Hoi iedereen! Ook ik word hoogstwaarschijnlijk nog net in april mama Als ik m'n cyclus goed herkend heb (was echt niet makkelijk!) zou ik op 30 april moeten bevallen. Op de valreep dus april-mama. Leuk om hier mee te kletsen Groetjes Elpee
hey meiden jullie gaan echt voor de 200 he ! kan niet volgen hier. wat leuk die meiden met de eerste echo's lijt me zo geweldig ik kan haast niet wachten maar langs de andere kan heb ik ook een beetje bang of er wat mis zou zijn maar we zien wel we gaan lekker proberen te genieten. hebben jullie ook zo last van spierpijn in jullie buik ik weet dat dat 100 procent normaal is maar ik heb het zo vroeg bij Elyesa had ik dat pas met 12 weken ofzo. en hier beginnen de broeken te spannen maar denk dat het meer door men maag komt. al hoop ik snel op een buikje want die heb ik wel hard gemist. gisteren op kraambezoek geweest bij vrienden. was geweldig, en verlang al zo naar ons 2de wonder, de borstvoeding mis ik ook echt erg dat gaf ik zo graag. maar ik ben weer vanstapel aan het lopen. eerste maar eens lekker zwangeren.
goeiemorgen dames, vroege vogel hiero! vriendlief naar het werk gegaan en mij met een wakkere puppy achter gelaten(wat lief!grrr) maarja eigelijk ook al wel genoeg geslapen, lag er gisteravond om 8 uur in, voor het eerst weer hele dag gewerkt, en moe dat ik was!
Hallo meiden, gisteren moest ik tot 22.00 werken en nu weer om 8.00 beginnen, dus veel posten wordt het vandaag niet! Jammer genoeg, maar I'll be Back! Alles gaat hier verder prima... Maar volgens mij wordt het een mooie dag, dus geniet ervan. En meiden met misselijkheid of die vloeien, heel veel sterkte!
53 april 2008 mama`s 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje 10 april 2008 nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 12 april 2008 mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje 13 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 19 april 2008 joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 21 april 2008 mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje 22 april 2008 foreverfriend- 31 jaar - ? - ?e kindje suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje polly- 31 jaar - ? - ?e kindje Fleerpje- 27 jaar - Koedijk - 1e kindje 23 april 2008 Jon- ? jaar - ? - ? kindje Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje Luna73- 33 jaar - Zwolle - 3e kindje 24 april 2008 Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje dolphin- 22 jaar - Overijssel - 1e kindje 25 april 2008 Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje 27 april 2008 Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - 1e kindje 28 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje 29 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje 30 april 2008 Elpee- 27 jaar - Antwerpen - 2e kindje ? april 2008 oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje Valhalla- ? jaar - ? - ?e kindje narcis- ? jaar - ? - ?e kindje Boontje71- 35 jaar - ? - ?e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam Agenda Augustus 28 - Frumpje 1e echo 28 - adriana82 echo ivm bloedverlies 29 - Eunice1976 1e echo 29 - campie 1e afspraak VK 30 - Tatty Teddy 1e echo 30 - vicky 1e echo + intake gynaecoloog 30 - oOMissCOo intake VK 30 - foreverfriend 1e echo 31 - adriana1982 intake VK September 3 - sangirl intake VK 3 - kellox ochtend: echo gynaecoloog 3 - kellox middag: intake VK 4 - Corina 1e echo 4 - Rachelle 1e echo en intake VK 4 - H25 intake VK 5 - sab85 1e echo 5 - fleerpje intake VK 5 - wuppie 01 1e echo 6 - suzy28 intake VK 6 - 4catsandagirl intake VK 6 - Luna echo 7 - mielenl 2e echo 7 - jes1 1e echo 9 - cristel1986 gynaecoloog 9 - narcis 1e echo 10 - Esjuh 1e echo 10 - Nikita23 intake VK 13 - Karin29 1e echo 14 - Talia intake VK 14 - Dolphin intake VK 18 - H25 1e echo 18 - Nikita23 1e echo 18 - emmetje intake VK 19 - Tessa1981 intake VK 24 - Corina controle VK 25 - Karin29 intake VK 25 - Dolphin 1e echo Oktober 15 - Karin29 termijn echo ik wilde nog even benadrukken dat ik echt niet beledigd ben als iemand anders de lijst bijwerkt @Boontje71 en Elpee gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan! en vandaag weer 2 meiden voor een echo.....duimen!
