April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Succes iig!

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Brr.... ik ril op voorhand al van warm eten.
    Ik hoop idd ook dat het snel beter gaat!

3. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Corina: ik heb het nu nog niet zo erg. Ik eet nog wel alles warm, maar als ik aan het koken ben, begint het me wel wat tegen te staan. Ik hoop voor je dat het alleen de 1e 12 wk zijn.

4. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Kellox, super voor je meid! hoop dat de gynaecoloog wat aan de pijnaanvallen kan doen!

grappig he, volgens de banner zijn wij even ver en jij zag volop hartactie en ik langzaam. weet je hoeveel mm het vruchtje gemeten is?

5. angels

angels Lid

30 okt 2006
    62
    0
    0
    Ja hier is de laatste die vandaag ook een echo had!

Na een hele slechte nacht (bijna niet geslapen vd zenuwen, bang dat we vandaag slecht nieuws zouden krijgen) mocht ik om 10.30 op intake bij de vk.

Zit je daar als jongste tussen allemaal mama's met al meerdere kinderen en grotere buikjes. Maar goed eerst allemaal vragen beantwoord en toen had ze gelukkig nog tijd voor een echo ivm mn eerder miskraam. Had van te voren goed gedronken dus ze ging het uitwendig proberen.

Ik zag eerst alleen maar een zwart gat en dacht shit ik ben helemaal niet zwanger, maar dat bleek mn volle blaas te zijn!
    Toen ze iets verder naar beneden gin zag ik het al:

EEN KNIPPEREND VLEKJE, DAT ZELFS AL IETS BEWOOG!

Was zooo mooi om te zien, ik zat zelf ook precies goed met mn berekening, zij kwam ook uit op 8wk en 2 dagen. Mn mannetje stond er helemaal bij te stralen en heeft de foto ook niet meer los gelaten>

Was zo gaaf! Nu mag ik over 5 wk weer terug voor een 2e echo.

Dus nu zijn jullie aan de beurt voor een mooie echo meiden!

6. Eunice1976

19 jul 2007
    56
    0
    0
    juf
    In het zuiden
    Hallo,

Nou met mij gaat het prima hoor. Ik ben geen actieve berichten plaatster, maar lees wel met regelmaat jullie reacties hoor !
    Woensdag mijn 1e echo. Ben uiteraard erg benieuwd. Ik heb nauwelijks symptomen.
    Alleen mijn (.)(.) zijn ietsie gegroeid, maar daar zit ik niet zo mee ! Na mijn zoon borstvoeding te hebben gegeven was er van de (.)(.) weinig over(lees: theezakjes). Hmmmmm, van mij mogen ze nog evn doorgroeien ha ha.

Groetjes !

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    oh angels wat gaaaaaaf zeg! kan je de foto inscannen? ben nieuwsgierig :D

8. rachelle6686

11 aug 2007
    31
    0
    0
    verzorgende IG
    noord-brabant
    hey meiden.

straks de verloskundige gebeld dat ik met toch wel zorge maakte over mijn bruin slijm verlies. ze vroeg wanneer ik voor het laatst gemeenschap had gehad en dat was gister ze zei dat het daar wel door zou komen en dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

maar dat de je toch wel he!

9. angels

angels Lid

30 okt 2006
    62
    0
    0
    Voor de nieuwsgierigen onder ons heb ik de foto in mijn album gezet!

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow mooie echo Angels! Je bent ongeveer net zo ver als ik zag ik.
    Een paar dagen verschil.
    En jij krijgt er over 5 weken nog een? Geweldig hoop dat ik die ook nog krijg, want van 10 tot 20 weken is wel erg lang.

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Astrid, nee koken lukt me zelfs niet meer. En in die lucht staan ook niet :( Gelukkig doet manlief veel voor me!

12. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Heerlijk he, die mannen die kunnen koken. Die van mij was bij mijn eerste zwangerschap wel wat behulpzamer dan nu. (oeps, staat over mijn schouder mee te lezen) :)

13. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    Hoi,
    Je moet het zelf weten natuurlijk, wij kunnen dat niet voor je beslissen. Is mijn mening.
    Ik werk 32 uur, doe daar naast ook nog een studie en heb een kleuter van 3 rond lopen. Het kan dus wel! Je moet alleen wel willen. Mijn partner werkt ook 40 uur.
    succes met beslissen!

14. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    een goedeavond meiden,

Ik heb alles maar weer eens doorgespit.
    Wow Kellox wat ben ik blij voor jou dat het hartje zo snel klopt. Hopelijk weet je snel waar nu je pijn vandaan komt.

De rest die een echo hebben gehad; echt super om te lezen al die verhalen.
    Ik ben wel bevoorrecht met echo's, ik kan er elke dag 1 laten maken bij mijn collega's echografisten van de cardio. Niet dat ik dat zou doen hoor, ze zien me al aan komen. Maar in principe vinden ze het leuk om te doen. Ze weten nu nog niets dus kan het helaas nog niet aan ze vragen. Kan het zelf ook wel even proberen, hihi, maar ben veels te bang dat ik word gesnapt. Sta ik daar met een ontblote buik, :) Ik heb wel een angelsound gekocht voor de fun. Op marktplaats voor €25 , nauwelijks gebruikt. In mijn eerste zwangerschap luisterden wij altijd met de stethoscoop maar dat kan pas vanaf 17 weken ofzo.

Hebben jullie al een gevoel wat het zou kunnen zijn? Een meid of een knul? Ik denk zelf een knul. Bij mijn dochter had ik ook heel sterk het gevoel dat het een meid zou zijn, terwijl iedereen dacht dat het een knul was.Maak me helemaal niks uit hoor wat het word. Alhoewel ik het bij de eerste wel heel erg had. Ik wilde zo graag een dochter. Mijn geluk kon niet op toen het een meisje was. Niet dat ik niet blij zou zijn met een jongen hoor, ik zou me schamen. :oops:

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Poe meiden jullie kletsen echt veel. Ben ik een dagje aan het werk kan ik weer tig pagina's bijlezen. Wel weer gezellig hoor.

Alle nieuwe zwangeren van Harte Gefeliciteerd!

Schrik er toch een beetje van hoeveel meiden er toch weer krampen of iets van bruinverlies hebben. Sterkte allemaal. Het zit vast wel goed.

Ik heb zelf zo een beetje de hele dag tja hoe zal ik het verwoorden. Steekjes onderin mijn buik. Voelt verder wel goed hoor maar je wordt er steeds op geattendeerd en dat vind ik wel eens vervelend. Ik denk dat het oprekken van de baarmoeder is.

Mijn eerste knellende broek is vanaf vandaag ook een feit. Hij zat echt niet lekker want hij striemde wat in mijn buik. Heb hem dan ook snel weer uitgetrokken en een nog wel passende broek uitgezocht.

Ben bang dat als mijn buikgroei zo doorgaat dat ik het niet red om het tot 12 weken stil te houden. Is er iemand met hetzelfde "probleem". Begrijp me niet verkeerd want ik ben erg blij dat ik al een buikje krijg, is toch weer een bevestiging van, maar niet iedereen hoeft het nog te weten.

Verder voel ik me eigenlijk wel goed. Vandaag na 4 weken weer gesport en dat viel niet echt mee. Zal morgen wel flink spierpijn hebben.

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat gaat het snel met al die pagina's zeg!

ik ben vandaag aan de ene kant blij want het is voor het eerst dat ik niet misselijk ben, heel fijn natuurlijk, maar aan de andere kant meteen in de stress of het mis is? was 2 weken hiervoor de hele dag misselijk, en nu opeens niets meer :(

gelukkig nog maar een week tot de 1e echo pfff wat een spanning...

enmoet je nu wel of niet veel drinken voordat je gaat? want mijn vk zei dus van wel maar hier hoor ik weer dat je blaas leeg moet zijn...

17. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Had vandaag weer ietsje roodverlies, om 1 uur was het helemaal over. Ik durf nu niet meer te bewegen! Vrijdag heb ik de echo, ben erg benieuwd! Ben bang dat ze zeggen: je bent niet zwanger!
    Kellox: gelukkig gaat het goed met je!

18. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    H25: mijn buik is ook gezwollen, ben steeds bang dat mensen het zien! Ik zie ze wel kijken maar ze zeggen niks!

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    @kellox en angels: Geweldig nieuws en stoere foto. ;) Wat zal dat heerlijk voelen zeg.

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Meiden, lekker slapen en tot morgen

Deel Deze Pagina