April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekker hihi

2. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    En slaat de bitterlemon al aan?

3. heb mn 1e glas leeg.

heb wel kei harde buiken ineens

4. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Femmigje: heel veel sterkte, gelukkig houden ze alles nu goed in de gaten.

Cristel: gefeliciteerd met Yorgos z'n eerste maandje.

Hier ook veel last van harde buiken. Vooral 's middags en 's avonds. Ook al de hele avond last van m'n rug. Ga nu lekker op bed liggen, kijken of ik wat goed kan slapen.
    tot morgen

5. ze gaan ook wel erg zeer doen af en toe

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Simone: Als je opschiet kan het nog 5 april ;)

7. nee de 5e wil ik liever niet, ga dan eerder voor morgne hoor!

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ahhh ladi wat een dropie zeg.. echt lief.. en lekker brutaal he ;)

meiden slaap lekker en simone suc6 morgen ;)

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    nou simone ben benieuwd of het heeft doorgezet!

10. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden! Zijn er meer vroege vogels? Mijn vriend is nog steeds niet terug van zijn optreden... Pfffff! Ben het nu wel een beetje zat dat hij zoveel weg is, maar ja.. Vanaf morgen is hij wat meer thuis!

11. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hmmm... Kennelijk ben ik de enige die zo gek is om achter de comp te gaan zitten op dit tijdstip. Mijn buren (Hindoestaans, Nikita je had gelijk ;) ) geven vandaag een feest ter ere van het kaalscheren van het hoodje van hun 5 maanden oude dochtertje! Maar ze zijn dus nu al wakker en buiten in de tent druk aan het praten! Pffff.... Ze hadden briefjes bij alle buren door de brievenbus gedaan waarop ze aangaven dat er wat geluidsoverlast kon zijn. Dat verwacht je dan toch vaak 's avonds en niet 's ochtends vroeg! Stoor me er trouwens niet aan hoor!

12. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey allemaal,

Gisteren kregen we een sms-je van een collega van mijn man. Zij was eigenlijk een paar dagen voor mij uitgerekend (zit niet op het forum), maar is dus ook al bevallen van een jongetje. Haar man werkt al een tijdje noodgedwongen in Ierland (werkte eerst ook bij dat bedrijf). Hij kon dus nog maar net op tijd bij de geboorte zijn i.v.m. vlucht, beschikbare plaats, lange reistijd, etc. O, wat moet dat zenuwslopend zijn geweest, moet er niet aan denken... Pfff....

Gisteravond zijn we naar Bert Visscher geweest in Rotterdam. In de pauze stortte ik helemaal in en na de pauze heb ik nog amper gelachen. Niet dat ik het niet leuk meer vond, maar was zoooo moe en lachen kostte gewoon teveel energie. Eigenlijk zouden we a.s. dinsdag ook nog naar het theater gaan (Sara Kroos), maar dat zie ik echt niet meer zitten. Gelukkig is de voorstelling van 15 mei van Jan Jaap van der Wal verzet naar volgend jaar, dus mijn theaterseizoen zit er gelukkig op nu! Ga echt de deur niet meer uit...

@ Femmigje: jeetje, veel sterkte. Dit is wel een domper he, zeker omdat we weten hoe graag je thuis wilde bevallen. Maar gelukkig worden jij en je kleintje nu scherp in de gaten gehouden en dat moet wel een fijne gedachte zijn. Nogmaals sterkte!

@ Cristel: ach wat zielig van die val van Cailynn op Yorgos. Gelukkig heeft hij lekker bij jullie mogen slapen! En een maand alweer, de tijd vliegt echt te hard voorbij...

@ Esjuh: ik ken dat gevoel, heb er ook al een paar dagen last van en meer meiden hier. Misschien toch wat voortekenen wat komen gaat?!?!

@ LaDi: wat een gave foto! Echt een prachtmanneke hoor.

@ Simone: wij willen rond half mei verhuizen, dus ook zo’n 3 weken na de bevalling. Echt niet ideaal, maar ja…

@ Astrid: sterkte met je rug en harde buiken!

