@Mariaatje, misschien dat deze 2 verhalen je wat minder ongerust kunnen laten voelen: Bij 5,5 week bloedverlies; NIETS te zien op de echo, echt helemaal niets. Na een week weer echo, lege vruchtzak. Krampen gelijk weeen, we wisten dat we dit kindje gingen verliezen.....Na een week weer echo; embryo te zien, maar het hartje klopte wat langzaam. Anderhalve week later: een geheel gezond kindje te zien! Nu ben ik 16 weken zwanger en alles verloopt helemaal perfect. De hartactie begint inderdaad rond de 6 weken, maar het is lang niet altijd zo dat die dan altijd ZICHTBAAR is. Bovendien zijn er ook nog de zeldzame gevallen waarin het embryo net wat langer heeft "rondgedwaald" voor innesteling en is het behalve bij een IVF nogal moeilijk om precies te weten wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.
53 april 2008 mama`s 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje 10 april 2008 nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 12 april 2008 mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje 13 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 19 april 2008 joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 21 april 2008 mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje 22 april 2008 foreverfriend- 31 jaar - ? - ?e kindje suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje polly- 31 jaar - ? - ?e kindje Fleerpje- 27 jaar - Koedijk - 1e kindje 23 april 2008 Jon- ? jaar - ? - ? kindje Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje Luna73- 33 jaar - Zwolle - 3e kindje 24 april 2008 Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje dolphin- 22 jaar - Overijssel - 1e kindje 25 april 2008 Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje 27 april 2008 Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - 1e kindje 28 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje 29 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje 30 april 2008 Elpee- 27 jaar - Antwerpen - 2e kindje ? april 2008 oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje Valhalla- ? jaar - ? - ?e kindje narcis- ? jaar - ? - ?e kindje Boontje71- 35 jaar - ? - ?e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam Agenda Augustus 28 - Frumpje 1e echo 28 - adriana82 echo ivm bloedverlies 29 - Eunice1976 1e echo 29 - campie 1e afspraak VK 30 - Tatty Teddy 1e echo 30 - vicky 1e echo + intake gynaecoloog 30 - oOMissCOo intake VK 30 - foreverfriend 1e echo 31 - adriana1982 intake VK September 3 - sangirl intake VK 3 - kellox ochtend: echo gynaecoloog 3 - kellox middag: intake VK 3 - jorntenfemmigje: intake VK 4 - Corina 1e echo 4 - Rachelle 1e echo en intake VK 4 - H25 intake VK 5 - sab85 1e echo 5 - fleerpje intake VK 5 - wuppie 01 1e echo 6 - suzy28 intake VK 6 - 4catsandagirl intake VK 6 - Luna echo 7 - mielenl 2e echo 7 - jes1 1e echo 9 - cristel1986 gynaecoloog 9 - narcis 1e echo 10 - Esjuh 1e echo 10 - Nikita23 intake VK 13 - Karin29 1e echo 14 - Talia intake VK 14 - Dolphin intake VK 18 - H25 1e echo 18 - Nikita23 1e echo 18 - emmetje intake VK 19 - Tessa1981 intake VK 24 - Corina controle VK 25 - Karin29 intake VK 25 - Dolphin 1e echo Oktober 15 - Karin29 termijn echo @ jorntenfemmigje, bij deze
Kellox, je bent een schat! dit lucht idd wel op ja! ik heb net trouwens een foto gemaakt van de echo, ik zal straks proberen hem te plaatsen in mijn album! Bedankt en een dikke knuffel voor jullie allemaal, het is idd zooo fijn om hier je hart te kunnen luchten!
meiden van gister wat fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad echt gaaf is dat he.. hier is verder alles rustig.. gelukig geen pijn meer gehad. nog 4 daggen werken en dan lekker op vakantie heb dr zo'n zin aan even rust en 10 sept weer naar de vk en een echo. Hoop dat we vandaag weer mooie echo's krijgen en ieder verder een fijne dag verder hoop dat het een betere dag is als gister..
morgen komt moeders voor moeders hier langs en wordt dus spannend of mijn hcg al is gestegen.. Ik ben benieuwd. Vannacht al waanideeen gekregen dat er misschien helemaal niks te zien is.
