April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ahhh wat een lieve foto zeg Nathalie.. echt een schatje

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ Bri zet m op meid, zou je dan toch gelijk krijgen dat je op 4/4 gaat bevallen?

@ nathalie wat een prachtig mannetje zeg, en (om maar even in de stemming te blijven) wat een bos met haar!

@ nikita ja we passen wel goed bij elkaar ;) en goed op jezelf passen hoor, je voelt zelf het beste wat je wel of niet aankunt. En je kunt sowieso geen twee zwangerschappen met elkaar vergelijken....

hier is het wachten op mijn man.....heeft net gebeld dat-ie onderweg is maar ik heb ZO'N TREK!

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Bri, zet hem op! Ik blijf voor je duimen hoor!

Nathalie: Wat een lieve foto zeg!

Kelly: Haha ik zou hetzelfde gedaan kunnen hebben ;)

MissC: Hahaha dat is wel een grappig verhaal!

Ik ga even snel met de fiets wat halen in de stad. Het is nog lekker licht in ieder geval.

4. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Bri: spannend dat het nu echt gaat beginnen. Succes.
    Nathalie: wat een lieverdje, en al een flink bos haar.

Hier ligt Annika weer in bed, dus het bankliggen kan weer beginnen, eindelijk weer even rust.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heyhey, daar was ik weer...

emmetje wat een geweldig verhaal!

bri, ooooh wat spannend, hoop dat het echt doorzet en dat je idd de volgende keer een berichtje plaatst over de kleine...(je hebt mn nummer he :D)

hier is de boel nu ff weer wat afgezakt, nog wel af en toe die steken maar denk niet dat dit gaat doorzetten. heb verder wel een heel wee gevoel in mn hele buik...

maar wat ik had komt ook niet echt overeen met wat de VK omschreef, dat je het voelt als golven over je hele buik... heb meer constant buikpijn en dan soms een paar vette steken

kelly, dat zou ik vast ook gedaan hebben hoor! :D

6. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoihoi,
    Helaas ben ik op dit moment niet veel online, maar lees hier altijd wel even bij. Spannend allemaal!
    Hopelijk zet het door Bri!

Ik ben zelf erg moe, beetje terugslag van het ziekenhuis denk ik en mijn dametje komt nog 2 keer in de nacht. Wel weer even wennen hoor. Gelukkig is het aanleggen, drinken en weer terug in bed leggen. Huilen doet ze niet daarna.

Ik heb nog wat leuks besteld, een baby ei: sounds & nature. Ze hadden dit apparaatje in het ziekenhuis voor onrustige babies. Er komen 4 rustgevende geluiden uit. Het helpt echt. En voor jezelf ook nog erg rustgevend.

http://www.alluregezondheid.nl/cont/mai ... 12&prod=10

7. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Karin logisch dat je moe bent. Doe het rustig aan. Gelukkig gaat het voeden e.d. wel goed. Dat ei lijkt mij zeer handig, maar ik wacht eerst maar eens af hoe het straks gaat. Ik heb nog wel wat muziek mobieltjes en rustgevende CD'tjes hier liggen, helpen misschien ook wel. ;)

8. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Wow! Bri.. Zet hem op! Ik denk aan je...

Karin, goed idee dat ei!

Marleen, fijn dat je thuis mag blijven! Is toch het prettigst!

Natalie, wat een droppie! Lekkere bos haar ook! Ben zo nieuwsgierig of mijn kleintje haartjes heeft!

Heel grappig emmetje! Voel je je nog aangesproken ook op zo'n moment! Nou.. Je ziet soms op tv van die oerwouden voorbij komen!

Kelly, dat zou ik zeker ook hebben gedaan hahahahaa! Ik denk er continue over na dat ik wel een beetje toonbaar ben. Ben naar de pedicure geweest zodat ik "nette" voeten in de nek van de vk kan leggen en scheer me echt om de dag, want je weet maar nooit hahahahaha! Wel een gedoe en je zou denken dat je je daar al helemaal niet druk om moet maken, maar ja... Vind het toch wel belangrijk hoor!

9. Zwemmertje

3 mei 2007
    39
    0
    0
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Ze groeit in ieder geval als kool! Vandaag is ze weer gewogen en toen woog ze al weer 2445 gram!
    Het is even afwachten wanneer ze sterk genoeg is om haar flesjes leeg te drinken, nu is dat nog niet geval, maar ik vind dat ze al aardig goed haar best doet, als ze nu nog in mijn baarmoeder zou zitten, dan zou ik namelijk 37 weken zwanger zijn geweest.

Meiden, succes met de laatste loodjes.

