April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier zijn de schoonouders en ouders, overtuigd dat de baby zich woensdag aandient.. Op mijn verjaardag..

Ik denk zelf pas na het komende weekend..

2. ik ga mn meisje weer van school halen...
    tis al weer tijd(en nog nix gedaan hier :oops: )

3. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    wel ja simone we hebben allemaal wel eens van die dagen dat we niks doen haha... geeft niks hoor meid

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    lekker he pc hangen ;) zo'n daggie mag best een keer hoor

Ohh Ingrid wordt jij daar niet gek van dat iedereen zegt dat het op je verjaardag komt? ik wel.. vind het helemaal niet leuk en heb het nu zo vaak gehoord :(

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Kan me voorstellen dat het niet leuk is als je kindje op je verjaardag geboren wordt. Ik ben zelf een dag voor mijn vader's verjaardag geboren. Is ook erg dicht op elkaar.

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    oh dus jullie krijgen een druke maand :D..

7. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ik zou er ook gek van worden. Gelukkig is bij ons alleen mijn broer jarig in april en ook nog vandaag. Dus dat gaat hem niet meer worden haha...

Maar ik had hetzelfde met onze dochter. Die is van 16 juni. Mijn opa is op 12 juni jarig mijn vader 13 juni en ik ook nog eens de 24 juni. Dus onze dochter drukt zich er gewoon nog ff tussen.

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    zo dat is ook een drukte zeg..

9. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja we hebben het soms niet voor het zeggen he... haha. Maar goed deze maand heb ik verder niks.. Dus maakt me niet uit

10. wij hebben juist in de maand april veel verjaardagen! heb er al 2 achter de rug, maar er komen er nog n aantal aan, waarvan de 1e 2 al as donderdag! en de volgende 2 as zondag...

Mn ma is zondag jarig en die zei gister: we vieren onze verjaardagen zaterdag ne zondag, want niet iedereen kon anders.... dus ik zei: ow dan kan ik allebei de dagen gewoon komen.
    zegt ze: ik heb liever helemaal niet dan je komt! haha want dan is de kleine er tenminste!

11. heb lekker broodje met knakworstjes gegeten....

12. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja het is wel een mooi verjaardagskadootje natuurlijk. En het mag dan ook wel he... het heeft dan lang genoeg geduurt.

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @corina lekker lang geslapen zou wel heerlijk geweest zijn ik hoop ook voor je dat jochem het volhoud zou wel lekker zijn en natuurlijk gewoon rustig aan blijven doen

@esjuh jaaa hier gaat het geweldig de kleine doet het prima hij word maar 1 keer wakker snachts dus dat is heerlijk helemaal omdat het de laatste is vind ik die ene keer zelfs geweldig stom he hahaha

hier ook veel verjaardagen in april dus vandaar dat mijn kleintje dus al in maart is gekomen dan hebben we er maar 1 hahahaha

en wie weet he meiden hup naar de 1500 vandaag

14. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Lekker broodje knakworst... ik heb het moeten doen met een boterham met pindakaas... haha. Maar is ook wel erg lekker

15. ow dat vind ik ook heel lekker hoor pindakaas...
    eet ik dagelijks!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pfff kletskousen hahaha

net 3 boterhammen met salami weggewerkt, voel me een beetje gammel :(

17. hoe komt t?

18. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    jeetje 3 boterhammen... waar laat je ze. En dan ook nog eens met salami.

Hier is er een de binnekant ff flink aan het verbouwen... mensen dadelijk komt hij er van voren uit haha

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Corina fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk ben je lekker aan het genieten!

Nikita lekker hoor! Goed dat je er zo van genoten hebt want de volgende keer zal inderdaad wel ff duren :D.

Joyo wat vervelend zo'n nacht, maar wel fijn dat je nu verlof hebt!

Karin gefeliciteerd met Noelle's 2 weekjes, morgen Ben ook alweer. Gaat inderdaad echt snel. Ik merk hier ook echt dat Ben sinds zaterdag (toevallig zijn uitgerekende datum) alerter is, hij is meer wakker en lijkt ook meer te zien en zijn ogen beter te kunnen concentreren.

Kili van harte met je 37 weken!

Astrid wat leuk dat Annika haar eerste stapjes heeft gezet! Bijzonder lijkt me dat!

Zo Corina 6 uur doorslapen joh, lekker!

Ingrid alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik hoorde gister van mijn zus dat een vriendin van haar vandaag een keizersnee krijgt, die loopt ook al aardig over tijd en verwacht een 10 ponder! Die is dus gewoon echt 2x zo groot als Ben! Kan het me bijna niet voorstellen.

Hier goeie nacht gehad, Ben kwam pas om 4.00 uur en na een grote fles ging hij weer meteen slapen. Toen kwam hij weer om 7 uur. Hij begint de laatste 2 dagen ook eindelijk wat meer tegelijk te drinken, dus hopelijk binnenkort wat minder voedingen (vooral 's nachts :D). Verder belde net de verpleegkundige van het CB en die komt morgenochtend langs voor een intake gesprek.

Ik ga er weer vandoor want er komt zo een vriendinnetje langs. Hopelijk lees ik straks eindelijk weer bevallingsberichten hier! Opschieten girls :D!

20. ging het maar zo snel als we willen....

Deel Deze Pagina