Hoi meiden, Ik denk dat het echt misgaat hier. Moest net naar het toilet voor een boodschap en zag helder rood bloed in de pot en op mijn wc papiertje Weet nu niet of het daar van komt of dat het van de voorkant komt. In mijn inlegkruisje komt geen bloed te zitten dus snap er niet meer van. Heb net de verloskundige gebeld en die vind het nog niet verontrustend. Mag over 2 weken toch al een echo laten maken. Ben gewoon zo ontzettend bang! Groetjes Karin
Kan ook door je boodschap komen. Heb ik ook wel eens. Dan knapt een klein adertje en dan kan het gaan bloeden. Als je straks moet plassen en je ziet niks dan weet je waar het door komt.
Meis toch, dat is nu wel schrikken ja. Het klinkt ff heel stom maar je zou met je vinger kunnen checken (in je muts zeg maar ) of daar bloed zit. Daardoor wist ik toen dat het foute boel was. Toen was het echt helderrood en dat zat ook duidelijk telkens als ik moest plassen aan mijn wc-papiertje. Mocht je dat ook hebben dan zou ik toch weer bij de VK aan de bel trekken. Maar het kán dus ook idd van poepen zijn, want ik heb nu regelmatig ook wel lichtjes een klein beetje bloed dan, doet vaak ook wel een beetje pijn maar ik zie dan duidelijk dat het daar vandaan komt zeg maar! Jee wat een verhalen zo haha. Sterkte meis, dat afwachten is echt gewoon heel erg sh*t! I know. Hoop dat het gewoon gauw over is! Duim voor je!
Hoi Hoi, Ja ook bij het afvegen bloedverlies. Het is al wat roder dan het bruinverlies maar nog wel donkerrood/bruin. Kwam wel dus na de grote boodschap. Volgens de verloskundige hoeft het niet mis te zijn maar ja het ziet er dus niet goed uit. Volgens haar kan er ook wat geknapt zijn waardoor ik die bloeding kreeg. Kon ook dagen heel moeilijk naar de wc toe en sinds gisteren wat beter. Heb geen krampen verder. Hoop dat het snel stopt. Hoe weet ik nu dat het echt mis is? Mag 10 sept voor een echo. Meiden sorry voor die hele verhalen maar zit gewoon te huilen van angst. Groetjes Karin
@ karin nee toch! laten we hopen dat het van de ontlasting is! het vervelende is, dat ze bij 5 weken gewoon nog heel weinig kunnen zien (misschien alleen uitsluiten van een BBZ?) dus een echo heeft in dat geval geen zin. ik hoop voor je dat het over gaat meis, ik duim ook voor je!
Hoop dat het is van de boodschap karin en dat je je veder geen zorgen hoeft te maken. sterkte meid.. volgens mij heeft iedereen last van de grote boodschapen he? bij mij doet het ook pijn en bloeit het soms een beetje. Is adriana eigenlijk al terug? die moest toch om half 11 naar de vk? ben benieuwd of alles goed is met haar.
He balen Karin, laten we hopen dat het van je ontlasting is. Zou goed kunnen natuurlijk, omdat je het zelf ook al geeft dat het moeilijk ging de laatste dagen. En idd met 5 weken kunnen ze nog niet veel zien, dus je zal toch ff af moeten wachten. Hoe moeilijk het ook is.
@ karin begrijpelijk dat je zit te huilen! heb ik ook gedaan 2 weken geleden hoor! ik denk dat er weinig meiden zijn die NIET gaan huilen als ze in zo'n situatie zitten.......sterkte meis en ik blijf voor je duimen!
Nog ff een vraagje: laatst las ik wat over strakke broeken en zo. Maar mijn broeken zitten nu al niet lekker meer. Zo strak, maar dat kan toch nog niet zo snel? Nog over die opleiding: ik ga hem niet doen. Ik heb tot nu toe alleen nog maar in de schoolbanken gezeten en heb er toch niet zoveel zin in. Doe ik het liever later. Ook zonde van het geld als ik er een half jaar of jaar langer over doe.
Ja het kan al zo snel, je darmen worden naar voren geduwd door je baarmoeder, dus het kan dat je broeken nu al niet lekker zitten. Zelf (nog) geen last van, eerder last van mijn zij en rug.
ik heb ook meer last van me onderrug en me broeken zitten opzich nog wel lekker alleen savonds niet meer dan zet alles helemaal uit.. en het is je goed recht hoor dat je niet je opleiding wil doen je gaf al eerder aan dat je een mooi papiertje op zak. wat voor opleiding wou je eigenlijk gaan doen jorntenfemmigje?