Zwemmertje ik moest je hartelijk feliciteren van corina met je dochtertje Met corina gaat het goed ze krijgt wel extra bloed. Hb is erg laag namelijk. Verder is ze ook nog een beetje korstig maar wordt dus goed in de gaten gehouden. Met Jochem gaat alles goed. Het is een heerlijk mannentje .. (is ook wel te zien op de foto's hoor Corina)
Hoi Meiden ik ben er ook even Kreeg telefoon vanmorgen dat Xsena is bevallen van een Zoon(verdere informatie komt later) Had een hele zenuwachtige papa aan de telefoon die ook alleen maar zei de baby is er en Denise belt je straks even terug. Dus daar moeten we even op wachten verder. Ik zou vandaag gesprek hebben met kinderarts over Jamelia, maar dat gaat niet door, mens is weer eens ziek. Ik baal er echt flink van. Over die weeën: Ik heb ze ook niet aan voelen komen. Had alleen veel bloedverlies en en uurtje later persweeën, dus voorweeën ken ik niet echt. Wel had ik "krampjes" die leken alsof ik ongesteld moest worden. Meiden, allemaal veel succes vandaag, moet zo naar ziekenhuis en weet niet wanneer ik terug ben aangezien ik wel maatschappelijk werk moet spreken vanwege deze woning. Liefs
hey meiden jeetje het schiet al op hier he eindelijk is dan de eerste echte aprilbaby geboren CORINA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE JOCHEM LEKKER GENIETEN ZWEMMERTJE WEET NIET OF IK JOU AL GEFELICITEERD HAD MAAR BIJ DEZE BETER 2 KEER ALS VERGETEN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ANNA meiden ik houd het echt niet meer bij moest nu naar pagina 1357 sorry sorry het is ook zoo druk op het moment haha maar probeer toch elke dag nog even te komen kijken knuffel nathalie
hey hey nou bij deze XENA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON HOOP DAT ALLES GOED IS GEGAAN EN DAT MOEDER EN ZOON HET GOED MAKEN knuffel nathalie
@ nikita ja da's belachelijk zeg, je bevalling zo bewust uitstellen.....en ik maar iedere 5 minuten mijn telefoon checken @ bri dat klinkt heel spannend voor je! Zet m op meid! Ik kreeg trouwens gisteravond ineens een ingeving dat jij een meisje zou krijgen.....ben benieuwd! @ xsena gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat alles goed is met moeder en kind @ missC jij bent ook lekker aan het rommelen zo te horen..... hier alles rustig. geen krampen, harde buiken, niks. Vanavond een gezellig avondje met mijn mannetje want we zijn vandaag 1 jaar getrouwd Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar mamanoa....zou het doorgezet hebben?
Xena gefeliciteerd met jullie zoon Bri ik hoop voor je dat vandaag de dag word. Nikita gelukkig kon je de afspraak verzetten drie uur reistijd is echt te veel. Miss heb je nog niet gezien vandaag 8) Ik ben gister weer goedgekeurd door de vk. wel vond ze mijn buik heel gespannen. dat begon dus al in de wachtkamer ze zei dat er wel van alles bezig was ben benieuwd. Vannacht ook slecht geslapen ze had de hik en veel krampen. denk dat ze veel uitgestrekt ligt en dat doet best zeer. Vandaag een druk dagje vanavond de kinderwagen halen.Vanmorgen opnieuw een kaartje uitgezocht maandag krijgen we de proefdruk,lekker optijd morgen doe ik helemaal niks
Bri, dat klinkt spannend. Ik hoop zo voor je dat het vandaag eindelijk doorzet. Ik duim voor je. Xsena gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk is alles verder goed daar. MissC ik ben erg benieuwd hoe het nu met je is. Al dat gerommel, ik wordt wel nieuwsgierig zo hoor. Zal het er dan toch snel van gaan komen? Angel4life, wat vervelend dat de kinderarts ziek is. Kom je nog niet veel te weten vandaag. Hoop voor jullie dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen over Jamelia. Nou ik doe het hier vandaag eens rustig aan. Een beetje poetsen een beetje tv kijken en natuurlijk hier de boel in de gaten houden. Vind het allemaal wel heel spannend nu met alle naderende bevallingen. Wie o wie wordt de volgende? Ga nu even aan de poest want de honden hebben er weer een zooitje van gemaakt.
