April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hier net lekker broodjes met visticks gegeten.. mmmm lekker hoor..

Ohh ladi wat klinkt Ben als een lekker ventje zeg :D..

Ik heb wel door de verhalen van Cristel, Corina, mamaatje, LaDi, karin.. en de rest van de mama's dat ik ook zoooooo graag wil..

ging het maar snel idd.

2. ja dat heb ik ook hoor door al die verhalen, kan ook echt niet wachten!
    ik ga zo weer eens proberen mn meisje op bed te leggen...
    ze mag nog ff 1 tekenfilmpje kijken en dan ist tijd.
    al vrees ik dat het ver over is met het slapen smiddags...
    maar kan t allicht nog ff proberne he!

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ladi: Dat is inderdaad een raar idee zeg, dat ie twee keer zo groot is als Ben :confused:

Simone: Henk roept al vanaf het begin van de zwangerschap dat die van ons de 8e gaat komen, ik heb de 16 geroepen. We zullen zien.... Hij heeft het zelfs in z'n agenda gezet: 'bevalling' haha :)

4. Nou ben benieuwd!

5. Anique

Anique Niet meer actief

Hallo allemaal... ben er een hele poos niet geweest, ik redde het op een gegeven moment niet meer om alle verhalen bij te lezen en toen kwam de klad erin :oops:
    Inmiddels ben ik nu alweer een weekje met zwangerschapsverlof, dus hopelijk heb ik nu wel wat meer tijd om het bij te houden. Ik heb overigens nog wel steeds met veel interesse een beetje meegelezen hoor!
    Ik wil nog iedereen die inmiddels al bevallen is van harte feliciteren met hun mooi kindjes. Ik heb alle fotootjes bekeken, echte schatjes allemaal :baby:
    Pfff.... ik kan eigenlijk helemaal niet meer wachten tot ons kindje ook komt.... ons kindje was bij de laatste check-up al voldoende ingedaald, maar ja dat hoeft nog niets te zeggen natuurlijk. en verder voel ik ook regelmatig een "rek" ter hoogte van mijn schaambotje net of alles uit elkaar gedrukt wordt daar beneden, ik denk dat het iets met het indalen te maken heeft (de verloskundige zei namelijk dat de baby nog wel verder kon gaan indalen, maar dat dat niet noodzakelijk is) . Ik las net dat iemand anders hier ook "last" van heeft... ik weet alleen niet meer wie :oops:

Nou ik ga me maar eens even aankleden en dan nog hier en daar eens een beetje poetsen hier in huis.

6. zo...mn meisje ligt in bed, nu hopen dat ze gaat slapen.
    dan kan ik ook ff een dutje doen!

7. ik had de 4e en 16e op mn lijstje staan....
    1 datum is helaas al voorbij.
    Maar 1 ding is zeker, echt veel langer als 2 weken zal t nooit meer duren!
    (beetje positief proberen te denken)

8. Ik wordt niet zozeer gek van dat iedereen maar zegt dat het op mijn verjaardag komt.. Wel van mensen waar je anders nooit wat van hoort, en die nu maar blijven mailen of smsen of er al wat is..

April is bij ons ook redelijk druk met verjaardagen, ikzelf 9 april, mijn zwager 20 april (de dag dat ik dus uitgerekend ben) en mijn moeder 25 april.. En als alles goed gaat komt er dus nog 1tje bij binnenkort...

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ corina wat super zeg, dat kleintje voor het eerst in bad doen. niet vreemd hoor, dat je nog veel last hebt want zo'n keizersnee is niet niks!

@ simone joh die twee weken zijn voorbij voor je het weet! ;)

@ missC ja mocht ik voor die tijd nog niet bevallen zijn, dan bel ik hem echt gelijk zodra ik denk iets te voelen. Pech als het vals alarm is :D

Ik heb net een taartje op.....en sandwich met sla, tomaat, selderij en makreel.....paste bijna niet in mijn mond :)
    Nu even een middagdutje :)

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Vandaag naar consultatiebureau geweest! En Dano heeft 6 pond gehaald! 3070 gr Goed he?

Dat héle super ienie mini begint er nu een beetje vanaf te gaan! maar ze vinden hem daar natuurlijk lekker klein omdat de gemiddelde baby na 1 maand een stuk groter is. . . :(
    Tja dat krijg je als je kindje 5 weken te vroeg komt.

Wordt echt steeds verliefder als ik naar z'n lieve koppie kijk. hihi ;)

Tja enne. . .zit elke dag te kijken wie er aan t bevallen is maareh. . .ze blijven eigenwijs zitten geloof ik! Die beebjes moesten es weten wat n lekker weer het is buiten! haha

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ben niet aan t bevallen hoor meiden! dan hadden jullie t wel gehoord ;)

druk weekend gehad, hoop opgeruimd, wasjes gedraaid en voor pampus op de bank gelegen... jullie hebben je best gedaan met al die pagina's zeg, toen ik dat zag dacht ik dat er toch tenminste wel 1 beebje geboren was..maar nee hoor.

nog 2 dagen te gaan op mn banner, en toch nog steeds niet het gevoel dat t gaat gebeuren.ben zo bang dat ik echt 2 weken overtijd ga lopen :(
    maarja even afwachten he.

weet niet meer wat ik allemaal heb gelezen hoor,
    wel dat corina inmiddels weer thuis is, lekker hoor!

en kellox wat fijn dat dano zo goed groeit! kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent hoor.

ik word wel een beetje moe van al die mensen die iedere dag bellen en smsen of ze er al is pffffffffff net of ik dan niet zou bellen :( tis vast lief bedoeld maar ik ben zelf al zo ongeduldig!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pff daar was ik weer...
    net dikke discussie met de achterbuurman.

wij hadden na veel pijn en moeite een toestemmingsbrief van de woningbouw om de halfdooie beukenheg die onze tuin van een kippen/konijnenren afscheidt weg te halen en te vervangen voor een schutting, blijkt dat die heg niet van de woningbouw is maar van de achterbuurman :confused:
    nou 45 minuten lopen discussieren met de conclusie, het achterlijke ding moet blijven staan maar we mogen de grond wel ophogen en er aan onze kant een schutting voor zetten...alsof die heg dan nog lang blijft leven :(
    maarja goed hij zal et er maar mee moeten doen

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    joehoeeeee

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    das balen missc, wat moet hij nou met zon dooie heg? hij moet blij zijn dat jullie een schutting plaatsen, is ie er zelf mooi vanaf...

weet iemand trouwens of je bloeddruk ook te laag kan zijn?
    ik heb normaal altijd 130/75 of 130/80

en nu vandaag is ie opeens 98 / 45 :( heb t 2 keer gemeten, en t klopt echt...

15. tis rustig weerr....

16. ik bedacht me ineens net dat we bijna geen boodschappen in huis hebben.... dus ik belde corne of hij niet gewoon naar huis kon komen, maar helaas...er komt iemand alles afkitten. grrrr
    zie mezelf tochook niet met allemaal flessen drinken enzo sjouwen.
    Stel dat ik ga bevallen is er amper wa in huis!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm kzou nie weten sab, maar alssie echt te laag is merk je het zowieso wel, dan word je heel slapjes en ga je je een beetje wappie voelen :) (heb het halverwege de zwangerschap gehad)

tjah ik weet niet wat hij met een dooie heg wil, maargoed die heg loopt helemaal door tor 4 huizen verderop (volledig langs zijn konijnenren) en hij wil dan alles hetzelfde houden, of alles heg, of alles schutting. ja ammehoela dat ik een schutting ga zetten bij die andere huizen :confused:
    dan zoektie het zich maar uit, ploffen wij er wel een schutting voor :)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm das niet zo handig simone...
    mijn ouders hebben afeglopen donderdag voor ons boodschappen gedaan, mannetje was hele week laat met werken en 4 verjaardagen in het weekend dus we hadden er geen tijd voor.
    maar heb nu gelukkig wel van alles wat in huis :)

19. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Oh mijn man heeft net een mooie grote bos bloemen laten bezorgen... hihi.

We zijn vandaag 7 jaar samen. Oh helemaal leuk man. Vind het wel super lief van hem.

20. hehe hij doet t weer....
    kon er nie meer op komen...

Deel Deze Pagina