@ corina/astridvd jullie boffen maar met een man die kan koken! de kookkunst van mijn man beperkt zich tot het koken van water en opwarmen van een blik soep.....dus ik hoop maar dat ik zelf kan blijven koken @4cats ik heb een voorgevoel dat het een meisje wordt.....maar een jongen zou ik ook heel leuk vinden! @H25 mijn buik begint ook al aardig te groeien.....heb van mezelf al geen strakke buik dus het valt (nog) niet heel erg op....dus nee, ik weet ook niet of ik het geheim kan houden tot de 12 weken! @sab heeeeeerlijk toch dat je je vandaag beter voelt! ik kan me voorstellen dat je je er onzeker door voelt, maar dat is toch nergens voor nodig! ik dacht dat je met een uitwendige echo het beste een volle blaas kunt hebben (dan zitten je darmen niet in de weg) en met een inwendige echo is een lege blaas beter. Dus jouw VK zal dan wel een uitwendige echo willen doen @jes1 sterkte met dat bloedverlies! ik weet hoe ongerust je daardoor kan worden, heb het zelf ook gehad twee weken terug. Maar een beetje bloedverlies heb je zo, als je gevreeen hebt of gepoept.....dus zolang het bij zo'n klein beetje blijft, hoef je je over het algemeen geen zorgen te maken! @talia ik heb af en toe ook zo'n spierpijn gevoel in mijn buik! @oOMissCOo een puppy is inderdaad lief
Hey meis, daar heeft hij verder niet naar gekeken, ik vroeg het nog wel maar hij had daar de apparatuur niet voor, dat moest ik maandag maar door de gynaecoloog laten doen. Hoeveel was het bij jou? En meis je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Het kan goed zijn dat ie bij jou vandaag al een stuk sterker klopt hoor! dat kan echt met de dag verschillen. Die kleintjes groeien rond deze tijd echt als kool! Vanaf nu elke week min een cm! haha @Adriana en Frumpje: Veel succes met jullie echo's meiden! Hoop op meer goed nieuws hier! Ben blij om te lezen dat het tot nu toe goed lijkt te gaan met de echo's! @Sab: wat fijn dat je even niet misselijk bent! snap dat het je ongerust maakt, had ik dus ook toen mijn symptomen verdwenen (nu dus niks te merken) maar ik probeer er vanaf nu meer vertrouwen in te hebben dat die kleine beebjes van ons echt wel weten wat ze doen, hihi Elke cel is voorgeprogrammeerd om te ontwikkelen tot orgaan, bot, bloedvaten etc! Is trouwens heel gaaf om te zien. Heb er zo'n dvd van! Nou ladies, have a nice day!
Ben ik dan Gister een inwendige echo gehad. Echt super om het hartje te zien kloppen! \/ Ben zoooooooooooooo blij! Het zag er allemaal goed uit, zat mooi in mn baarmoeder en het is maar 1 voor zover ze kon zien. Maar zekerheid heb ik pas na de 2e echo. Het was nog maar een heel klein stipje...zo bizar dat daar in al een hartje klopt. Ben zo blij dat ik die echo gehad heb, nu ga ik met een gerust hart op vakantie
Hoi Hoi Helppppppppppppp! Heb bruinverlies! Geen helderroodbloed maar echt van dat bruine spul!. Lees dat meerdere dat hebben of hebben gehad. Hoeft dit niets te betekenen of is het nu over? Moet ik de verloskundige bellen? Groetjes Karin
hoi, Ik heb een week bruinverlies gehad. Maakte me veel zorgen, was bang dat het een 1e teken was van een MK. Maar kijk nou, heb gister een echo gehad en alles oke! het hartje klopt al. Als dat zo is zit het goed. Dus het zegt nix. Mijn huisarts had het over innestelingbloed. Dat kan blijkbaar nog een paar weken doorgaan.
