April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi kan et me voorstellen hahaahaha

2. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    'Maar goed vanaf volgende week ga ik beginnen met het potje en de wc brilverkleiner. Dus hopelijk is ze dan tegen de tijd dat ze naar de peuterspeelzaal gaat in augustus zindelijk.... Voor de duidelijk heid ze wordt 16 juni 2 jaar.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hoop het ook voor je :)

4. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hmmmm net een heerlijk patatje speciaal met hamburger op. Smullen.

Nu lekker even atwt kijken. Is wel spannend op het moment.

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ben ook aan het kijken H25. Idd spannend. :)

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Nou hond is uitgeslingerd, en de gehaktbal en rode kool staan op het vuur. Vanavond maar weer eens lekker in bad zitten denk ik. Ff benen scheren enzo. Boekie lezen in bad, ook lekker. Ik merk wel dat ik, sinds ik besloten heb niet meer op te passen vanaf 31 maart wel meer rust heb. Hoewel: morgen heb ik waarschijnlijk de zorg over Daan, maar ook over z'n kleine broertje van vijf (halfbroertje, kind van Daan's moeder). Hij heeft nog vrij veel hulp nodig (plast vaak naast de wc en als ie gepoept heeft vergeet ie vaak z'n billen te vegen, dat soort dingen). Eigenlijk is het me net even te zwaar, maar ik kan zeer slecht nee zeggen. Wordt dus evengoed wel een druk weekend gezien Henk veel aan het werk is dit weekend. Hierna ga ik mezelf echt verplichten om nee te zeggen. Moeders denkt dat het allemaal wel kan, ze is zelf immers ook twee keer zwanger geweest en moest de tweede keer alles alleen doen, maar moeders loopt niet met een niet genezende breuk in de heup en afstervende heupkop rond. Is best een aardig mens hoor maar ze denkt vaak dat iedere situatie hetzelfde is.

7. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ooo.. Nikita, je grenzen bewaken hoor! Ik ken dat, dan krijg ik om me oren dat mijn vriend zijn oma 10 kinderen heeft gekregen. JA HALLO! Nou en!?

En wat betreft dat scheren, ik kan zo moeilijk zien wat ik doe zeg maar ;) Heel lastig! Benen gaat nog wel, maar daarboven!

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hihi ja dat gedeelte gaat bij mij nu ook toch echt op gevoel. Maar ik wil echt heel graag geen opengebarsten kokosnoot tijdens de bevalling, dus ik blijf het wel trouw bijwerken (waar je je al niet druk om kan maken he?)

9. Bri

Bri Niet meer actief

Goedenavond dames... ben ik nog heel even. Heb lekker de hele middag in bed gelegen met twee kruikjes en zit nu in m'n badjasje achter de computer. Ik denk wel dat het nu écht zo ver is... iedere 6 minuten om precies te zijn. Kan nog lang duren, ongetwijfeld, maar ik geloof niet dat dit vals alarm is. Oftewel: als het goed is, is mijn volgende berichtje nieuws over de kleine, dan weten we eindelijk of het een jongetje of meisje is.

Eet smakelijk voor wie nog moet eten en tot de volgende keer!

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    hihi dat probleem had ik ook op t laatst. . .ben zelfs op t moment dat ik hoorde dat ik ingeleid ging worden onder de douche gesprongen (nou ja geschuiveld ivm infusen, ziek zijn etc) om de boel bij te werken! ERg he, dat ik zelfs op mijn allerslechtst daar nog mee bezig was! ;)

11. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    O Bri wat spannend. Heel veel suc6 gewenst en ik hoop dat je volgende berichtje inderdaad over de kleine gaat :)!

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ohh bri wat spannend zeg.. klinkt idd niet als loos alarm. Ik duim voor je hoor. Veel suc6 iig ;)

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    De VK is twee uur geleden bij me thuis geweest voor controle. Eiwitten waren er wel, maar was maar heel weinig. Bloeddruk was niet verder omhoog gegaan. Ze wist niet goed wat ze met me aan moest omdat ik wel steeds misselijk ben en me niet goed voel dus heeft ze overlegd met de gyn. Hij heeft gezegd dat ik niet naar het ziekenhuis hoef te komen (gelukkig) en dat ik maar weer moet bellen als de klachten verergeren.

14. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Nou meis SPANNENDDDDDDDDDDD!

15. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Daar heb ik nog een grappig verhaal over. De vrouw van een collega van mijn man was aan het bevallen. Verloskundige:"Nou, dat is een flinke bos haar hoor!" Dus zij zei een beetje beschaamd:"Ja, ik ben er echt niet meer aan toegekomen om me te scheren... :oops: " Bleek dat de verloskundige het over het hoofdje had, wat hij al kon zien whahaha :)

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooooh bri spannend ! nou ik kijk uit naar je berichtje hopelijk duurt het niet zolang meer :)

joyo: idd luiers van oudere babys stinken kan dr over mee praten.. heb cailynn geprobeert op het potje te zetten maar ze wil gewoon niet :( hopelijk gaat het jou beter af...

cynthia: klinkt als weeen hopelkijk zetten ze door dan heb jij je beebje ook snel

simone: ik heb gelezen bij een 2e kan de beeb gewoon weer terug om hoog wippen ofzoiets... maar kan ook weer gewoon indalen.. het zegt niet zoveel voor ene bevalling van een 2e... dus gewoon morgen hoor ;)

buddy: lekker lui vandaag :p

nou ik heb ene helrijke nacht gehad.. hij kwam om half 3 een keer om te eten en om 6 uur... maar verder goed geslapen 12 uur lang met 2 onder brekingen heerlijk was dat

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    WHAHA :) Die is idd goed ja! :)
    Die ga ik onthouden!

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ow Bri! Wat spannend! Wel fijn dat het nu begonnen is!

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

ik zie dat bri nu echt begonnen is spannend meis ik duim voor je dat alles voorspoedig mag gaan persse he

christel fijn dat je een goede nacht heb gehad hoe gaat het met de kleine man

en ik kom jullie nog even mijn mannetje showen moet ook kunnen toch

hey meiden

ik zie dat bri nu echt begonnen is spannend meis ik duim voor je dat alles voorspoedig mag gaan persse he

hey meiden

groetjes nathalie ;)

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat een lieve foto Nathalie!

Deel Deze Pagina