Groetjes van Zwemmertje

10. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey zwemmertje, ik had je nog niet gefeliciteerd!
    Gefeliciteerd meis! Goed te lezen dat ze goed groeit!

11. Goedenavond..

Zo ben weer voor een weekje goedgekeurd door de gyn.. Woensdag terug.. Hij wilde vanmorgen nog wel urine testen en ff een CTG. Maar ook dat is goed.. Ukkepuk doet het goed hier..

Ik heb nu wel meer last van dikke enkels, en hoofdpijn.. Vandaar ook de urinetest. Maar niks verondrustends.

Over het rommelen kon de gyn niets zeggen. De kleine ligt wel volledig ingedaald. Waarschijnlijk heb ik gewoon hele sterke oefenweeën. Maar het kan zomaar nog 3 weken duren. Ach ja we zien wel...

Nou, het was ff kort..

Groetjes...

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

adriana.. ja ik dacht daar ook wel overna maar was dr niet super veel mee bezig.. en benen hoef ik sowieso maar elke 6 weken te scheren het groeit daar niet zo hard.. dsu das wel prettig... en de rest ja dat hield ik wel bij maar toen yorgos er uit was en ik savonds douchte zag ik toch dat ik een hoop vergeten was :oops:

nou ben benieuwd hoe het met bri gaat....

13. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Cristel, ach... Het zicht is natuurlijk dermate belemmerd dat je zo een stuk kan vergeten.. Maar de intentie is er tenminste ;)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi waar je je toch druk om kan maken he :rolleyes:
    hier blijft ook regelmatig wat zitten ahhaahahah

15. Niet meer actief

heey meiden

Ben ik ook weer...

oooh Bri... wat spannend. Lijkt mij dat het nu voor het echt is.
    Succes, en hoop dat alles soepel verloopt.

Scheren had ik ook niet gedaan toen ik bevallen moest... Was geen oerwoud maar ook niet helemaal zoals het had gemoeten... was van plan om dag later uitgebreid te doen, en dan zul je net zien....
    Maargoed... niemand die er op let in het ziekenhuis hoor.

Kreeg nog sms van Xsena:

Ze hebben een zoon genaamd Kyano, geboren 03-04-2008 om 9.05 (volgens mij met keizersnee maar durf ik niet volop te zeggen)
    Kyano weegt 3220 gram en is 49 cm.
    Xsena zou tot maandag in het ziekenhuis moeten blijven.

Vanmiddag hele middag op het ziekenhuis gezeten.
    De flow is weer afgebouwd naar 0.1 en dit keer lijkt het goed te gaan.
    Ze heeft vanmiddag bijna het hele flesje leeggedronken, en vanavond ook bijna alles.
    Verder zit ze lekker in het wipstoeltje te lachen en te genieten.

Ook gesprek gehad met de maat.werkster en assisent kinderarts, en verder weinig bijzonderheden.
    Ik krijg geen kraamzorg meer omdat kindjes binnen 10 weken thuis moeten zijn voor kraamzorg (zoals hun dat zeggen) en Jamelia ligt al meer dan 3 maanden dus dat kan niet meer.
    Nu wordt er dus iets anders voor mij geregeld dat een paar uurtjes komt in het begin tot het niet meer nodig is.
    Altijd handig om iemand te hebben die je zo even kan vragen.

Liefs

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik vraag altijd aan mijn man of er nog wat zit en of ik al striemen heb, maar nee, nog niet.

Zwemmertje: fijn dat ze het zo goed doet!

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Angel: dat is wel fijn, zeg, dat er toch nog iemand komt!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    idd sharon, fijn dat ze toch nog iets willen regelen :D

poeh echt dames ik voel me zoooo raar he.
    heb nu steeds harde buiken, ene x pijnlijk en de andere x valt het wel mee.
    begin ook last te krijgen van mn benen :(
    en heb het ijskoud :(

als ik me morgen nog zo voel ben ik meteen de vk op...dan moet ze maar ff controleren, hoef anders pas woensdag weer

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Bri: heel veel succes meid.

Over dat scheren: ik vraag het ook aan m'n mannetje. :)

Zwemmertje: mooi dat het de goede kant op gaat met jullie meisie.

Sharon: mooi dat er iets geregeld kan worden.

Cynthia: rustig aan en anders idd de vk bellen.

Ik kom net uit bad. Was heerlijk. Nu lekker bankhangen.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mmm wat zou ik graag in bad willen nu...
    maar om nou op de fiets te stappen naar mn ouders hahahaha, lijkt me geen geslaagd plan

Deel Deze Pagina