April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haha nee...
    alleen je kleurtje

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    achja het is weer pagina vulling he :)

3. Niet meer actief

Als dat zo doorgaat krijgen we de pagina's ook wel vol :p

Kwebbel: Spannend hoor.
    Trouwens voor iedereen wel... al dat gerommel overal... Vind het nu zooo jammer dat ik het niet mee mag maken :(

Kan morgen een fiets ophalen (eerst wel even kijken of die goed is).
    Daarna even plantjes halen op de markt (voortuin moet nodig gedaan worden is alleen maar zwart zand)

Verder moest ik gister een speciale fles voor jamelia kopen omdat ze niet goed kan drinken uit normale.
    Schrok me dood bij de kassa, even 11 euro voor een flesje :(
    Hopelijk drinkt ze uit deze wel...

Liefs

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

BRI VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOON DEANE!

trouwens de babys worden zwaarder nu.. de zoon van bri al 3800 gram ;)

ik had eigenlijk voorspelt dat simone vandaag ging bevallen.. dus doe dat maar even snel simone ;) hahah

ladi: ja das vervelend als ie 2.5 uur wakker is.. yorgos slaapt gelukkig goed snachts maar met cailynn wa shet standaard elke nacht tussen 4 en 6 was ze wakker je went er aan ;) slaap lekker tussen de middag even als benjamin ook slaapt

uhm verder geen idee meer wat er geschreven is ben net 10 min wakker :p

hier dus een lekkere nacht gehad.. alleen heb zoiets raars sinds de geboorte van yorgos.. al sik langer dan 7 uur in bed lig dan krijg ik pijn aan mn schaambotje :oops: hij volet dan erg gekneusd aan zeg maar.. is toch raar

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Yep Nikita voortekenen hoeven inderdaad niks te zeggen. Zo ga je lekker om 2 uur naar bed na een gezellig avondje en breken na 2,5 uur slaap je vliezen en heb je na ruim 10 uurtjes een kleintje hihi.

Ik vind het wel spannend hoor nu de eerste echte april bevallingen er zijn! Ben heel benieuwd wie de volgende is!

Cristel ik heb nu vanochtend hem om 8 uur weer gevoed en daarna lekker tot half 11 samen met Benjamin verder geslapen. Was ook wel erg lekker.

Wat is het trouwens rustig hier vandaag!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja rustig is het hier he...

Cristel je hebt denk ik een gekneusde doos :) (sorry ben vervelend)

Buddy, het gaat nu dus lekker met jou en de kleine met de flesvoeding?

ik wil ook net als jou zo'n vlotte bevalling hoor! kun je dat niet ff regelen?

wat eten we vandaag dan?

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wij eten gebakken aardappels met vissticks en een salade met champignons,kipreepjes en walnoten.

jummmmmmm

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    joehoeeeeeeeeeeeeeeee?

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    was effe op mp... moest wat dingetjes kijken :) nouja moeten

en ja gekneusde doos dacht ik zelf ook wel aan maar dat nog 4 weken na de bevalling :( nouja moet volgende week naar d egyn vraag het wel..

rommelt het niet meer bij jou cynthia

10. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hier aardappels, witte bonen in tomatensaus en gehakt cordonbleu gegeten. Ben weer helemaal volgegeten.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier ook de buik lekker vol, :)
    zit nu lekker aan een stukje vienetta.

njah et is nog steeds niet rustig in de buik, heb nu wel af een toe een vlaag van kramp helemaal onderin mn buik maar zit geen regelmaat in

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou hopen dat er regelmaat in komt dan ben ji de volgende :)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm laat et maar heel ff wachten, mn digi cam heeft de geest gegeven en heb een nieuwe besteld die morgen komt :)

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier spinazie aan het koken voor die kinderen, maar had nog maar een paar aardappels dus denk dat ik vanavond maar een pizza bestel ofzo. Heb ik allang niet gegeten, had er weinig trek in, maar volgens mij gaat ie er vanavond wel in. Kinderen liggen om 8 uur op bed, dus denk dat ik hem dan bestel. Anders moeten zij toezien hoe ik een lekkere pizza weg eet, ook een beetje flauw ;)

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    oooh dan morgen ;) zou niet leuk zijn als je nu zou bevallen dan he :p

trouwen weet iemand leuke kleding voor jongetjes.. ik weet zo alleen pointer baby zijn d rmeer merken?

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    poeh lastig cristel,

ik ben niet zo van de merken eigelijk, koop et als ik et zie, ook al is het van de wibra hahahaah

ja laat em nog maar heeeeeeeeeeeel ffies wachten :p

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh my maakt het niet uit als het van de wibra is hoor.. maar ik ben opmp aan het kijken.. en is zoo lastig ik denk als d rmisschien een speciaal merk is.. makkelijker zoeken :p

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Buddy ik gun je ook zeker zo'n bevalling. Jullie allemaal trouwens! Er mogen ook wel een stel makkelijke bevalling gaan komen hier na al die vervelende verhalen die we hier al gehad hebben. Met de flesvoeding gaat het inderdaad wel goed, hij kan alleen nog niet zoveel tegelijk drinken dus hij krijgt wat meer voedingen, zo'n 8 a 9 per dag. Zo krijgt hij in ieder geval wel genoeg binnen, ik moet alleen zijn gewicht ff in de gaten houden want hij was gister toch 20 gram lichter dan eergister :(.

Wij eten zo omelet. Lekker makkelijk!

Haha Nikita dat zou wel heel gemeen zijn, kids aan de spinazie en jij aan de pizza :D.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi ooooh zo, nee zou zo niks weten eigelijk :S

ik spring ff lekker onder de douche, mn neefje is jarig vandaag en daar moeten we zo nog ff heen, dus eerst ff fris douchen :)

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    kijken of er iemand mn record gaat verbreken met bevallen :p

Deel Deze Pagina