Deel Deze Pagina