Jeetje wat balen voor Femmigje! Hopelijk duurt het allemaal niet te lang en kan ze snel weer naar huis met de kleine in haar armen. Wat fijn dat Corina weer thuis is! Die zal wel lekker aan het genieten zijn. Ik hoop echt dat Femmigje de laatste is die in het ziekenhuis wordt opgenomen van de april mama's. Word hoog tijd voor wat fijne bevallingen thuis of in het ziekenhuis maar zonder medische indicatie! Oh Simone lekker in bad. Wil ik ook weer, maar ja moet nog maar ff wat weekjes wachten .
Mirjam, wens Femmigje sterkte. Gelukkig voelt ze zich verder prima en doet haar kindje het ook goed... Natalie, nee nog niet hahahaha! Maar ik verwacht eigenlijk ook nog lang niet aan de beurt te zijn. Wil natuurlijk wel, maar wil absoluut niet dat het me tegen gaat vallen als ik overtijd ga lopen. Dus ik heb mezelf een beetje ingedekt door er maar vanuit te gaan dat het nog wel even kan gaan duren... Hey juni mamma Sanne, gezellig dat je af en toe meeleest! Ik ben nu lekker bij mijn ouders. Blijf hier lekker eten en dan vanavond maar weer ouderwets tv kijken. Begin er nu wel een beetje van te balen dat mijn vriend zoveel weg is in de weekenden. Alleen zijn vind ik eigenlijk niet zo leuk meer, maar daarentegen hoef ik ook geen visite hoor! Heel dubbel allemaal... BRRRR!
Femmigje heel veel sterkte meid.. Gelukkig ben je nu in goede handen. Hoop dat alles goed blijft gaan met jou en de kleine. Cristel gefeliciteerd met Yorgos z'n eerste maandje .. Gaat hard he allemaal Simone had het al gezegt. Corina is idd lekker thuis. Nog wel heel moe maar alles gaat verder goed. Jochem is ook lekker thuis. Ze krijgt nog kraamzorg tot donderdag dus dat is wel lekker. Hier alles goed.. vandaag nieuwe tv gekocht met ventje en verder niks gedaan. Ben een beetje onrustig.. moe.. en zit weer eens niet lekker in me hum. lijkt wel of ik mezelf in de weg zit of zo Meiden zet hem op he.. het is al 5 april dus en zeker tijd voor de volgende april baby. ben bang dat de kleine zich hier nog niet aanmeld.
hier gaat de kleine zich ook nog niet melden denkik. mannetje gaat me zodalijk bij vrienden afzetten waar we straks gaan kaarten en hij gaat eerst nog ff een meiboom zetten bij zn zus thuis. tot morgen dames!
sorry dat ik me zo laat meld nog geen beebje hoor! helaas las dat femmigje is opgenomen he bah veel sterkte! en buddy gefeliciteerd met mn schoonzoontjes 1e maand! heb verder niet veel energie..hoop dat het allemaal goed gaat met iedereen!
zo....het badderen was weer lekker! Lekker in de olie gelegen.... En nu ga ik een ananasje eten! (geen hart hoor deze keer want het helpt toch niet, dus dan maar gewoon ananas omdat ik dat erg lekker vind! zit nu lekker al in pyama voor de tv..... lekker nixen vanaaf!
Cristel gefeliciteerd met Yorgos. Gaat inderdaad snel! Oh Sab jij en Cristel hebben die kleintjes al uitgehuwelijkt zie ik . Ook al een trouwdatum gepland? Wil ff een geweldige foto van Benjamin met jullie delen:
Steekt hij nou zijn middelvinger naar ons op? hahahahahahahaahaha! Nou, gezellig! Maar hij heeft wel een lekker bekkie hoor!
Ik liet net de foto van je zoontje zien aan mijn man. Hij vond het zelfs een beetje emotioneel. Zo'n klein mooi mensje.. Het komt voor hem ook ineens heel dichtbij nu het april is.
Ladi: Wat een mooi mannetje zeg! Femmigje: heel veel sterkte, dat je maar snel je gezonde kleintje in je armen mag hebben!