April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ik hoop voor jullie dat het toch een keer doorzet.

Zal voor jullie duimen [-o<

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    MissC: Vervelend voor je, dat voorwerk. Hier heb ik er sinds zondag ook last van en slaap er ook wat slechter door. Maar, hoewel het helemaal niks over de start van je bevalling zegt, doet het natuurlijk wel al een beetje je baarmoedermond verweken etc. Het is dus niet compleet nutteloos zei m'n vk gister. Het kwam ter sprake, en ze gaf als tip om lekker met een paracetamolletje te gaan slapen en ik moet zeggen dat ik er beter van in slaap kwam gister.

Gister dus bij de vk geweest. Onderdruk stijgt nu wel wat maar dat schijnt heel normaal te zijn aan het eind van je zwangerschap. Is nu 110/80 dus nog erg netjes. Ik ben een beetje bang om die 42 weken te halen en dan dus in het ziekenhuis te moeten bevallen. Er is onlangs een onderzoek afgerond waarin staat dat strippen voor de 41 weken vaak niet zoveel uithaalt. Bij ons doen ze het dus in principe pas vanaf strikt 41 weken. Maandag zou ik 40 weken en 5 dagen zijn, en dus nog geen 41 weken. Ik heb toen gezegd dat ze me ook wel donderdag (41w1d) terug mag laten komen en daar was ze het mee eens. Is wel een geruststelling dat we bij 41 weken in ieder geval wat gaan proberen. Hoewel ik natuurlijk hoop dat ik dan al bevallen ben...

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    gefeliciteerd Femmigje ! Wat een wonder he een mooie zoon.. :D

Ja Missc, hier net zo, veel harde buiken met pijn, maar niks dat doorzet. Morgen naar het zh, waarschijnlijk lig ik 2 weken voor op schema, dus mag ik eerder bevallen. ( niet morgen hoor :) )

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Misschien een rare vraag dolphin maar waarom mag je eerder bevallen.....?

Wij hebben namelijk bij 34 weken een liggingsecho gehad en toen bleek ons kindje een voorpsrong te hebben van ongeveer 3,5 bijna 4 weken. Maar bij mij hebben ze het er niet over gehad....?! Of is het bij jou een medische aard?

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ joyo, ze denken dat ikzelf ook 2 weken langer zwanger ben en ze willen ervoor zorgen dat de kleine niet te groot wordt, want het moet er ook nog uit kunnen komen he..

6. ik hoop ook zo dat ik de donderdag niet meer naar vk hoef.
    maar vrees dat ook ik gewoon blijf lopen voorlopig....

7. kili

kili Niet meer actief

Femmigje en man gefeliciteerd met jullie zoon !

Liefs,

Kili

8. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja dat klopt... Nou ja niet iedere vk of gyn is natuurlijk ook hetzelfde.

Een ding weet ik zeker dat ons kindje 8 pond wel zal gaan halen ;)

Dat was de eerste ook en die is op 40 weken en 1 dag geboren dus het zal hier nog wel ff duren ;) :)

9. hier zal het ook rond de 7en half/8 pond worden denk...

10. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Och ja de eerste is ook via de normale weg gekomen dus dat zal dan nu ook wel lukken denk ik....

De vk wou alleen ff met haar collega's overleggen of het misschien verstandiger was om poliklinische in het ziekenhuis tegaan bevallen. Maar dat hoor ik morgen. Dus we wachten het wel gewoon af.

11. waarom poloklinisch?

Hier is de 1e met 7,5 pond er ook gewoon uitgekomen, niet eens gehecht ofzo, dus daar ben ik ook niet zo bang voor...

12. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja daar had zij het over... De eerste is in het ziekenhuis geboren en ik ben toen al snel heen gestuurd. Omdat ik al lang bezig was met 1 cm ontsluiting. Dus toen werd het medische indicatie...

Ja waarom die reden er precies is weet ik niet. Maar goed... ik weet toch wel dat ik het kan de eerste is ook via de normale weg geboren alleen duurde het 18 uur alles bij elkaar. Dus ja... ik hoor het morgen wel wat ze er van zeggen. Denk eerder voor mijn gevoel dat zij een beetje schrik had. Ik zie er namelijk totaal niet tegen op.... ;)

13. ik zal zo eens even om boodschappen gaan.
    weet toch niet wat ik moet eten vandaag...

14. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Wij eten kip tandori... lekker makkelijk krijg namelijk 2 eters vanavond mijn zus en haar vriend. En dat zijn geen makkelijke eters dus ja .... iets simpels waar niks van groente bij in mag... Want dat lusten zij niet

15. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    succes meiden vandaag, hopelijk zet het door voor jullie.

ik ben zooooo moe, gebroken nacht, 2 dames aan het huilen. Eerst de 1 toen de ander. Ik kan ook niet gaan liggen want Noelle is van slag en wil om het uur eten. Ga maar even een kop thee zetten met een groot stuk chocolade erbij.

16. ja das ook wel lekker.
    tis alleen maar voor mij en esmee....

17. ow lastig he van die gebroken nachten.
    ik ben daar ook wel heel abng voor als de kleine er is. dat esmee telkens wakker wordt en dat je dan met 2 kids zit....

18. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Noelle heeft anderhalf uur liggen huilen en heeft toen ook nog heel lang aan de borst gelegen ( daarvoor en daarna), Sliep die kleine uk eindelijk werd Dionne huilend wakker. Voor Ray is het erger want die moet naar school, die heeft volgende week examen. Ik heb echt medelijden met hem.

19. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja simone daar ben ik ook wel eens bang voor... als de kleine komt s'nachts of dat de oudste niet wakker wordt...? Maar ja dat zien we dan wel weer.

Neem lekker een kop thee en een blok chocolade en geniet er maar lekker van. Misschien krijg je weer een beetje moed... sterkte vandaag.

20. Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Ik ben er ook weer even

Femmigje Hartelijk Gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoon!
    We wensen jullie heel veel geluk samen, en lekker ervan genieten.

Miss: Mijn zoektocht heeft weinig opgeleverd.
    Kan het niet vinden.... :(
    Heel veel succes meid, klonk in mijn oren als weeën.
    Hoop dat het doorzet.

Met Jamelia gaat alles goed.
    Ze heeft gister groot onderzoek gehad en is daarvoor goedgekeurd.
    Alleen de uitslag van de oogarts was er nog niet, maar daar kan weinig mis aan zijn.
    Verder drinkt ze goed 7x 50 cc, en dan toch al meestal 40 cc via de fles, dus de sonde wordt niet veel meer gebruikt.
    Ze heeft gister de 5 pond gehaald, 2520 gram.

Sorry dat ik niet overal op reageer, want ik moest zoveel bij lezen dat ik de helft weer ben vergeten.

Liefs

Deel Deze Pagina