April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @H25, wij hebben ook een erg duur matras en het zeil lig op zich prima. Even kijken hoe ik hem vaster kan leggen en misschien een grote handdoek erop zodat het niet zo plakt.

2. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0
    Hoi Aprilmama's

Ik ben Mirjam een vriendin van Femmigje, ik heb vanmiddag even contact met haar gehad en ze ligt nu in het ziekenhuis, haar bloeddruk was nogsteeds te hoog en ze heeft eiwitten in haar urine. Ze moet daar nu blijven en wordt daar goed onder controle gehouden. Ik ga vanavond even naar haar toe en doe jullie dan wel even een berichtje hoe het dan met haar is.

Ze voelt zich trouwens verder goed en gelukkig gaat ook met de beeb alles goed.

3. nou dames, ben ik ook weer.
    net terug van ons nieuwe huis.
    heb nix gedaan en toch gesloopt...
    heb alleen ff gordijnen besteld en boodschapjes gedaan.

Voor de rest lekker nixen vandaag.
    Ga vanaaf ff lekker in bad als corne er ook is met rozemarijnolie.
    En vervolgens aan de bitterlemon, kijken of dat mss wil helpen hihi(maar zal ook wel een bakerpraatje zijn)
    Ik verlies ook enorm veel slijm zeg, echt smerig!
    Verder ook heel onregelmatig die harde buiken.
    Was het nou maar zover onderhand!

Sab nog niet gesignaleerd vandaag? of heb ik er overheen gelezen?!

Emmetje: balen zeg van dat dekentje.... zou er ook boos om worden.
    ook wij hebben hier in huis geen babykamer. bedje op t kleine kamertje waar ook de trap naar zolder is en de commode bij esmee op dr kamer.
    ff lekker behelpen, maar tis maar voor hoogstens 3 weken.
    Wanneer gaan jullie verhuizen?!

ga zo aan het eten beginnen, krieltjes met champignons en groente(makkelijk uit n potje) en vlees

4. Hoi Mirjam, dat is ff schrikken zeg.
    Doe femmigje de groeten van ons en wens ze veel sterkte!
    Moet ze echt blijven tot aan de bevalling of is dat nog niet bekend?!

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Wens haar heel veel beterschap toe en laat de kleine dan maar snel komen !

6. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0
    Wat ik heb begrepen moet ze daar nu blijven totdat de kleine er is. Wel jammer voor Fem want ze had graag thuis willen bevallen, maar nu is in goede handen en dat is nu veel belangrijker.

Ik zal de groeten overbrengen

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Hopelijk hoeft ze niet al te lang daar te blijven kan kunnen ze straks leuk met zijn 3tjes naar huis.
    Ja veiligheid is belangrijker en ach ziekenhuis is zo slecht nog niet.. ;)

8. dat is idd wel jammer dan voor dr. maar zoals je zegt... ze zijn in goede handen nu he!

Las net op de site van corina dat ze weer thuis is met Jochem!

9. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Hey meiden, ik had idd een sms van mijn buddy femmigje. Mirjam bedankt voor je update, wens haar sterkte!

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

@adriana en ben je al begonnen hahahaha

@mirjam wens femmigje maar heel veel sterkte en hoop dat alles goed blijft gaan met mama en de baby en natuurlijk bedankt dat je ons op de hoogte heb gesteld

hmmmm nog steeds geen nieuwe baby's maar moet zeggen vind het behoorlijk rustig bij ons aprilmama's dus wie weet wie er allemaal aan het bevallen zijn

groetjes nathalie ;)

11. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Mijn bloeddruk is perfect. 120/75. Dus verder geen zorgen hier. Hoop dat mijn misselijkheid ook snel afzakt.

12. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Wij hebben echt een zeil van 4 bij 6 gekocht en dit min of meer op maat gemaakt en ook onder het matras vast gelegd. Misschien is dat wat. Een handdoek vind ik zelf nog warmer liggen dus die gebruik ik niet.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, ook namens mij veel sterkte voor Femmigje. Ze zullen de bevalling dan vast wel zeer binnenkort in gaan leiden.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @H25: Gelukkig dat je bloeddruk verder goed is! Soms kan misselijkheid namelijk ook duiden op zwangerschapsvergiftiging.

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ben dus weer terug van het kraamfeest. Was wel gezellig om mijn collega's nog even te zien. Ben al vanaf mijn verlof niet meer op het dagverblijf geweest omdat er waterpokken heersen. Omdat het niet 100% zeker is dat ik ze heb gehad wil ik geen risico lopen. Dus maar telefonisch contact. Zo'n middagje is dan wel weer heel gezellig.

Wat schikken van femmigje zeg. Gelukkig is ze nu in goede handen. Hoop voor haar dat de keine zich snel meld.

Het valt me wel op dat alle bevallingen hier bij de aprilmama's toch echt niet van een leien dakje gaan. Het meerdendeel beland toch eerst in het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe het verdere verloop van mijn zwangerschap/bevalling zal zijn.

16. vind je dat nier erg zweterig h25?! op een zeil liggen?

17. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Na niet echt valt me honderd procent mee. Heb er nog een moltonhoes en een hoeslaken overheen liggen dus dat plastic ligt wel een eindje naar beneden. Het is wel wat warmer maar niet echt storend. En als we er eens last van hebben denk ik maar weer het is voor het goede doel.

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou is rustig hier vandaag maarja is weekend he..

dus nog niemand bevallen.. femmigje in het ziekenhuis nou hopelijk gaat het goed met dr... en dat de beeb dan maar snel mag komen :)

ik heb ook een lekker nochtje gehad yorgos heeft wel bij me geslapen want hij nogal overstuur gister avond.. ook niet gek..eerst kregen we visite en daarvan raakt ie soms al een beetje overstuur ofja hij wil dan even niet alleen zijn maar om het helemaal leuk te maken.. viel cailynn gister half boven op hem.. ik kon dr nog net op tijd grijpen hoewel ze met dr knie flink zn hoofd stootte... was zooo zielig.d us hij heeft lekker bij mij nouja ons in bed geslapen.. lijkt el of die dan beter slaapt hij werd pas om 4 uur wakker om te eten en daarna niet meer :)

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hey bevallende dames!
    Ten eerste wil ik jullie allemaal succes wensen met bevallen :)
    en gewoon even melden dat ik hier ook af en toe mee lees vind dat wel leuk nu..

Dus ik leef met jullie mee!

Ik zag de berichtjes over zeiltjes etc..
    Wat ik bij de eerste had en nu dus ook weer ga doen, was een steeklaken (net zo een als in het bejaardentehuis hahaha) is gewoon veel fijner om op te liggen dan al dat gezweet en gekraak..vooral nu ik in Juni aan de beurt ben ;)
    Dus even en tip voor degene die het echt helemaal niets vind haha
    werkt een steeklaken ook heel goed :)
    Ons dametje ligt er nu ook op die is net zindelijk namelijk!

Groetjes,
    van Juni mama Sanne

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemiddag daar ben ik ook weer, net verjaardag gehad van de kleine van een vriendin, de grote 1 :D

Femmigje heel veel sterkte en succes!

wij gaan denkik ook landbouwzeil halen en dat compleet om de matras heen spannen, mits de kleine maandag nog zit hahaha

Deel Deze Pagina