Ze was zelf ook aardig onder de indruk, heeft meteen een kwartier constant geoefend. (Ze staat nu voor het tv scherm de teletubbies kusjes te geven)
Ja ga ook eens kijken bij de droger. En mijn gehakt voor vanavond staat al op het vuur... dus ben al terug van de winkels... oh wat een activiteit... en dan jullie ook nog bijhouden
mogge meiden! helemaal geen baby's geboren de afgelopen dagen? @ astrid super goed van annika, en fijn dat ze ook plezier heeft in zelf lopen @ corina fijn dat jullie weer thuis zijn! Gaat het allemaal goed met Jochem (en jou?). hier nog steeds helemaal niets aan de hand....ik had echt niet verwacht dat ik over tijd zou gaan lopen hoor! Ik heb natuurlijk nog wel ruim een week, maar het zou me denk ik wel verschrikkelijk tegenvallen. Mijn man heeft gepland dat hij donderdag en vrijdag naar Duitsland gaat voor zijn werk, dus ik hoop stiekum wel voor die tijd bevallen te zijn...
Esmee heeft er trouwens ook zin in hoor, in de komende verhuis... ze ging vanochtend dr kroeltjes en knuffeltjes en schoenen in dr koffer doen, want ze was bang dat we die anders vergeten! haha
aaaah simone, wat snoezig alsof je die ooooit zou vergeten Mielenl, je hebt nog een hele week joh! maar dat je het goed vind dat je man nog naar duitsland gaat voor zn werk die van mij moet echt in de buurt blijven hoor! ben maar aan de slaapkamer begonnen. mn ma komt dalijk hier en dan neemt ze zeil mee voor om de matras dus eerst de hele kamer maar ff aan kant maken zodat we er goed bij kunnen enzo.
hey meiden jullie moeten toch wel gaan praten met die aprilbaby's hoor ze mogen echt komen zit elke ochtend in spanning oooooooooooo wie zou er bevallen zijn en dan niemand dus meiden zet hem op met de bitter lemon en ananas hart knuffel nathalie
wat zijn jullie allemaal fanatiek zeg! pffff ik heb nog nix gedaan..... moet eigenlijk stofzuigen, maar als esmee zo uit school komt zal ze wel weer onder t zand zitten en dan ken ik weer opnieuw beginnen!