Mielenl: Ik vergeet je helemaal te feliciteren! Wij zijn ook in april een jaar getrouwd, maar dan de 27e. En bij mij ook nog helemaal geen voortekenen. Hebben wij elkaar even goed uitgezocht als buddy MissC: Klinkt als een vervelend gevoel, zeg! Sterkte Joyo: Hier ook nog wel een adresje hoor, waar je mag poetsen Hier even lekker ruim uurtje geslapen, nu één of andere franse thriller aan het kijken.
MissC klinkt heel vervelend die pijn. Doe het maar lekker rustig aan. Mielenl gefeliciteerd met je touwdag. geniet maar lekker met je ventje. Nu kan het nog met z'n tweeen he.
ja is een erg vervelend gevoel nu begint het gewoon weer... ga maar eens even opschrijven wanneer ik dat heb, op advies van mn moeder. het is namelijk meer een constant geprik en dan af en toe een paar fikse steken
Asl ik jullie allemaal begrijp kan ik bij jullie allemaal wel aan het werk. Jullie durven wel he hahahaha... Ga ff dochterlief uit bed halen die ropet me... Miss hou het ff in de gaten. Heb je er ook harde buiken bij? En anders gewoon ff de vk bellen. En die kunnen je misschien wel iets meer vertellen
harde buiken had ik gister heel erg en tot ongeveer een uur geleden, maar nu niet meer gelukkig. ik plof zo denkik lekker op de bank zit vanavond helaas weer ffies alleen en als mannetje thuis komt moet psv erop dus ga nu ff genieten van mn tvtje
Vervelend MissC.. Inderdaad een goed plan om het maar eens op te schrijven. Ik voel me nog steeds niet goed. Alsmaar misselijk, lusteloos... Gisteren naar de VK geweest en straks weer.. Vanmorgen zelf mn urine even getest en toch wel wat sporen van eiwit volgens mij dus ik ben benieuwd of ik nu vanavond weer doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis..
volgens mij moet psv morgen voetballen... dus je hebt een avond vrij miss... Want mijn mannetje kijkt ook altijd psv en die moeten donderdag tegen fiorentina...
Normaal kun je dat niet testen, maar ik heb ooit een niercheck aangevraagd. Daar zaten drie van die stripjes bij. Ik had ze niet allemaal gebruikt. Vandaar dus dat ik zelf kon testen.
Femmigje: Op film 1+1, dus film1 een uur later zeg maar. Maar hij is al afgelopen, en ik heb grote stukken gemist. Ik ga de hond maar eens een slinger naar buiten geven, hebie wel verdiend
Oh dat is wel erg lekker... miss.... heerlijk een tosti... jammie... Ga ff een poepluier verschonen....
Nou ik verschoon liever een poepluier van een baby dan van mijn dochter van bijna 2 jaar.... die stinken namelijk enorm.