Buddy wat jammer dat het niet door gezet heeft! Hopelijk komt het vandaag alsnog! Emmetje ik had hier ook veel onzekerheid voor de bevalling. Maar toen die kleine er eenmaal was voelde het zo snel zo vertrouwd. Jij hebt natuurlijk wel een paar zware maanden achter de rug maar misschien dat die kleine juist straks een beetje dat licht terug kan brengen. Sharon wat fijn dat het nog steeds zo goed gaat met Jamelia! Karin zwaar he die nachten en dan heb jij er inderdaad nog 2! Ik vind het knap dat je van die nachten kunt genieten, dat krijg ik echt niet voor elkaar ben zo moe. Nou Frumpje ik hoop voor je dat die kleine zich inderdaad voor zaterdag meld! Oeh Marleen wat spannend! Maar met ontsluiting mag je toch ook niet in bad? Hier verrot geslapen. Ben kwam vanacht 2x en bleef maar huilen daarna. Net heeft hij ook weer een uur of 2 zitten huilen, ben zooo moe . Ben ligt nu eindelijk op mijn borst te slapen, wat een rust!
Slaap lekker Marleen! Ik hoop dat Sab en Nikita aan het bevallen zijn... En frumpje trouwens ook! Die is allang aan de buurt!
heey buddy, ook weer hier vervelend dat je zo'n *piep*nacht hebt gehad... volgens mij mag je wel in bad met onsluiting maar niet meer als je vliezen gebroken zijn.
je mag alleen niet in bad als je vliezen gebroken zijn. De vk heeft mij bij esmee zelfs aangeraden om in bad te gaan bij 5 cm, ff beetje ontspannen.
Kom me ook even melden. Nog steeds stil hier, kleine beweegt wel wat minder dan anders. Heb vannacht ook niet al te best geslapen. Ik ben vanochtend nog even in ons nieuwe huis aan het rommelen geweest en moet dat nu weer bekopen met pijn. Ga zo even liggen. Ik had zondag de hele dag last van m'n hormoontjes. Had de hele dag huilbuien en was ervan overtuigd dat ik het nooit zou redden met 2 kleine kindjes. Gelukkig ging het gisteren weer wat beter, maar die onzekerheid of het gaat lukken die blijft. Probeer mezelf ervan te overtuigen dat het vanzelf wel goed komt.
heej astrid, ik heb dat ook weleens hoor die onzekerheid of ik het allemaal wel kan met 2 kinderen,. maar dat komt vast goed, zal even wennen zijn. Je aandacht verdelen enzo maar ik heb zoiets van: zoveel vrouwen kunnen het dus waarom ik niet?! Ga idd maar lekker ff liggen!
idd miljoenen vrouwen zijn ons voor geweest, dus wij moeten het ook redden. Het moedergevoel neemt het ook wel over hoor, dus 2 kleintjes moet lukken meis.
Astrid, hoort er echt allemaal bij he die huilbuien. Ik heb dat ook en dan twijfel ik of ik het wel kan met 1 kindje! Heb altijd zo'n vrij en flexibel leven gehad met name door het werk van mij en mijn vriend... Het huilen lucht dan ook wel weer op toch?
dat hoort er allemaal bij...ik heb die angst ook wel of ik et allemaal wel kan, maar miljarden vrouwen voor ons konden het ook, DUS WIJ OOK!
Misschien dan allemaal maar chinees eten... kunnen ook krampen opwekken die vervolgens verder kunnen gaan in weeen... En anders sex.... maar ik moet daar nu persoonlijk niet aan denken
moet altijd nodig naar de wc als ik chinees heb gegeten.. erg laxerend en dat wil ik er niet bijhebben als ik aan het bevallen ben..
Adriana: Hier zit alles nog braaf binnen hoor Hier trouwens ook altijd een heel flexibel leven gehad: Zin om naar Belgie te gaan voor een paar dagen? Laten we vandaag gaan, dat soort dingetjes. Dat wordt straks natuurlijk wel anders, en daardoor ook wel eens van die onzekerheden of we het allemaal wel gaan redden. Denk dat het heel normaal is om af en toe aan te twijfelen. Ladi: Wat vervelend joh, die vermoeidheid. Hoop voor jou dat je vanmiddag misschien nog even lekker kan slapen. MissC: Ik kan me je ongeduldigheid wel voorstellen Eén troost: Het kan hooguit nog drie weken duren en die weken vliegen evengoed wel voorbij. Ik denk dat Kelly wel gelijk heeft: Voordat je het weet mis je die bewegingen in je buik. Ik probeer er ook echt nog van te genieten, hoewel ik het soms ook gerust wel eens zat ben. Astrid: Ik hoop dat je lekker opgelucht bent na je huilbuien. Ik had er toevallig net één. Zat helemaal niet lekker in m'n vel en vond dat ik veel te weinig knuffels kreeg van m'n man (lekkere onredelijke gedachten) haha maar hij heeft me net via de telefoon honderden knuffels beloofd vanavond. Marleen: Wat een cadeautje zeg, 4 cm Die kun je alvast in je zak steken! Hopelijk zet het door vanavond, zou wel lekker zijn. Maar dat je deze 4 cm niet meer weg hoeft te puffen is een feit! Nou ja, hier alles prima. Beetje emodag. Hondje is me nu aan het troosten, de schat. Of hij zoekt steun, hij heeft net z'n jaarlijkse enting weer gehad en dan is het echt wel een mietje. Dan heeft ie geen praatjes meer Verder vind ik het een gekke gedachte dat ik morgen alweer uitgerekend ben. Die 9 maanden zijn toch behoorlijk snel gegaan zeg Ik kan me nog goed herinneren dat ik bij 10 weken dacht: Hoe kom ik die overige 30 weken door? Maar ineens zijn ze voorbij. En dan het idee dat het nu nog hooguit 2 weken kan duren vind ik ook wel bizar. Over twee weken ben ik dus zeker mama, gek hoor. Ik denk dat ik die 9 maanden ook echt wel nodig gehad heb om me geestelijk voor te bereiden. Daarom kan ik me het gevoel van Kelly ook erg goed voorstellen, dat je het toch moeilijker hebt kunnen afsluiten allemaal. En dat geld natuurlijk helemaal voor Angel. En Nathalie natuurlijk, hoewel zij natuurlijk al vaker zwanger geweest is. Ik zou de badkamer en ramen gaan schoonmaken, maar ik denk toch dat ik eerst onderuit met een film ga. Kan daarna ook nog
Joyo: Sex doen we sinds vorige week ook niet meer aan Vorige week was die kleine dus letterlijk weer uit m'n bekken geschoten, om wel vervolgens een dag later weer goed te gaan liggen, maar toch... Voelde zo het koppie uitsteken bij m'n lies...