@ Adriana: jee, jij bent echt vaak vroeg wakker he?! Hopelijk is je vriend inmiddels wel thuis (als hij maar kan slapen met die herrie dan :) ).

13. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Goedemoren allemaal,

Het is nogal rustig geweest hier. Nog babynieuws?

14. nou helaas dames....niet doorgezet....
    voor de verandering!
    kon echt niet om mn rug liggen, want als ik helemaal recht lang had in een steken pff
    maar verder helemaal nix aan het handje....

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ femmigje wat vervelend dat je in het ziekenhuis bent opgenomen, maar gelukkig word je nu goed in de gaten gehouden. Heel veel sterkte en hopelijk mag je snel weer naar huis samen met je kindje!

ook hier dus nog geen kindje geboren, beebje is sinds 2 dagen wel heel actief, veel actiever dan de weken daarvoor, hopelijk is dat een teken :)

Ik heb trouwens ook gewoon zo'n waterdicht matrashoes op mijn bed liggen. Afgelopen nacht dachten we dat mijn vliezen waren gebroken, zo kletsnat was ik van het zweten.....dus nu maar weer het beddengoed uitwassen :D nouja het houdt je van de straat! Gelukkig is het mooi weer dus dan kunnen dekbed en kussens ook lekker even luchten!

16. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Hey meiden,
    Ik post niet zoveel maar lees wel lekker mee hoor (zoveel mogelijk)!
    Hier gaat alles lekker!
    Fem, sterkte!
    Alle anderen waarbij het wat rommelt, spannend hoor, ik leef met jullie mee!

17. ik lig ook heel veel te zweten tegenwoordig.
    Hier staat ook alles lekker open boven om te luchten.... heerlijk!

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Fem....sterkte.

Hier rommelen we ook fijn door. Dinsdag maar eens aan de gyn vragen of er al wat gebeurt.

Kwebbel

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Simone: Moet nou toch wel wat gaan gebeuren hoor, na al die ananassen, frambozenthee en bitterlemon... ;)

Kwebbeltje: Zou mooi zijn als het een beetje door zou zetten, dat voorwerk lijkt me ook knap irritant.

Adriana: Hopelijk liggen jullie nu wel lekker te slapen! Ik hoop niet dat het nog steeds zoveel lawaai is daar.

Tessa: Ik kan me dat wel voorstellen hoor, ik lees ook liever dan dat ik schrijf ;) Alles wel lekker bij jou?

Mielenl: Haha, dat is wel even schrikken dan! Denk je dat je vliezen gebroken zijn, is het zweet. Nou ja, dat vocht kun je maar alvast weer kwijt zijn uit je lichaam toch?

Emmetje: Ja, dat lijkt mij ook wel eng, als je man zo ver weg zou werken en afhankelijk zou zijn van een vliegtuig oid. Brrr.

Ik dacht gisteravond rond een uur of elf: Weet je wat? Ik ga naar bed. Lekker vroeg (voor mijn doen dan). Nou ja, toen kwam er nog wat op tv, en toen had ik geen zin om op te staan, en toen lag ik er toch maar weer om een uur of half drie in. Wel redelijk geslapen trouwens. Man was pas om 6 uur thuis, en is nu alweer de deur uit om een tenthuis op te zetten. Zijn oma en opa wonen in de Jordaan in Amsterdam, en 's zomers staan ze op de camping in Bakkum (castricum) en dan zetten ze met de hele familie dat huisje op. Hij is over twee uurtjes thuis en dan gaan we wat leuks doen zei hij. Lijkt me gezellig na al dat werken. Hij zou vanavond ook werken maar aan z'n hoofd te zien is er morgen weer een nieuwe dag haha.

20. dat is iig een gezellig vooruitzicht nikita dat je strax wat leuks gaat doen.
    ik zit maar weer een hele dag alleen want ja manlief is weer naar het huis.
    En ik heb geen fut om wat te doen en ja esmee wil ook aandacht natuurlijk....pffff

Deel Deze Pagina