Ja bladzijde 1400.... Wat snel ik heb nauwelijks mijn stofzuiger aan kunnen zetten. En nu al 1400 bladzijdes haha
hoe kom je erbij! vooral hele dagen alleen met esmee..... ben zo benieuwd hoe dat gaat als t zover is.... maar maak me er maar nie te druk om.... zal vast goedkomen!
maar ik denk dat sab dan toch al wel had gesmst naar dr buddy?! En ze heeft mijn nr ook.... of zou ze wachten tot de kleine er is?!
Goedemorgen.. Nog geen nieuwe baby's er meer bij, sinds gister? Spannend hoor allemaal.. Hier verder nog weinig aan de gang, behalve het gerommel.. Maarja.. Dat zegt niks, volgens de gyn kan het wel 3 weken rommelen voordat het echt op gang komt.. Ach ja we zullen zien.. Het enige wat ik sinds zaterdag, in elk geval sinds gister wel heb is steken achter mijn schaambeen, hoog in mijn vagina zeg maar. Kan het niet goed plaatsen. Niet altijd, maar zo af en toe.. Of de boel daar opgerekt wordt.. Ja klinkt raar mss, maar zo voelt het. Zal het woensdag wel ff melden als we weer bij de gyn zijn.. Gistermiddag zijn mijn schoonouders en ouders geweest voor mijn verjaardag. FF een kopje thee en koffie gedronken, en een beetje gekletst.. Was gezellig.. Niet te lang, om half vijf waren ze allemaal weer weg, maar voor mij was het lang zat.. Vond het toch wel vermoeiend.. Dat merkte ik gisteravond vooral, hoofdpijn en onwijze rugpijn.. Moet nu van mijn mannetje vandaag maar ff kalm aan doen.. Nou, en aangezien ik geen zin heb vandaag doe ik ook kalm aan.. Hoef alleen maar eten te maken vanavond... En het wordt lasagne vanavond... Groetjes!
Wat gaan jullie weer snel! NOg steeds geen baby's zie ik... Waar blijven die kids nou zeg! Ik word ongeduldig! Mijn man roept al weken dat onze baby op 8 april komt dus ik ben benieuwd. Ik zie dat er hier meer mensen denken dat hij/zij op die datum komt. We zullen zien morgen!