@ Karin, er zijn er hier inderdaad verschillende die er in de 1e weken last van hebben (gehad) Weet ook dat het heel normaal is ivm innestelen. Dat duurt inderdaad altijd ff. En anders bel je gewoon ff de VK, weet zeker dat die je gerust kan stellen meis! Heb je verder geen krampen? Veel sterkte meis! Hoop dat het gauw stopt!
@ kellox, fijn voor je meis dat alle zorgen weg zijn nu. Eerlijk gezegd heb ik wel eens op tv gezien dat een vrouw ook een vleesboom had toen ze zwanger was en het kon allemaal geen kwaad. @ Karin29, Zie het dat je kleintje lekker aan het wroeten is in je lichaam, probeert een fijn en warm plekje te vinden en daar kan nog wel eens adertje of iets raken. ( ik heb nu een grote mond, ik weet het , maar zelf zou ik ook zo reageren hoor) Ik ben zelfs nu zo ver dat ik niet eens zeker weet of ik wel zwanger ben. Kom ik daar aan over 2 weken bij de VK en dan zegt ze tja, sorry, er zit niks... nou dan kan je mij wel oprapen..
Ik hoop het meis! Alleen is het nog niet zeker wát het is. Dus nog ff een weekje afwachten. . . Maar dat kan ik na het nieuws van gisteren vast wel Ben echt in love hihi
Hoi Hoi, @Kelox en Dolphin thanx voor je antwoorden. Het maakt me echt onzeker. Gisteren had ik enorme last van mijn darmen. Krampen en pijn net onder mijn borst. Ook enorme rugpijn (had ik al wat langer). Moest gisteren ook om de haveklap naar het toilet voor de boodschap. Dat had ik wel. Geen krampen onderin mijn buik onder mijn navel. Wel met vlagen van een paar sec een ongie gevoel. Vanmorgen tussen 06.00 en 08.00 uur dus ineens een bruin spoor te zien. Jeeeeetje ik schrok me een hoedje. Heb inderdaad de verloskundige gebeld en die ging wel overleggen maar dacht ook aan een innestelingsbloeding. Ze zij erbij dat als ik 7 weken zou zijn dat ze wel een echo zouden maken. mmmm had dat nou maar niet gezegd tegen mij. Zou inderdaad het liefst nu een echo hebben.hihihih. Ze bellen me straks terug. Nu voel ik me goed alleen nu heb ik bij eider dingentje wat ik voel zoiets van dit zijn toch geen krampen. Neem aan als het echt goed fout dat er wel meer aan de hand zou moeten zijn toch? Sorry voor het lange verhaal meiden maar ben echt zo geschrokken.
Ja ik ken het verhaal met de darmen en rugpijn, niks om je zorgen over te maken. Je lichaam moet ook wennen aan deze situatie. Ik denk ook dat het innestelling is, want het is ook geen felrood bloed, maar eerder oudbloed. Ik zal voor je duimen dat alles goed komt !
meiden die net als ik gisteren een echo hebben gehad, super! ben blij dat het zo mooi was. zelf heb ik dat enthousiaste gevoel nog helemaaaaal niet. baal er zo van.. las dat polly 6 weken zwanger is enook al hartactie zag, waarom ben ik dan weer de enige waar het woord "langzaam" erbij moet komen. ik kan er niks aan doen, maar maak me gewoon zorgen...hoop maar dat het gauw 6 september is, hoop dat ik me dan wat beter voel! verder ben ik vandaag lekker vrij, dus ik ga eens lekker....WASSEN! haha, heb een hele berg, dus vandaag een mooie dag om die eens weg te werken! meiden die vandaag voor een echo moeten: veeeel succes!
In de eerste weken begint het hart pas te kloppen, dus het hoeft ook nog niet zo snel te gaan. Later als er meer bloedvaatjes en adertjes komen dan begint het hartje vanzelf meer bloed te pompen. Alles komt goed ! Anders had de VK het echt wel tegen je gezegd.
@elpee: welkom en gefeliciteerd @frumpje en Adriana: heel veel succes vandaag. Ons gauw laten weten hoe het is gegaan. @mariaatje: meid, je hoeft je geen zorgen te maken. Het verschilt idd per dag. Maar wanneer je je hart wilt luchten, kan dat natuurlijk hier. En succes met de was @iedereen: goede dag vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag