April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ja eigenlijk moet je zo'n ding hebben wat aan het raam vast zit en waarbij het raam dus nooit los kan schieten. Ben zooooooooooooo blij dat er niemand net langs liep, er lopen hier namelijk zoveel kinderen en ook gewoon volwassenen langs. Het had zoveel erger kunnen zijn. Gelukkig komt de glaszetter zo, dan is het in ieder geval weer veilig of met nieuw glas of afgeplakt.

2. jeetje dat is idd ff schrikken zeg! pffff
    en gelukkig lag je mannetje beneden!

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

buddy: nou ik heb ook altijd een lage bloeddruk en als ie te laag wordt dus als ik me niet lekker voel eet ik meetsal wat drop ofzo..

corina: ja zon wond kan idd vrij pijn doen.. hopelijk geneest het snel maakt alles ook wat makkelijker.. maar in bad doen is super ja :)

uhm wat was er nog meer geschrven

kelly: dano is een flink mannetje dan.. yorgos is met 38 weken geboren en hij weet nog iets van 3200 gram nou.. en hij is al meer dan een maand oud
    en hij eet genoeg gister bijna elk uur :( alleen snachts hefet ie wel goed geslapen

simone: mijn bevalling ging sneller dan ik wilde.. nouja ik had dr geen problemen mee hoor :p

over plas oneglukjes.. hier eigenlijk maar 2 ker voor gekomen.. 1 keer plaste die op een doekje dat ik over hem heb liggen met luier verschonen en die andere keer was zoo grappig..

ik evrschoonde m op ons bed.. en cailynn zat achter hem ze zat m de hele tijd te vervelend.. ofja de hele tijd aan hem aan het frunniken.. vond ie niet echt leuk. maar hij begon dus te plassen hij plaste zo cailynn onder.. was ook de laatste keer dat ze achter hem ging zitten heb me dood gelachen om dat gezichtje...

4. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Pff Ladi wat schikken zeg. Je moet er toch niet aan denken hoe anders het af had kunnen lopen.

Missc ik zou er inderdaad mooi een schutting voor zetten. Bij ons nieuwe huis heeft de buurman coniveren voor de helft op zijn eigen terrein en het laten verspringen een gedeelte op ons terrein. Wij vinden het echt oerlelijk en halen straks het deel wat op ons terrein staat er echt uit en vervangen het voor een schutting. Als hij ze wil ompoten op zijn eigen terrein moet hij zelf weten maar ik hoef ze niet.

Heb vandaag even een voorraadje drinken aangelegd voor de aankomende kraamvisite. Ik zag dat meerderen dit ook nog moeten gaan doen. Dacht dat ik hier laat mee was. Moet alleen nog wat cake met slagroom halen. De muisjes weten we nog niet wat voor kleur dus dat moet maar na de bevalling he.

Krijg ik me rond een uur of 5 een gek gevoel. Werd in enen trillerig en beetje duizelig best even eng. Stond eten te koken maar had er in enen geen moed meer voor had echt het idee dat ik van mijn stokkie ging. Gelukkig kwam manlief net thuis en heeft het van me overgenomen. Heeft toch wel een uur geduurd voordat het weer over was. Ook ben ik megamoe maar heb ik prima geslapen vannacht. Als ik 's middag even wil gaan liggen kan ik na vijf minuten weer gaan zitten want ik heb erge last van maagzuur en dus misselijkheid. Ben benieuwd wat de vk morgen zegt.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oeh dat zou ik idd wel ff in de gaten houden hoor... klinkt niet helemaal goed.

hier is mijn lichaam zo ontzettend moe, ging vandaag het bed verschonen en ik moest al pauze nemen nadat ik het dekbek uit de hoes had :(

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje dat was wel even behoorlijk schrikken LaDi! :confused:

Haha.... Jochem heeft 2x alles onder geplast. De kraamhulp heeft geleerd dat we met luier verschonen gelijk een doekje over zijn piemeltje moeten leggen en dat gaat meestal goed. Alleen bij Peter 2x niet, hij was net te laat. De eerste nacht alleen, met de luier verschonen was het prijs.
    We hebben het hele mannetje opnieuw aan moeten kleden :)

jochem groeit ook goed nu. De eerste dagen was echt een probleem met etten. Hij was continu misselijk en aan het spugen. Nu hebben we hypo allergene voeding en een 1..2..3.. speen en dat gaat echt geweldig.
    Vond het vreselijk die eerste dagen dat hij zo beroerd was. Kon zelf ook wel janken. :(

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zooo verrek hier ff van de buikpijn/kramp/harde buiken :confused:

8. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    OOOO jee, zijn het weeen?
    Als je een warme kruik op je onderbuik legt zet het misschien wel door, spannend meis!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    kan dat ja?
    heb net ff lekker gedoucht, maar het ging niet echt over..

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    weet trouwens echt niet hoe een wee moet voelen...
    ben zoooo onzeker he :(
    ben ook hele tijd bang dat ik bij alles maar blijf denken van nee het is toch niks...terwijl het misschien wel wat is :rolleyes:

zijn weeen vanaf de eerste al heel erg pijnlijk dan of kan het ook zijn dat de eerste gewoon aanvoelen als vervelende krampen?

11. had ik vanochtend ook, en vorige week bij vk zeiden ze dat dat oefen/voorweeen zijn...kweet ook nie...

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou heb er een kruikje bij gepakt hoor, en gelijk een best pijnlijke harde buik :confused:

13. maar ook ik vind het lastig hoor, had bij esmee rugweeen. Dus weet ook niet echt wat ik er van moet verwachten

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jah dat zei de vk hier vorige week ook... maargoed je weet maar nooit he.

heb geen idee wat ik allemaal zou moeten voelen en wat niet...echt vervelend zo onwetend zijn

15. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    als het echte weeen zijn komen ze steeds regelmatiger en worden ze steeds pijnlijker. Het voelt idd als kramp.
    Ik heb bij beide bevallingen gelijk een aanwijzing gehad dat het was begonnen, doordat de vliezen braken. Maar geloof me, je herkent het wel hoor als het ween zijn.

16. bij esmee waren ook mn vliezen niet gebroken.
    dus echt handig ist amaal nie, kan niet zeggen dat ik ervarener erin ben omdat t de 2e is...

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    we zullen zien haha...ga zo lekker op de bank met mannetje film kijken.
    en lekker brownies eten(zelfgebakken :))
    en hopen dat er iets gaat gebeuren en anders hopen dat ik vanacht wakker word in een nat bed hahahaha

18. eetse! en dat nat bed.... haha
    ligt je zeil er op nu dan?!
    ben beneiuwd hoe t slapen zal...

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja er ligt nu landbouwzeil om de matras heen...kraakt als een gek maargoed, misschien heb ik er wel helemaal geen last van...

kom misschien straks nog wel ff checken

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nou er zit hier inmiddels een tijdelijke ruit voor. Met 2 weekjes hebben ze waarschijnlijk de nieuwe binnen. Maar goed dat de kleine nog lekker bij ons op de kamer slaapt!

Cristel haha wat een geweldig verhaal, arme Cailynn :D.

H25 doe maar ff rustig aan, dat klinkt niet echt lekker.

Corina wij leggen er ook steeds een washandje op, maar soms ligt hij zo te trappelen dat dat washandje weg glijdt en natuurlijk gaat hij juist dan plassen :D. Wij hebben ook Nutrilon Hypo allergeen (ivm de vele allergieen die ik heb). Hij had alleen eerst best veel krampjes, maar we hebben nu een speciale fles van Avent en gaat veel beter nu.

Buddy kan me je onzekerheid goed voorstellen. Mijn oude buurmeisje dacht ook dat ze harde buiken had maar toen bleken het toch weeen te zijn, dus die moest toen als een gek naar het ziekenhuis want die kleine kwam al bijna. Maar goed, zo gaat het meestal niet gelukkig :D. Bij mij waren de weeen eerst vrij zwak, meer normale ongesteldheidskrampjes en werden pas na een paar uur echt pijnlijk. Je moet inderdaad goed op de regelmaat letten. Genietse van de film en ik hou mijn mobiel in de gaten :D.

Deel Deze Pagina