Xena gefeliciteerd! mielenl, ik heb al de hele tijd zo'n idee dat het een meisje is. maar het maakt mij niets uit hoor, zal met allebei ont-zet-tend blij zijn! En gefeliciteerd met jullie trouwdag! hey mamaatje, alles goed bij jullie? Nagéamo lijkt wel een modelkindje zeg, dat hebben jullie goed gedaan! heeft hij nou 4 kleine mama's naast jou? Het is nu echt goed aan het rommelen hier, ik moet steeds naar de wc en verlies de hele tijd slijm met wat bloed erbij. Het kán niet lang meer duren, toch?
Gefeliciteerd Xena! Wanneer was ze eigenlijk uitgerekend? Ik kan het niet in de lijst vinden geloof ik.
Ik ben intussen nog steeds aan het proberen iets te snappen van hoe ik de website voor de kleine moet aanpassen... Begrijp er niet veel van. Iemand ervaring met Joomla?
goeiemorgen dames! heb vandaag ff lang uitgeslapen want vanacht de hond voor het eerst een hele nacht in de bench gehad...resultaat: om het een uur priveconcert erg vermoeiend. het rommelt niet zo hard meer als gister helaas dus denk toch niet dat vandaag mijn dag wordt... heb ff teruggelezen en ben de helft al weer vergeten: Xsena, gefeliciteerd met jullie zoontje, hopelijk gaat alles goed? Mielenl, gefeliciteerd met jullie trouwdag! Bri, oooooooooooooooooh zou het dan toch vandaag? hoop het zooo voor je! kelly, hoe gaat het met jou en de kleine dano?
Haha gaat idd heel hard ja! Leef nog wel, alleen heb dat niet altijd door nee, begin steeds meer aan t (zware ) ritme te wennen. Gelukkig komt ie nu 's nachts niet een x of 4 maar 1 of 2 keer. Nog steeds veel maar al beter! Vrijdag mogen we een avondje en nachtje relaxen, vind mijn ma hard nodig dus die gaat oppassen! heeeeel relaxed. Hoop dat ik t over mijn hart kan verkrijgen. He maar Bri, je laatste berichie klinkt heel hoopgevend. Denk dat het zéker niet lang meer kan duren hoor! hihi!
Lekker Kelly, dat je moeder wil komen oppassen zodat jullie kunnen relaxen. Doen hoor! En verder gewoon lekker veel overdag slapen (ik ben zelf al aardig gewend om m'n slaap uit te smeren over het hele etmaal - 's nachts doorslapen kan ik nu ook al een hele tijd niet).
Goede morgen, Xsena: van harte met jullie zoon. Lekker genieten. Bri: jij bent echt aan de beurt hoor vandaag en zo te lezen duurt het niet lang meer. (hopen we) Nikita: mooi dat de afspraak verzet kon worden. Dat gereis is ook niet niks. Lekker rustig aan doen he? Cynthia: jammer dat het vandaag rustig is bij je. Wuppie: bij jou is het dus ook spannend. Sharon: balen dat het gesprek niet door gaat. Zo blijf je bezig. Mielenl: van harte met jullie trouwdag. Ook alles goed met de kersverse moeders en kids? Hier alles prima. Heb tot half 11 geslapen, was echt moe. Vermoeiend dagje gehad gisteren, maar wel erg gezellig.
Oh ja, ik herinner me ineens het berichtje van Frumpje, over het breken van vliezen terwijl de kleine niet is ingedaald.... Mijn vk zei dat je dan inderdaad moet gaan liggen, maar dat hoeft niet meteen ter plekke. Als je nog in een winkel bent bijvoorbeeld, kun je rustig eerst naar huis toe gaan, maar dan moet je daar gelijk gaan liggen. (maar dan niet eerst nog even al je boodschappen afmaken, wel gelijk naar huis toe!)
heeft iemand nog iets van de maart mama's gehoord mamanona en lylia ? Ben zo benieuwd of ze al bevallen zijn..