cynthia, wij hebben ook een beukenhaag als erf afscheiding en die ziet er in de herfst/winter ook halfdood uit, bijna kaal met bruine bladeren. Binnenkort valt al dat bruine blad eraf en krijgt-ie prachtig mooie groene (of rode) bladeren, dan kijk je er ook niet meer dwars doorheen. Ik wil alleen maar zeggen dat hij er misschien alleen maar halfdood uitziet En ik vind het persoonlijk een mooiere afscheiding dan een schutting!
@ joyo wat lief zeg van je man om een bos bloemen te laten bezorgen! ik moet morgen wel weer wat boodschappen doen.....alhoewel ik eigenlijk geen auto meer kan rijden. Het doet gewoon zo'n pijn aan die bovenste ribben! Ik heb al geprobeerd de stoel te verstellen (ik lig nu bijna languit achter het stuur) maar het helpt helaas niet erg. pffff vervelend hoor.
Corina wat leuk dat je je mannetje voor het eerst in bad hebt gedaan! Ik vind het nog wel een gedoe hoor, dat afdrogen daarna . Kellox wat goed dat je man alweer over de 6 pond is! Ja dat verliefde herken ik wel, ik word ook elke dag weer opnieuw verliefd op die kleine man. Heerlijk he! Nou Buddy jullie hebben dan in ieder geval lekker uitzicht op de schutting ipv die lelijke heg! Simone wij hadden ook bijna geen boodschappen meer in huis toen ik beviel, is inderdaad niet bepaalt handig . Kan iemand anders niet wat voor je halen? Joyo wat lief van je man en gefeliciteerd met jullie 7 jaar!
ja idd, ik vind een beukenheg echt verschrikkelijk lelijk hahahaha... net ook even kennis gemaakt met een andere buurman, stuk vriendelijker haha dan die andere vent
Wat echt geweldig Jochem in badje doen! Maar LaDi idd dat afdrogen erna, is best een gefriemel als ze niet zo mee werken. Heb jij nog geen 'plas' ongelukjes gehad? Dat ie alles onder plast. Voel me gelukkig met de dag beter. Morgen mogen de krammen uit de wond. Misschien dat het dan wat minder gaat trekken aan die wond. Meiden, hopelijk mogen jullie ook allemaal snel volgen! Ik ben echt gewoon dol gelukkig! En mijn horror bevalling alweer voor een deel vergeten.
Corina, fijn dat je het badderen enzo zo leuk vind hahahaha (had niet anders verwacht) en nog veeeeel fijner dat je je met de dag beter voelt kan niet wachten totdat wij dat ook mogen doen, badderen etc wat eten we vandaag dames? ik had net onverwachts visite dus ga niet uitgebreid koken, heb soep aangezet, kipfiletjes in de pan en de friteuse aan.
toch maar frietjes missc? sab en ik misten je al net ineens op msn, dachten dat je spontaan ging bevallen
whaha die 'plas-ongelukjes' ken ik wel! Vooral de 1e keren dat we Dano in badje gingen doen, en de luiers gingen verschonen, haha hij plaste ons HELEMAAL onder! Echt met zo'n mooi boogje! en toen ik hem voor t 1st in de tummy tub deed in t ziekenhuis, poepte ie t hele badje onder! whaha daar sta je dan onwennig te zijn!
Heej mama's, wat kunnen jullie lekker genieten zeg van jullie kids. die praatjes van jullie maken me alleen maar meer nieuwsgierig naar ons dametje! Geniet er lekker van hoor, onze tijd komt wel zullen we maar denken! Net ff getofzuigd, de wc gepoetst en de gang gepoetst. nu ben ik er stik mee klaar. En wilde eignelijk nog dweilen....
@Mielenl: Is zeker vervelend als je ribben zo'n pijn doen. Ik heb het ook een tijd gehad, maar het is over gegaan toen de baby ingedaald is. Even een vraagje... Hebben jullie het nu ook steeds zo warm? Normaal heb ik het altijd koud, maar nu zit ik echt te zweten. Is al een tijdje zo. Of zou dat door mn hoge bloeddruk komen?
ik heb nog steeds last van mn ribben maar de kleine man schopt er de hele tijd tegenaan! ik heb het ook heeeeel veel warm scheelt wel in de stook kosten hahha
Jezus ik schrik me net helemaal kapot, het raam van de babykamer is los geschoten en tegen de dakgoot van de buren aangeknald, allemaal glas hier voor de deur. Godzijdank liep er niemand, er spelen namelijk heel veel kinderen hier voor de deur en gelukkig ligt de kleine hier beneden te slapen. Mijn buren hebben net geholpen met al het glas opruimen en de buurman heeft de losse stukken glas uit het kozijn gehaald. Vanavond komt er nog een glaszetter, ben me rot geschrokken!
OH Corina hier plast hij met bijna elke verschoning zichzelf, het aankleedkussen of zijn vieze of schone luier onder. Het is een feestje als het een keer niet gebeurt .
Ja het is zo'n ding met gaatjes zodat je het raam op verschillende standen kan zetten, maar dat ding is dus blijkbaar nogal gammel en door de wind los geschoten.