Heb het lijstje weer ff aangepast, waren ineens grote letters en het aantal klopte niet meer! Goed wakker ben ik he!
Heel goed Simone Heb gisteren trouwens mijn buik weer opgemeten: 1.11 bij (bijna) 38 weken. Er komt echt geen cm meer bij!
hey hey allemaal wou ff de mensen feliciteren die zijn bevallen echt super wat gaat het hard de rest succes die nog gaan bevallen ik ben 2 april naar de vk geweest en het kindje was nog niet ingedaalt dus heb vandaag een echo in het ziekenhuis om er naar te kijken verder is het niks ergs zij de vk maarja vind het super om me zoontje nog is te zien groetjes samantha
Bri..van harte met jullie zoon. Gister weer een poos in ziekenhuis geweest vanwege klachten. Mocht gelukkig weer naar huis. Vieren vandaag Eva's verjaardag niet....teveel drukte...en laat dat nou net niet mogen . Kwebbel
Bri van harte gefeliciteerd met je zoontje deane robin.. wat een stoere naam zeg Geniet lekker van je gezin
Bri + mannetje: Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Zoon! Heel veel geluk en plezier samen, en geniet er lekker van. Liefs
jaaaaaa peanut is geboren! zat ik er even compleet naast met mijn ingeving Bri, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet maar lekker van elkaar en ik hoop snel een paar foto's te zien Kwebbeltje gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje. Jammer dat je het niet kunt vieren, ik hoop dat ze het een beetje kan begrijpen. Ik hoop dat het verder goed gaat met je, zo te horen word je goed in de gaten gehouden.
Ik wil wel de volgende zijn hoor Maar ik geloof niet dat ik al aan de beurt ben. Frumpje is denk ik de volgende! En daarna Nikita
Adriana: Jij mag best de volgende zijn hoor Maandag komt mij het beste uit, en Henk heeft dinsdag voorspelt haha maar ik gok dat die kleine nog gewoon even blijft zitten. Frumpje: Ik vind het ook wel zo eerlijk dat jij nu eerst gaat! Als jij nou even vandaag bevalt, en dan nog een paar wannabe's in het weekend, dan hou ik het op dinsdag